adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Mattti    456

We farmtrackach serii 71xx DT z normą 3B jest nadal 4400 pojemności, a w tych mniejszych 3400, tylko ten 4,4 litra z normą 3B to zupełnie inny, żwawszy silnik w porównaniu do tego z 3A więc może Ursusowi 11054 nowy silnik wyjdzie na dobrze... A DPF zawsze idzie wyciąć...  B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja dziękuje te DPF-y srefy.... Czyli teraz jak kupując taką 80 czy 82 to bez DPFÓW czysty trubodoładowany Common Rail powinien służyć dobre kilkanaście lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Ursusy jeszcze nie mają chyba CR? Dobrze mi się wydaje? Mają je wprowadzić dopiero potem wraz ze zmianą silników (?)

Edytowano przez cyprian1219

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kozok    0

Miliardy pln-ów były rozkradane i wszystko było ok, te teksty że na to nie ma na tamto nie ma.  Jak to jest że w Wielkiej Brytanii polki chcą rodzić, a w ojczyźnie już nie??? Program 500+ jest potrzebny, aby odwrócić wymieranie Polski.

Niemcy na pierwszym miejscu maja swoje interesy, my swoje mieliśmy gdzieś, pozwalaliśmy by klika która dogadała się przy okrągłym stole rozgrabiła Polskę, wystarczy poczytać jak zniszczono zakłady produkujące komputery we Wrocławiu przez rząd Mazowieckiego, niemiecka firma Siemens wywiozła maszyny do Niemiec, budynki zostały wyburzone i ... po polskich kompach, podobnie samochody osobowe, terenowe, traktory, cukrownie, mleczarnie, ubojnie, często pod pozorem dostosowywania do przepisów unijnych. W okresie przed akcesyjnym do UE zalewani byliśmy tanią dotowaną żywnością, a sami musieliśmy sobie radzić bez dopłat ...

 

Mam nadzieję że tzw Ursus z Lublina zacznie produkować dobre polskie ciągniki, a nie bawić się w montownię. Nowe niektóre modele nawet nieźle wyglądają, jak się poczyta o rozpadających się skrzyniach po kilkuset godzinach, czy o dużym spożyciu ON - co być może jest spowodowane tym że silnik jest docierany, więc jak miałbym kupować Ursusa to bardzo bym się zastanowił i wybrał coś innego, dopłacił do Zetora czy Pronara z zachodnich części lub kupił zachodni używany.

O części z których są robione te ciągniki bym się nie martwił bo ursus już skonstruował swoją transmisję i konstruuje swój silnik.Po drugie to w nowych c380 jest taka sama stacyjka co w starych c330 czy c360 więc to nie jest tak że nie ma tam polskich części.Teraz mi pewnie odpiszesz że kiedyś ursusy były tylko z polskich części robione.Czasy się zmieniły i nawet JD nie jest w pełni amerykański.

Gdzie ty czytałeś o tych rozpadających się skrzyniach?

 

 

Co do sytuacji politycznej to najwięcej nabroił rząd PO PSL bo to on zamkną najwięcej polskich firm przez co gospodarka mocno ucierpiała i to właśnie do nich kierowałbym najwięcej żalu.

Edytowano przez Kozok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Jakie fabryki zamknął rząd PO - PSL poza nierentownymi stoczniami oczywiście. 

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

nierentowne stocznie??!! chłopie o czym ty mówisz.. stocznie załatwiły spółki, a to zasługa rządu właśnie, gdyby nie to dalej świetnie by funkcjonowały bez spółek oczywiście jako jedna wielka firma a nie setki małych w niej, gdzie każda tylko kombinowała jak tu zarobić żeby się nie narobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

zamkneli polskie co by niemieckie konkurencji nie miały... no proste i logiczne. A odnośnie spółek... kopalnie ten sam syf tak jakby kopalnia sama nie mogła sprzedawac tego co wydobyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Pojęcia nie macie o czym piszecie. Skoro ich nie ma to znaczy, że nie prosperowałyby "świetnie". Świetnie prosperują prywatne polskie stocznie, które budują statki na cały świat. A państwowe nierentowne molochy nie miałyby racji bytu bez dopłacania do tego milionów złotych. A na to się nie godzę. W Niemczech też stocznie upadały, w Szwecji to samo. Był kryzys, na rynek weszły tanie stocznie z Chin i Korei i jak nie było zamówień to co miały te nasze stocznie robić? W Europie się już kontenerowców i masowców nie spawa. Te prywatne nasze stocznie się wyspecjalizowały i budują nowoczesne promy, statki offshore itd, ale nie kontenerowce, które w Chinach się robi 30% taniej. 

Państwowa stocznia buduje okręt dla MW już 15 lat. A niszczyciele min ze stali amagnetycznej buduje właśnie polska prywatna grupa stoczniowa...

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To można było zmodernizować "moloch" usuwając zbędne elementy lub je przystosować do innej funkcji, a resztę przystosować do obecnych warunków rynku. Jednak rząd był zainteresowany zyskami z "prywatyzacji" i myślenie o rentowności nie wchodziło w grę.

A kopalnie to co? Kopalnia w prywatnych, zagranicznych rękach na terenie Polski generuje zyski i funkcjonuje bardzo efektywnie, jednak te w polskich rękach są nie rentowne i zapchane biurokracją. Oczywiście zarządy nie mogą narzekać, bo zarabiają świetnie, a że kopalnia bankrutuje, to nie ważny szczegół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Prywatne polskie kopalnie również generują zyski, co tylko potwierdza tezę, że państwo nie jest od produkcji węgla, statków i oscypków. 

 

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

W czerwcu Ursus sprzedał 62 ciągniki. Zetor 75. Nie sądziłem, że tak szybko będą się wyrównywać, a ciężka seria dopiero od przyszłego roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Skąd wyniki? Ursusowi tak się polepszyły wyniki, czy Zetorowi pogorszyły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Pzpm. Ursus 50% w górę, Zetor 40% w dół. Tylko ponad 700 zarejestrowali w czerwcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Trzeba też zauważyć, że ogólna sprzedaż spadła o 44%, względem ubiegłego roku, który już był bardzo słaby. A w maju było jeszcze -37%, zaś na początku roku -26,6%. Sam Zetor startował z pozycji lidera, a teraz jest 3-ci. Ursus jak na razie nie zmienił pozycji od początku roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ogólnie sprzedaż co miesiąc wygląda tak:

Ursus |032|044|042|063|051|062

Zetor  |077|093|142|109|077|075

NH     |066|089|151|128|100|106

JD      |045|066|145|126|099|108

Case  |035|034|054|060|062|055

 

Ogólnie widać, że Ursus idzie łeb w łeb z Case. Do czołówki jest daleko, choć Zetor ma widoczną zapaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

bez sensu z tą Polską konstrukcją silnika. Inaczej tą kasę i energię można spożytkować na resztę ciągnika zarządzanie mocą i jej dystrybucję. Silnik taniej jest kupić niż konstruować. Poza tym to tylko silnik, producentów jest wielu i przebierać można jak wulęgałkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15370

Toż tak i byś dalej gadał że to składak że tylko znaczek mają swój. Do boju Ursus bo ty nadzieją na lepsze czasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

No ursus po za skrzynią Vigus do ciężkiej serii stara się też stworzyć własny polski 3 cylindrowy silnik do mniejszych modeli serii C.

Edytowano przez cyprian1219

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Nie wiem, nie mam pojęcia, ale znając polskie realia to dosyć prawdopodobne, choć wydaje mi sie że (jeśli ta teoria sie potwierdzi oczywiście) to nie tyle ad3.152 po modyfikacjach co pewnie by się na nim wzorowali tworząc coś nieco innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj