adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

mateusz44    7

Apropo klimy w tym swoim 11024 mam niby klime. Zwykła Ac próbowaliśmy dobijac gazu bo jak się przykładowo rękę do wylotu z nadmuchu tł ciepłym dawało, dobilismy i nic nie wiem co złe jest tam zrobione przewody przy sprężarce aż szronem pokrywa a przy nadmuchu dalej nic doradzicie coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

A gdzie ten sterownik może się znajdować? W samochodzie nie miałeś klomatronica? Bo tu jest zwykle pokrętło które nie ma możliwości zmniejszenia luz zwiększenia temperatury, tylko są trzy poziomy szybkości nawiewu. I obok jest włącznik to załączania sprężarki. W tym tureckich Ursusie widziałem jest możliwość zmiany temp. Jest możliwość poprawienia tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

zetory to złomy mój znajomy ma fortere ile razy sprzęgło robione i pompę hydrauliczną zmieniał tylko ma siewnik nadbudowany z broną wirową czeka jak minie 5 lat bo brał na dofinansowanie i kogoś ożeni w lecie orał ja poszedł do niego a w traktorze powuć z klimy lała sie woda z sklaplacza a w grudniu zetor na 1 miejscu w sprzedaży traktorów skoda ze nie zamienił sie z ursusem miejscami

 

Edytowano przez darkoza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Naucz się pisać człowieku, sprzęgło siada tylko i wylącznie od wspaniałej jazdy utalentowanego kierowcy. Skoro leci woda z klimy do kabiny, to jest pewnie jakiś przewód pęknięty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

Naucz się pisać człowieku, sprzęgło siada tylko i wylącznie od wspaniałej jazdy utalentowanego kierowcy. Skoro leci woda z klimy do kabiny, to jest pewnie jakiś przewód pęknięty..

taka jest prawda z zetorkim nie pacz  na moje byki szybko piszę i tak to wychodzi dilery zetora mówią ze ursus to chinczyk a nie

widzą jaki jest zetor 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Ktoś Cię pogania, że na szybkiego piszesz ?

 

Znam kilku użytkowników nowych zetorów i nikt zbytnio nie narzeka. Jedna forterra jest z przebiegiem 8500 mth i robione było tylko sprzęgło bo cały czas z ladowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

A gdzie ten sterownik może się znajdować? W samochodzie nie miałeś klomatronica? Bo tu jest zwykle pokrętło które nie ma możliwości zmniejszenia luz zwiększenia temperatury, tylko są trzy poziomy szybkości nawiewu. I obok jest włącznik to załączania sprężarki. W tym tureckich Ursusie widziałem jest możliwość zmiany temp. Jest możliwość poprawienia tego?

Rozbierz nawiewy tam będzie taka klapka która reguluje siłę nawiewu ona może się nie otwiera na pewno przyczyna jest w kabinie w zabudowie . Tak w samochodzie miałem klimatronic no i w c380 też jest klimatronic

zetory to złomy mój znajomy ma fortere ile razy sprzęgło robione i pompę hydrauliczną zmieniał tylko ma siewnik nadbudowany z broną wirową czeka jak minie 5 lat bo brał na dofinansowanie i kogoś ożeni w lecie orał ja poszedł do niego a w traktorze powuć z klimy lała sie woda z sklaplacza a w grudniu zetor na 1 miejscu w sprzedaży traktorów skoda ze nie zamienił sie z ursusem miejscami

. Kolega ma 4 zetory od nowości proksa ma już 9000mtg i nie narzeka. A woda ze skraplacza w upał błędzie się lała chyba z klimą nigdy do czynienia nie miałeś. W tym roku jak było po 30 stopni to w c380 też woda ze skraplacza się lała w Nh u kumpla to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Sprawa wygląda tak, że przewody od sprężarki idą do takiej skrzynki z prawej strony pod kabiną przy której jest wkręcony zawór od bocznej jej strony nałożona jest rura która idzie w słupek kabiny i tym słupkiem tak mi się wydaje zasysa powietrze z filtra bo widziałem że jest w tylnej części dachu, w środku tej skrzynki są dwa wentylatory które tłoczą schłodzone powietrze dwoma rurami do kratek w kabinie. Kiedy przyłożylem rękę to tych wiatraków to dość silny strumień wiatru z nich leciał ale temp za rewelacyjna nie była. Nie wiem co to za zawór jest przy tej skrzynce może to jego wina pomożecie?.

Edytowano przez mateusz44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Masz zasyfiony albo niedziałający zawór rozprężny, to pewnie ten o którym mówisz. Jeśli rurki od sprężarki są oszronione a parownik (wymiennik, przy wentylatorach) ma temperaturę otoczenia to tylko zawór. Sam i tak tego nie zrobisz, poszukaj w okolicy mechanika co się klimą zajmuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Był jeden magik coś popatrzył czynnik dobiliśmy i tzw d*pa, być może tak jak mówisz coś z tym zaworem nie tak . Trochę dziwi mnie to że nie ma żadnego pokrętła do regulacji zimna tylko jest na ciepło jakby miał jeździć na Syberii,czy jest taka opcja (według mnie mało prawdopodobna) że kiedy uznam temp za zbyt niską to może zostać zmieniona na dodatnią poprzez dodanie ciepła z nagrzewnicy?. Bo chyba z tego co pamiętam to temp przy kratkach powinna wynosić 5-8 stopni przy układzie otwartym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Znajdź kogoś kto faktycznie serwisuje klimatyzację, ja już też przerabiałem "agentów", co przed warsztatem mieli wielki baner "SERWIS KLIMATYZACJI" a jak przyszło co do czego, to "Panie, my tylko nabijamy, my nie wiemy". W końcu się trafił jeden ogarnięty (o dziwo wielkiego baneru nie było), miał odpowiedni sprzęt więc praktycznie podłączył i wiedział co z czym. Jeśli to zawór to bez sprzętu przynajmniej do ściągnięcia czynnika się nie obejdzie, a i tak robisz w ciemno. Także moja rada - szukaj ogarniętego speca, półśrodki dla oszczędności mogą Ci narobić więcej kosztów niż konkretny serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Jeździłem 11054 z nowej serii i c380 to z tymi plastikami jest OK, nie skrzypiały na nierównościach, ogólnie zrobili trochę lifting kabiny, jest np. wykładzina korytkowa i podsufitka z materiału jak w samochodach.

 

Podsufitka z materiału? chyba w wersjach Power, których jeszcze nie widziałem na żywo. Ale np. w 11054 jest ona plastikowa, w C-380 też właśnie z tworzywa sztucznego, przynajmniej tak zauważyłem, chyba, że się mylę, aż pójdę sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Obecnie w 11054 podsufitka jest materiałowa - taki meszek. Możliwe, że to nie jest najlepszy pomysł, bo plastik można szmatą umyć, a materiał to tylko proszkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Obecnie w 11054 podsufitka jest materiałowa - taki meszek. Możliwe, że to nie jest najlepszy pomysł, bo plastik można szmatą umyć, a materiał to tylko proszkiem.

 

Na pewno nie w roczniku 2015, bo mam takowy i to z końca roku, bo zakupiłem 10 grudnia i nie stał on na placu tylko był zamawiany u producenta przez salon fabryczny. Wykładziny korytkowej też tam nie widzę, normalna prosta gumowa wykładzina jest, chyba, że ona tak się nazywa korytkową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

I ja mam takowy. Pewnie jeden za drugim z fabryki wyjechał. Na podłodze jest zwykła guma w krążki, a podsufitkę mogę sfotografować dla potwierdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Krążki ta guma na podłodze też i u mnie ma. A jaki masz numer homologacji i datę? bo ja mam e20*2003/37*0035*01 18.04.2014 wystawiona na ten egzemplarz 2015-08-10. Czyli pewnie ten mój zszedł z taśmy montażowej(żeby nie mylić z produkcyjną heh) dziesiątego sierpnia, a Twój może później...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Lepsza wykładzina była jak narazie pokazana tylko w Hanowerze, zobaczymy co pokażą w Poznaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

co za różnica jaka wykładzina to nie samochud klasy premium tylko ciągnik ma być wygodny, funkcjonalny i mało awaryjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

@Kris14 Nie wiadomo, czy Ursus będzie w Poznaniu :(

@XMK13 Kupiłeś 11054? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Krążki ta guma na podłodze też i u mnie ma. A jaki masz numer homologacji i datę? bo ja mam e20*2003/37*0035*01 18.04.2014 wystawiona na ten egzemplarz 2015-08-10. Czyli pewnie ten mój zszedł z taśmy montażowej(żeby nie mylić z produkcyjną heh) dziesiątego sierpnia, a Twój może później...

 

U mnie data wystawienia homologacji na mój ciągnik to 09.11.2015 r. Nr homologacji i data są te same. Więc mój jest młodszy i stąd różnica.

 

@Mattti - Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj