adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Mattti    456

Oby to nie było tylko pobożne życzenie :D Wiadomo, pan Zarajczyk to handlowiec, wie co mówić, żeby cena akcji się dobrze trzymała, ale mam wielką nadzieję, że się mylę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli do starego poczciwego 3-peka dołożą dpf, egr pozmieniają pare rzeczy i będzie tier4

a co myślicie o silniku [4cyl] z ursusa 4512 do nowej 60-tki?

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Ja postaram dopiąć sprawę zakupu 5014A sprowadzając go z afryki jako używkę .Na gospodarstwo 7 hektarów + 8 hektarów lasu wystarczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Zazwyczaj takie informacje podaje firma Martin & Jacob sp. z O.o. i przynajmniej mi się wydaje, że one będą prawdziwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ktoś wie czy w nowych C-380 jest już rewers bez sprzęgłowy ? Ojciec dziś rano dzwonił do dealera i on twierdził że ma takiego. I Jeszcze jedno, opłaca się według was dać 129 tyś brutto za C-380 z turem i chwytak do bel ? Czy jeszcze próbować negocjować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

To zależy z jakim wyposażeniem ja za swojego c-380 w czerwcu dałem 128000 w opcji dobrałem klimę, obciążniki, szerokie ogumienie i dodatkową pare szybkozłączy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To jest właśnie najlepsze źródło informacji o rejestracjach. Dane z grudnia powinny się pojawić w najbliższych dniach.

Model C-385 Power był zaprezentowany na Hanowerze i zapewne chcą go wprowadzić na rynek w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    10

To zależy z jakim wyposażeniem ja za swojego c-380 w czerwcu dałem 128000 w opcji dobrałem klimę, obciążniki, szerokie ogumienie i dodatkową pare szybkozłączy

 

i jak się sprawuje unas wszustko co polski to krytykują lepiej dac zarobic zagranicy niz nasze kupować i twozyć miejsca pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Narazie dobrze zrobił dopiero 160 mtg więc za wiele nie powiem. Jakość wykonania jest taka sobie ale jako ciągnik pomocniczy ujdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Narazie dobrze zrobił dopiero 160 mtg więc za wiele nie powiem. Jakość wykonania jest taka sobie ale jako ciągnik pomocniczy ujdzie

Te wszystkie plastiki nie skrzypią i piszczą w tym traktorze ? Jak sprawuje się filtr powietrza ? Nie ogranicza mocy silnika kiedy czujnik wykryje że jest brudny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Miałem okazje siedzieć w tym ursusie w Bednarach i powiem ci że w jaki sposób byś nie dotknął plastiku to zawsze skrzypo i sie gnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Ja tam kupiłem dwa lata temu 11024 i nigdy w życiu nie kupię nic co ma wspólnego z ursusem wszystko ładnie pięknie do momentu kupna. Po parę mth pękł tłok w podnośniku, przy 100 wysunelo tylnie koło z oską rzekomo źle zaprasowane łożysko i wiele wiele innych książkę można napisać a silnik Perkinsa nie jest w cale taki oszczedny może jak by miał inną skrzynie.... Serwis porażka odsyłają od jednego do drugiego a pan z Lublina chamsko się zachował mówiąc "sam Pan sobie kupił ten problem". Jeżeli tak będą traktować klienta nie widzę ich przyszłości dla mnie zdecydowanie NIE..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

11024 to był totalny niewypał. Te ciągniki były po części robione w Warszawie kiedy to pracownicy dla zabicia czasu grali w nogę w pustych halach. W Lublinie pomyśleli sobie, że muszą jakiś model ciągnąć dalej zanim wprowadzą coś swojego. No i niedorobione 11024 były dalej skręcane przez nie zbyt ogarniętych w temacie majstrów. Każdy posiadacz tego modelu ma z nim problem. Na szczęście w 11054 jest transmisja Carraro, a nie ex-MF. Teraz jest stanowczo lepiej z jakością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz44    7

Teraz to i ja to wiem;-) ale ten cały prezesik mnie zdenerwowal tym swoim komentarzem a zwłaszcza że to był czas siania rzepaku a on bezczelnie z takim tekstem do mnie powiedziałem sobie nie co z nimi związane i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Mogę tylko tyle powiedzieć, że większość producentów tak traktuje swoich niezadowolonych klientów. Wszystko, co na gwarancji powinno być naprawione. Niestety wiele osób musi walczyć o swoje.

Masz jeszcze ten ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj