adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

akko    52

Co do sprzedaży Lombardini ( czy jak im tam) pod własną marka, chyba żartujesz, dużo osób psioczy że ursus Hattaty sprzedaje pod własna marką, a co mówić jak by jeszcze to coś chciał oznaczyć swoim logiem.

Przecież ten mały traktor by zastąpił wszystkie ciapki c-330 .To nie traktor dla tych co mają duże areały tylko dla niszowych małych gospodarstw .W mojej okolicy jest masa ludzi którzy z sentymentu trzymają 5h gospodarstwa na których pracują ich ojcowie a oni sami w Norwegi dosyłając kasę .Do takich ludzi ta oferta była by kierowana pod nazwą c 330 znaną przez nich i cenioną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Tak - już w to wierzę że wszyscy by kupili. Jaka jest wartość C330? Do 20 tyś zł? A taki nowy ok 80 tyś zł i kiedy na tych 5 ha się zamortyzuje? Jak ktoś ma taki areał i chce pracować w tym zawodzie to niech szuka upraw typowo na małe gospodarstwa lub zajmie się agroturystyką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób nie myśli. Sieje zboże na tych 2-3ha bez nawożenia i oprysków na 4 klasie i narzeka że plon 2.5t z ha. Jak by zainwestować troche $ w warzywnictwo np.czosnek czy bób to i na ciągnik można jakiś mały nowy uzbierać. Ale siedząc i narzekając jak to sie nie opłaca to potrafią, znam takie przypadki. Wiadomo że nikogo nie stać by było z zbóż na tych nawet 10ha na nowy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Tak - już w to wierzę że wszyscy by kupili. Jaka jest wartość C330? Do 20 tyś zł? A taki nowy ok 80 tyś zł i kiedy na tych 5 ha się zamortyzuje? Jak ktoś ma taki areał i chce pracować w tym zawodzie to niech szuka upraw typowo na małe gospodarstwa lub zajmie się agroturystyką.

Ten mały Tuber 40 bez kabiny kosztuje 59 tyś zł a z kabiną o 9 tyś droższy .Ursus nic takiego z napędem x4 i w tej cenie nie może zaoferować .Kolejne Ci ludzie siedzą za granicą a ich rodzice prowadzą agroturystykę w wielu przypadkach .W innych czekają aż wymrą by pozwolili zrobić gospodarstwo po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturtl    76

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/john-deere-liderem-sprzedazy-ciagnikow-w-pazdzierniku,61085.html


zZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi1999    57

http://www.agrofoto.pl/multimedia/galeria/45445,2974.html

 

Raczej w Polsce go nie poskładali prędzej w Pakistanie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmr99    22

Bardzo fajna rzecz z tym multimedialnym stoiskiem nawet można pooglądać co się znajduje w kabinach ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Z tego co przeglądałem to jakieś 87 tyś zł .W PL ursus ma zabójcze ceny bo ten sam prawie traktor 5014A w afryce kosztuje 60 tyś zł .Ten Tuber 50

byłby fajny ale ma jedną wadę dla mnie to brak układu pneumatycznego .Cena bez kabiny Tuber 50 to 69 tyś zł choć pan przekonywał mnie że mają promocję ale nie pytałem jaką .To co podoba się mnie podoba to to że nie ma tam żadnej elektroniki czyli prostota tak samo jak w przypadku niedostępnego w PL Ursusa 5014A Edytowano przez akko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Wiecie co dla mnie to jest śmieszne ursus chciał wsadzić skrzynie do C-350 swoją 8x2 i wam to nie odpowiadało to zakupili skrzynię 12x12 a teraz mówicie że za drogi a ten tuber 50 ma taką samą skrzynię jaką chciał wstawić ursus do c-350

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Śmieszne jest to że Ursus 5014A ze skrzynią 12x12 i lepszym podnośnikiem bo ma większy udźwig jest tańszy od niego o 27 tyś zł ten http://ursus.com.pl/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-EKSPORTOWA#Ursus-5014A Jest prostszy w obsłudze i lepszy bo nie składa się z samego chińskiego plastiku jak c-350 .Niestety nie opłaca się im go sprzedawać w PL bo nie mieli by nie mieli marży 50% tylko 25 % .Kolejne to by się tak nie psuł i ludzie sami mogli by go naprawiać tak jak dawne modele a to nie w smak naszym

Edytowano przez akko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ursus C-350 ma silnik Perkinsa, przedni most Carraro, układ pneumatyczny i kabinę, a 5014 A ma silnik IMR (?), niewiadomej produkcji przedni most oraz nie ma kabiny i pneumatyki. Za jakość i wyposażenie trzeba płacić. Chciałbym przypomnieć, że na początku lubelskiego Ursusa oferowali model 5034. Jednak szybko z niego zrezygnowali na rzecz 5044. Tamten był tańszy, ale jakość była gorsza. Ursus nie może sobie pozwolić na sprzedaż niepewnych technicznie maszyn, bo szybko poszłaby fama o lichej jakości. Już 11024 narobił dużo strat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

IMR to serbska fabryka silników na licencji Perkinsa trochę starszej generacji niż produkowali w Ursusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Żeby było śmieszniej to 5014A ma taki sam most przedni jak c-350 a jedyna rzecz co go odróżnia to właśnie prostszy silnik który w afryce musi znieść więcej niż te europejskie bo i inna jest kultura użytkowania sprzętu przez tych ludzi o zapyleniu kurzem powietrza już nie wspominając .Jak ktoś nie mieszkał w takim klimacie to nie zrozumie ale ja akurat przemieszkałem 8 lat i mam o tym wiedzę nie z gazet czy tv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Żeby było śmieszniej to 5014A ma taki sam most przedni jak c-350 [...]

No właśnie nie. W C-350 jest most Carraro, a w 5014A jest taki, jak w tym Tuber bodajże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akko    52

Myślę że się mylisz bo ten z tubera byłby za lichy w stosunku do wagi i na fotkach wyglądają tak samo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Orientuje się ktoś jak jest w tym momencie z produkcją modelu 11054? Wiem, że w Ursusie są zajęci Afryką, a na nasz rynek to nie wiem, czy obecnie coś robią? Wypuścili kilka modeli serii C i 11054 wcześniej, ale teraz nie wiem, czy produkcja trwa nadal, czy jest przestój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

 w TPR pisza ze Ursus pracuje nad udoskonaleniem starych skrzyn 8 i 12 biegowych i ze pracuja nad wznowieniem produkcji silnikow na poczatek na afryke beda montowane 3 cylindrowe wiec chyba na licencji perkinsa, ciekawe czy dotrzymaja slowa i do konca 2015 roku Ursus 150 km wejdzie do sprzedazy:)

Edytowano przez 1994kuba1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Orientuje się ktoś jak jest w tym momencie z produkcją modelu 11054? Wiem, że w Ursusie są zajęci Afryką, a na nasz rynek to nie wiem, czy obecnie coś robią? Wypuścili kilka modeli serii C i 11054 wcześniej, ale teraz nie wiem, czy produkcja trwa nadal, czy jest przestój?

 

Jest naprodukowane 11054, jak chcesz kupić to zamawiasz i za dwa tygodnie dostarczają ciągnik. Zostało jeszcze około 170 silników 1104D EURO IIIA do wyczerpania zapasów i podobno nie będzie dało się po tym zakupić ciagnika mającego homologację U2012-4CC, a później model będzie poddany downsizing'owi w wyniku którego otrzyma jednostkę Perkins 854E - E34TA IIIB i stanie się ala New Hollandem heh. Cena raczej ma tendencje wzrostową jak narazie bo jednak te 4400 cm3 jest lepsze jak traktorek ma być głównym. Ale każdy ma swoje zdanie i może co niektórzy czekają na te 3400...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To jeszcze wytłumacz mi, dlaczego dealer nie jest w stanie sprowadzić tego modelu w ciągu miesiąca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Ciekawe, czy silnik E34TA to już ostatecznie wiadomo że będzie montowany, czy może pójdą w inną stronę. Do transmisji Vigus najprawdopodobniej będą silniki deutz, więc może pójdą w ten trend wcześniej i 11054 IIIB będzie miał silnik dojcza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

XMK13 bo dealer z którym prowadzisz pertraktacje ma małą sprzedaż. Mi też niektórzy mówili o nawet trzech miesiącach a nie tylko miesiącu, ale to firmy które sprzedażą Ursusa zajmują sie tylko między innymi. Sprzedawcy typowo skojarzeni na markę Ursus podobno są w stanie mieć ciągnik w dwa tygodnie. A czy będzie za dwa tygodnie to się okaże...
Matti z tego co powiedziano mi w Ursusie będzie to jednak ten Perkins przypominajacy do złudzenia FPT. Byłem osobiście w firmie przy okazji jak wypadły mi zajęcia w dzień powszedni, po to aby dowiedzieć się to i owo i porównać wersje ,,opowiadań" dealerską z tą firmową, a jaka jest prawda to kto tam ich wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj