adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

kedziorek    83

Szansę trzeba dać,

Bardzo podoba mi się pomysł z własnymi skrzyniami.

Według mnie powinni zrobić tak: w mocy do 100 koni skrzynie 12/12 Carraro i 16/16 własne, w mocy powyżej 100 koni skrzynie 40/40 Carraro lub ZF i własne 32/32.

Oczywiście z opcjami w pełni mechaniczna i bardziej rozwinięta/komfortowa.

W ten sposób nikt nie będzie mógł narzekać, ktoś będzie chciał skrzynię sprawdzonego producenta to będzie, ktoś będzie chciał skrzynię własną, to też będzie.

 

Może ktoś z tu obecnych zna jakieś szczegóły dotyczące tej gwarancji na 4 lata?

Mam na myśli to czego ona dotyczy, czy samego silnika, czy samej skrzyni, czy czegoś innego? A właściwie to raczej czego nie dotyczy.

Bo na pewno nie jest na cały ciągnik.

Tak jak to było z samochodami KIA, gwarancja 7 lat ale nie obejmuje elementów układu zawieszenia, elementów układu kierowniczego, elementów układu przeniesienia napędu czy elementów układu wydechowego oraz filtru cząstek stałych (wiec w sumie niewiele zostaje).

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Akmaly, dobrze wiem, że URSUSy są składakami :) Denerwuje mnie tylko hejtowanie typu że "to nie ten sam Ursus co kiedyś, że teraz są składaki". Fakt, teraz Ursusy są składakami, ale powoli się rozwijają i trzeba ich w tym wspierać, a nie na każdym kroku negować. A najwięcej gadają gimbusy albo osoby które nie mają pojęcia jak zbudowany jest dzisiejszy ciągnik, a jak wyglądała konstrukcja starych ursusów.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

ale przyuważyliście tylny most jest tak jakby ze starego ursusa porównajcie sobie ten aten

 

 

 

post-150170-0-31912800-1427653640_thumb.jpg

post-150170-0-13336600-1427653999_thumb.jpg

Edytowano przez Graham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ja tam podobieństw nie widzę większych, niż do każdego innego mostu.

Widzę duży plus tej konstrukcji, czyli pompy hydrauliczne na zewnątrz. Podnośnik też wygląda porządnie, tylko choć dobrze, że szeroko jest zamocowany wał podnośnika z górnymi ramionami, to jednak montaż ich do obudów półosi to nie koniecznie najlepszy pomysł. Gdyby byłą potrzeba odkręcenia całej pochwy półosi, to trzeba też demontować podnośnik.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

@Graham Nie bez powodu więc, plik który wstawiłeś ma nazwę "Ursus914Tyl.JPG"   :huh: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

http://www.agrofoto.pl/multimedia/artimg/37049.html

powiekszcie sobie miniaturke zdjecia w srodku artykulu. sawicki, jarubas, ciesielski i tajemniczy pan w kraciastej koszuli- ciekawe jaka firme beda intensywnie promowac na af niedlugo.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

W którym ciągniku o tej mocy (75 km) znajdziesz więcej przełożeń w standardzie za tą cenę? Poczytaj najpierw i dopiero pisz. Co stare to stare ale teraz jest inna era, zapowiadają ciągniki o dużych mocach z nowymi skrzyniami więc będą chodziły zapewne tak jak zachodnie ;)

 

poczytaj ile ciągniki znanych producentów mają biegów w standardzie:

new holland ->http://www.konedata.net/Traktorit/NH_TD5.htm

SDF-> http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgroplus310ecoline.htm

Landini -> http://www.konedata.net/Traktorit/LandiniPowerfarm80.htm

Valtra -> http://www.konedata.net/Traktorit/ValtraA83.htm

 

Nie mówię o nowych, tylko starych Ursusach. Ciągniki o mocy np. 150 KM i trzy podstawowe biegi, w dodatku na kapciach od ciągnika 72KM. Porażka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Możesz podziękować "władzy" z czasów PRL-u za te ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Ta nowa skrzynia będzie mechaniczne czy powershift?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Powershift i Powershuttle. 4 biegi, 4 zakresy pod obciążeniem i reduktor w obu kierunkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Nie mówię o nowych, tylko starych Ursusach. Ciągniki o mocy np. 150 KM i trzy podstawowe biegi, w dodatku na kapciach od ciągnika 72KM. Porażka

 

żeby tylko na takich kapciach, dlatego nie kupiłem 1634 bo standardowo to z przodu bynajmniej opony miał węższe niż w moim agroplusie. Ale z drugiej strony teraz czasy się zmieniły widać transmisję 32/32 z rewersem i powershift tylko ciekawe czy to od podstaw ich pomysł czy może od kogoś odkupili licencje, z tego co się orientuje w mf skrzynia miała tyle biegów. Ale może za bardzo się doszukuje ;) Grunt że będzie produkowana w Polsce przez Polaków.

http://www.konedata.net/Traktorit/MF6485.htm

http://www.konedata.net/Traktorit/MF6445.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Nic nie mówiąc ursus już miał jeden model na podobnej skrzyni ten z tyłem przeszczepionym od Tym-a  i chyba bardziej podobieństw szukałbym w tym kierunku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Jeśli cała seria C ma tyle nawalone elektroniki to nie kupię tego ciągnika bo to beznadzieja pchać w te traktory tyle elektroniki. Ponoć miały być one bez tego wszystkiego zawiodłem się na ursusie jak to zobaczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

A co tam masz za elektronikę ? kamerę tylko zamontowali chociaż ja osobiście uważam ze to powinno być jakoś inaczej bo jednak jak się przełączy na widok z kamery to nie mamy wskaźników :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Według mnie te nowe zegary super się prezentują, taki nowoczesny krok w przód, 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Te zegary mogłyby być w wersji z elektro-hydrauliką skrzyni biegów.

I weź teraz dogódź wszystkim... Jak jest wszystko mechaniczne, to zaraz, że nie ma półbiegów i rewersu E-H. Jak coś elektronicznego wsadzą, to że tyle napchane, "po co to komu", itd.

No jacy my biedni, że nie chcą już wstawiać mechanicznych zegarów jakie były w C-330. <_< :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

ale nie rozumiem poco tą deskę rozdzielczą taką dali jak ona się zepsuje to już tylko serwis nie mówię żeby nie było w nim elektroniki ale poco ta deska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

To tylko na wystawie je pokazali. Nie wiadomo, czy w ogóle będą dostępne w tych ciągnikach. W 11034 pokazali lusterko wsteczne w formie ekranu. Jak na razie nie ma tego w ofercie. Takimi bajerami pokazują swój potencjał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A zwykłe zegary jak się zepsują to naprawisz? ;) Tam też mam jeden wielki układ scalony który tylko się wymienia... :)

 

Co do nowej skrzyni

Projektowana jest już od 4lat

Ta zaprezentowana będzie miała zastosowanie w ciągnikach o mocy 100-160km, w tym roku będą zmontowane 4 prototypy do testów polowych.

Zaczynają się prace na projektem skrzyni 16x16 do ciągników 75-100KM

 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

"Panie to wszystko elektronika, tego nie naprawisz" :ph34r:  szkoda czasu na takie jałowe dyskusje, jak ktoś niekumaty to i do ciapka nie ma co podchodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj