adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

1994kuba1994    63

dokladnie do c 360 wlasnie nie udalo mi się wejść bo tyle ludzi było do niego ale ceny podalem w galeri do modeli:) 150 nie bylo bo zmieniaja silnik na deutz wiec moze i wyglad, mysle ze dlatego teraz go nie pokazali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
japycz17    53

Ja byłem zaraz przed zamknięciem to luz był  :P  Wchodziłem do jakiego tylko chciałem bez kolejek  :D


Interesuję się rolnictwem i ciągnikami Ursus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

144 tyś netto za 11054? to zdrożał widzę. Teraz jest po około 150 brutto. 

I jak to jest z rewersem w 11054? 

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

To fajnie, że teraz rewers jest przy kierownicy. Punktują. 

Czy ktoś może zwrócił uwagę na producenta opon?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pig    18

jeszcze brakuje tylko półbiegu załączanego elektrohydraulicznie i będzie bajka oby tak dalej a przegonimy zetora

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Rewelacji nie ma. Chociaż nie było co się podziewać, skoro dopiero wprowadzają nowe modele i rozszerzają ofertę. Na duży +, że cały czas powoli ale jednak sprzedaż rośnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15370

Na farmer piszą jak Ursus dużo kasy zarobił. Niech się z głową rozwija to będzie git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

https://www.facebook.com/URSUS.1893?fref=photo

widać ostro Ursus ruszył z reklamą szkoda tylko że tylko modelu c 380 ale już coś tkneło do przodu u nich:) ciekawe co za tydzien zobaczymy nowego w Kielcach:) I kurs spólki też trzyma się mocno a czy on nie jest uzależniony od obrotów firmy? wczoraj widzialem jak powiezli na lawecie 11024 i c 350 więc jeszcze ktoś się skusił na ten ciągnik,ciekawe ile jeszcze tych sztuk maja na zbyciu:) tak sb bo przeciez jak kiedys do seri u 710 wymyslili skrzynie z biegami pod obciazeniem Trimat i ciagniki z nia nie weszly do produkcji tylko przez wladze w polsce to czy nie mogli by ją dopracowac(chodzi mi o rewers ) i budować na niej ciągniki???

http://www.agrofoto.pl/gfx/agropolska/userfiles/_public/dzialy/technika_rolnicza/wydania_rpt/2015/3/str13.pdf

Edytowano przez 1994kuba1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarot93    0

A no czasu się nie cofnie  :(  A szkoda bo gdyby doszło do produkcji tych ciągników to ursus byłby w Światowej czołówce dzisiaj  :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturtl    76

A co ma być nowego w Kielcach? Jeszcze się za mało ostatnio dzieje? Za mało prototypów? 

Zalecam spokój... Nie powielajmy polskiej specjalności, tj. popadania ze skrajności w skrajność...

Edytowano przez arturtl

zZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    167

Czytałem w dzisiejszym TPR, że Ursus zamierza wprowadzić końcem tego roku rewersy elektrohydrauliczne. Ponadto pracują nad mechaniczną skrzynią 16/16, którą mają potem modernizować na Powershift i Powershuttle. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Dobry pomysł. 16 biegów zapewni dobre przełożenie w każdej pracy i nie będzie efektu "braku biegu pomiędzy". W skrzyniach 12-biegowych jest różnie. Oczywiście przy max prędkości 40 km/h.

Tylko czy to będzie 4-biegowa skrzynia z 2 st. reduktorem i mechanicznym (na początek) półbiegiem, czy 4 biegi i 4 zakresy reduktora, w tym pełzające?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem. :) Co na to hejterzy ursusa? :P9013738400_1426876568.jpg4192218200_1426876639.jpg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka artykułów i o silnikach marki Deutz lub Perkins. Deutz to pewnie common rail Deutz TCd 3.6 a perkins taki jak w TYM 603 

 

www.technikarolnicza.pl/index.php?go=a004&id=ea60f9e184abb407dd206f99b35f4867&n=Poczciwe%20polskie%2080%20KM.%20Ursus%205714.

 

www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/technika/ursus-c-360-powraca/

 

www.agrofoto.pl/articles/top-technika/szescdziesiatka-powraca-na-rynek/

 

 


Croopec :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Bez wątpienie ktoś na wysokim szczeblu wtedy dostał łapówkę. Nawet najgłupszy wiedział że była to niesamowita szansa dla ursusa, współpraca z renault, zachodnie rynki itd.Komuś bardzo zależało na tym by te ciągniki nie weszły do produkcji.

Niesamowite czy komukolwiek śnił się ursus c360 z trzystopniowym wzmacniaczem momentu obrotowego.

Cały czas mam wrażenie że w polskim rządzie decyzje podejmują ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia na temat tego czym się zajmują.

 

Ursus z lublina spokojnie mógł by zbudować skrzynie biegów trimat i jak na nasze warunki była by to idealna sprawa, bo to chyba nie problem rozebrać taki prototyp na części i zrobić dokumentację techniczną, zmodernizować, i taki c 360 z taką przekładnią to by był dopiero hit.

 

 

Edytowano przez Salisbur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Może i hit. Szkoda, że po upadku komuny nikt z warszawskiego ursusa nie odkopał skrzyni trimat i nie wdrożył jej do produkcii. Pomyślcie, silnik perkins bardzo oszczędne, skrzynia trimat i minimalne straty mocy na skrzyni, w miare wygodna kabinka, po przesiadce z c360 polski chłop nie oczekiwał cudów. Byłby hit dla małych gospodarstw a nie przestażałe 2812 i pochodne... Pomijając to że cała ciężka seria była skrzywdzona przez skrzynie 8x2 ze wzmacniaczem albo 6x2 które były w miare nowoczesne w latach 70 i 80 XX ale w 90 były już poprostu głupie. Jakaś wzmocniona wersia trimatu modernizowana z czasem przez ursusa może przy współpracy z uczelniami= niskie koszty rozwoju. Rozwiązałoby to problem transmisii na wiele lat. Wszyscy niestety wiemy jednak że tak jak wszystkie państwowe zakłady ursus musiał albo upaść albo zostać sprzedany i konsekwentnie dążono do tego puki nie wyniszczono całego przemysłu.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj