adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

HIlary    4

tu nikt nie obraża zetora poprostu coś zaczyna isć w dobrym kierunku rozwoju Ursusa i model c 380 który w lutym wejdzie do sprzedaży jest tego przykładem,

i w moim przekonaniu 380 bd stanowił silną konkurencje dla majora , ma bardzo dobre podzespoły , kabine własnej produkcji 4 słupkową ,ale przyszłość pokaże co bd , wazne ,że marka Ursus istnieje i jest na dobrej drodze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kabina to jescze nie ciągnik, ciekawe ile kosztuje szyba boczna czy drzwi jak zwał tak zwał może się okazać że koszty utrzymania tej kabiny przewyższą budrzet gospodarstwa. Ciągnik to dobry oszczędny silnik i trwała skrzynia i podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbigniew3003    18

zetor już też dał ciała z silnikami,walczyli tyle lat i nie wymyślili 6-garowca a teraz pokonały ich normy i powoli kończy się czeski ciągnik.Przody carraro felgi pronar silniki deutz i niedługo tylko nazwa zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Co do wychwalania C-380, którego jeszcze nie ma w produkcji to nie jest to bezpodstawne gadanie. Ciągniki na tych samych podzespołach, co 80-tka sprzedają się już od długiego czasu i są w czołówce sprzedaży w tym przedziale mocy (Ft 675 DT i Major). Tak więc jak najbardziej nowa 80-tka może być konkurencja dla Majora.

Nie ma czegoś takiego: "tani i dobry". Musi ileś kosztować, żeby każdy zarobił i części były w miarę dobre. Tanie są "chińczyki", ale jakość idzie za ceną.

Takie elementy jak szyby teraz dużo kosztują, czy do Ursusa, czy do Zetora, itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Jeżeli ktoś kupuje ciągnik to musi stać go na naprawy, a kolega który podał argument o szybach to najgłupszy argument jaki może być, po pierwsze jeżeli będziesz dbał o ciągnik i uważał to nigdy tej szyby nie będziesz musiał kupować, po drugie są ubezpieczenia, po trzecie jak już by była taka sytuacja że jednak musisz kupić tą szybę to nie masz wyboru, zamawiasz i płacisz (może że dla ciebie byłoby rozwiązaniem jeżdżenie bez jednych drzwi) a założę się że ta szyba drzwiowa do ursusa będzie kosztowała mniej niż jakakolwiek inna dla NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Jak tak czytam nie ktore wypowiedzi to po prostu widze ze sa ludzie ktorzy po prostu vhca ursusa mieszac z blotem, jakby konstrukcja ursusa 75 km 110 km lub 50 km wyszla pod logo jd to by gadalu ze super i wgl ale ze ro Ursus to juz zle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221
Napisano (edytowany)

Jak tak czytam nie ktore wypowiedzi to po prostu widze ze sa ludzie ktorzy po prostu vhca ursusa mieszac z blotem, jakby konstrukcja ursusa 75 km 110 km lub 50 km wyszla pod logo jd to by gadalu ze super i wgl ale ze ro Ursus to juz zle

 

Gdzie Ty się czegoś takiego doczytałeś? Nikt tu nie miesza Ursusa z błotem. Jedynie masa ludzi się podnieca ciągnikami które nie weszły jeszcze do sprzedaży, a nawet i produkcji i pisze jakie są cudowne... Za to każde obiektywne spojrzenie na sytuacje jaka panuje w Ursusie jest traktowane jako zamach na polskie produkty i oczernianie wszystkiego co polskie.

Jak by nie patrzeć to ten temat powinien dawno być zamknięty, a powstać nowy odnośnie nowego Ursusa, ponieważ to czego dotyczył tj. ZPC URSUS SA już nie istnieje... Można by powiedzieć że powstała całkiem nowa firma zaczynająca wszystko od początku tak jak chociażby Farmtrac. Z czasem się rozwinie i nie ma co tak przeżywać.

Edytowano przez romek6340
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

To chyba nie czytaliście zachwytów nad zetorem majorem gdy ten jeszcze nie był w sprzedaży tylko go na targach pokazano ale to zetor to wszystko ok ale jak ktoś pochwali Ursusa to zbrodnia bo to Polskie, to trzeba się czepiać, to ja powiem z tymi naganami też poczekajcie jak wejdzie do sprzedaży to wtedy oceniajcie zle czy dobrze.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

No i co? Po wejściu do sprzedaży Majora większość tych zachwytów ustała i zaczęło się narzekanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83
Napisano (edytowany)

Mnie ciekawi to ciągłe zmienianie nazw praktycznie tego samego ciągnika. Może dostają dofinansowania na nowe projekty, wprowadzają coś o nowym oznaczeniu, co jest już czymś starym a kaska leci. Mam tu na myśli 11054, całe mnóstwo 150XXX... 

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

To jest zwykły kredyt obrotowy jaki biorą np. cukrownie na zakup surowca. Ursus aby zrobić ciągniki na Afrykę musi za coś kupić części do tych ciągników a spłaca go wpływami ze sprzedaży.

@pawel885 Tak jest jeśli wymaga sie aby maszyna byla tania i nie zawodna a tak sie nie da .

Jeśli Ursus robił by tanie ciagniki to zaraz płacz i lament co oni za gówno produkują a jeśli poszedł by w jakość to druga połowa rolników zaraz by narzekała że chyba oni zgłupieli że chcą tyle kasy za Polski ciągnik , tak źle i tak nie dobrze. Wydaje mi sie ze większym problemem jesteśmy my niż ciągniki.  :wacko: 

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Wiem, ale każdy sikał że nawy zetor z napędem za 100tys...  :o Tak samo posiadacz chevroleta sparka (matiza) będzie dumny że to brat corvetty czy camaro.... Co za model 180 koni ślą na Afrykę??? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

No i co? Po wejściu do sprzedaży Majora większość tych zachwytów ustała i zaczęło się narzekanie

A no to, że ten model i tak najlepiej się sprzedaje Zetorowi i na tym zarabiają my kupujemy i płaczemy jak to w kraju u nas jest bieda, a nasze fabryki upadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luk1988    1
Napisano (edytowany)

Nie ma co się kłucić, Ursus,zetor tak jak i inne ciągniki mają swoje wady i zalety, A jakośc w obecnych modelach większości firm pozostawia wiele do życzenia,nawet jelonki się wadliwe trafiają. A Ursus zawsze kopiował swoje ciągniki na podstawie innych marek. Nie ma co się oszukiwać.

Edytowano przez Luk1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Bzdury piszesz. W tych ciągnikach do afryki nic się nie zmieniło w porównaniu z ursusami z przed ery Hatatów. Wtedy też takich norm jak teraz nie było. Dobre bo polskie? Dla mnie dobre bo dobre a jak polskie to tylko lepiej. Marudzić sobie mogę ile mi się podoba. Ty możesz popadać w hura optymizm a tak naprawdę ani jedno ani drugie nie wpłynie na jakość i rozwój fabryki "Ursus S.A."

bzdury ty piszesz od samego początku, nawet nie wiesz co.

na Afryke nie trzeba spełniać tych norm emisji spalin, a wymagane są na Europe

 

 

nie wiem skąd jesteś i skąd się urwałeś, ale ciągle w kółko piszesz jedno i to samo, że ursusa już nie ma, że wykupiony, że wszystko tureckie. Zgadza sie, ale zasadniczo to nazwa Ursus jest :P Po drugie kto bedzie chciał to kupi, kto nie, to nie kupi proste. Sam bym Ursusa nie kupił, ale jak jest zainteresowanie to są i chyba chętni. Nie sądzisz? Zastopuj troche, albo pomyśl co piszesz, bo od początku nie wnosisz nic nowego a powtarzasz jedno i to samo tylko w innej formie...

 

 


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

O jakich normach piszesz w przypadku ciągników typu 5314 itd. W czasach gdy były one wprowadzane i późniejszych nie było norm z Euro-kołchozu. Przeczytaj ze zrozumieniem a nie atakujesz. Napisałem że teraz wysyłają takie jak kiedyś sprzedawali u nas - czy jest tu coś nie prawdą?

Sam prezes Ursus SA powiedział że nie mają wiele wspólnego z Ursusem - to są jego słowa. 

Ja bym Ursusa kupił i może kiedyś kupię jak będzie oferował to co mnie interesuje. Obecnie to coś tam zrobili a przy tym tyle propagandy sukcesu że już oczy bolą od czytania:) Zmiana nazw ciągników to jeszcze nie rozwój. Tak samo kabina i maska to też nie ciągnik a kilka elementów dla oka i komfortu ( co też jest ważne ). 

Atakując mnie pisz chociaż o faktach - gdzie napisałem że Ursus SA jest Turecki? 

Co do dyskusji to moje posty są tak samo płytkie jak Twoje, jedyna różnica jest taka że ja na to patrzę z przymrużeniem chłodnego oka a ty podniecasz się jak nastolatek na widok Pameli ze zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

http://www.agrofoto.pl/index.php/aktualnoci/2484--ursus-finalizuje-kontrakt-i-liczy-na-kolejne

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    287

Dobrze,że w Afryce idzie im bardzo dobrze. Nie ma co się kłócić Panowie. Każdy ma swoje zdanie, swoje gusta, to jest normalne,więc proszę o spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Dla mnie to interesujące że ta Etiopia tak kupuje ciągniki, głownie chodzi mi o to, KTO je kupuje, wiadomo, że nie rolnik, raczej też nie dystrybutor, to co u nich rolnictwo jest państwowe i ciągniki kupuje rząd? 

Nikogo innego nie byłoby stać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

O jakich normach piszesz w przypadku ciągników typu 5314 itd. W czasach gdy były one wprowadzane i późniejszych nie było norm z Euro-kołchozu. Przeczytaj ze zrozumieniem a nie atakujesz. Napisałem że teraz wysyłają takie jak kiedyś sprzedawali u nas - czy jest tu coś nie prawdą?

Sam prezes Ursus SA powiedział że nie mają wiele wspólnego z Ursusem - to są jego słowa. 

Ja bym Ursusa kupił i może kiedyś kupię jak będzie oferował to co mnie interesuje. Obecnie to coś tam zrobili a przy tym tyle propagandy sukcesu że już oczy bolą od czytania:) Zmiana nazw ciągników to jeszcze nie rozwój. Tak samo kabina i maska to też nie ciągnik a kilka elementów dla oka i komfortu ( co też jest ważne ). 

Atakując mnie pisz chociaż o faktach - gdzie napisałem że Ursus SA jest Turecki? 

Co do dyskusji to moje posty są tak samo płytkie jak Twoje, jedyna różnica jest taka że ja na to patrzę z przymrużeniem chłodnego oka a ty podniecasz się jak nastolatek na widok Pameli ze zdjęcia.

 

Reklama czyli wg Ciebie sianie propagandy, to połowa sukcesu.

Nikogo nie atakuje, napisałeś wcześniej że obecny ursus nie ma nic wspólnego z ursusem. Nie chce mi się tego szukać, przeczytaj pare stron wcześniej i znajdziesz.

Ja się niczym nie podniecam. Napisałem, że sam bym ursusa nie kupił więc nie wiem o co ci chodzi. 

przeczytaj jeszcze raz mój post.


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Tak właściwie to reklama jest połową sukcesu! Czy widzieliście reklamy Lindnera? U nas ta marka jest praktycznie nie znana i nie ma sprzedaży. A reklamy Kuboty? Były wszędzie! I ich sprzedaż rośnie.Ursus nie ma praktycznie żadnej reklamy. Czasami tylko piszą o nowym modelu lub gdzieś jest artykuł o postępach jw. Jak pytają prezesa lub kogoś z zarządu to nikt nie będzie się chwalić tym, że sprzedaż nie jest zbyt wysoka lub że produkty mają wadę fabryczną. To oczywiste! Więc gadanie o propagandzie jest na wyrost.

Gdyby prezesowi Ursusa zależało na dużym zysku, wyciśnięciu marki, a po wszystkim wywaleniu jej do kosza to by nie myśleli o rozbudowie infrastruktury w Afryce. Wyklepaliby trochę ciągników, sprzedali je i do widzenia. To co teraz robią: negocjacje z innymi państwami, plany ekspansji na Afrykę i nie tylko, pełny zakres oferty (sprzedaż, serwis, transfer informacji, itp.), plany stworzenia polskiego ciągnika i ogólny szum wokół marki; sugeruje, że to nie jest na pokaz i mają większe plany co do Ursusa.

W Etiopii to właśnie państwo kupuje ciągniki.

Skąd ten pomysł o tureckim lub chińskim Ursusie?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheBociek1996    598

Lindner to inna bajka. To taki Rolls Royce. Każdy egzemplarz jest inny i w całości robiona ręką ludzką. Tzw nie ilość, a jakość i cena

To nie pomysł, Ursus 8014H, 9014H i 10014H to nic innego jak turecki Hattat z naklejką Ursusa


Wiem, że nic nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221
Napisano (edytowany)

I jak tu ludzie nie mają w uproszczeniu mówić, że ciągniki chińskie, czy tureckie skoro Zarajczyk nazywa JD, Farmtaca czy Zetora Hindusem czy Chińczykiem :D

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14684580,Jak_Ursus_zdobyl_wielki_kontrakt_w_Afryce_i_ile_kosztuja.html

TheBociek1996, a dlaczego nie powiesz, że seria H to jest również to samo co Valtra. Lepiej będzie brzmieć ;)

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj