adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

akmaly    709

Akurat Ci co mi to mówili to do pomocy potrzebują ciągniki 80 konne. Główne to zdecydowanie większej mocy i jakoś dziwnie przeważnie mają te JD które nie grzeszą ekonomią ale robotę robią konkretną.

Co do tego Farmtraca 675 to on ma inny silnik: 854F-E34T IIIB gdzie pojemność jego to jedyne 3387 i moc podobna do tego co ma być montowany w C380. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturtl    76
Co się stało? Polscy przyjaciele czeskiej gospodarki nagle przejrzeli na oczy? Przestali pierdzieć na polskie i postanowili się postawić, przecież nie pierdzieliśmy na polskie tylko na system... Żenada, żebractwo i...

Dr Jekyll & Mr Hyde przy polskich chłopkach to amatorszczyzna...




Edytowano przez arturtl

zZz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Ja nie miałem możliwości sprawdzenia tylko znajomi co kupowali nowe ciągniki mówili że nowy Perkins nie kojarzy się z oszczędnościami. Ja nie wiem. Co ma zimny silnik do norm emisji spalin. Ludzie po co na siłę udowadniać że białe jest czarne. Kolego pawel885 - masz rację bo nawet padający A4.248 nie dymi jak C360 z idealnym silnikiem. 

 

Teraz wszystkie nowe ciągniki dużo palą, przynajmniej tak mówią wszyscy znajomi którzy kupili nowy sprzęt np, jeden rok temu kupił jd 6330 i mówi że to smok i że jest słaby w porównaniu do dwóch starczych braci ze stajni jd, tak samo mówią posiadacze NH czy MF że te nowe niestety więcej palą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi1999    57

akmaly Silnik który podales montowany jest w wersji Euroline to nowość, do tej pory byl montowany

Perkins 1104D-44T o którym mowa.

Edytowano przez rafi1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ten ursusowski silnik [ten co jest w c-380] ma EGR i czy po gwarancji nie można by było zmienić ustawień w komputerze silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Simmi    167

Jeśli nie ma systemu Common-Rail to nie ma możliwości komputerowej ingerencji w mapę wtrysku.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Z tego co wiem to siedzi tam silnik z norma llla tak że i tak będą musieli go zmienić na inny z normą lllb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLpomorza    17

.....Przyszłość nie musi jednak należeć do nich - twierdzi Wiesław Anders z Pomorskich Związków Zawodowych Rolników.

Planowana jest akcja informacyjna promująca zakup pojazdów rolniczych z innych krajów. Anders dodaje, że i bez niej młode pokolenie producentów stawia na inne maszyny: amerykańskie "John Deere" czy "New Holland", włosko-niemieckie "Deutz-Fahr" i niemieckie "Claas". Rośnie zainteresowanie reaktywowanym polskim "Ursusem"......

 

http://forsal.pl/artykuly/843629,ahoj-sami-wypijcie-swoje-czeskie-piwo-polacy-bojkotuja-produkty-z-czech.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek08    0

Dzisiaj u jednego z dilerów Ursusa dowiedziałem się, że model 5044 od maja będzie miał montowane szersze koła z przodu (dokładnego rozmiaru nie znam),  a od sierpnia ma być dostępny w wersji z czterocylindrowym silnikiem Perkinsa o mocy 60 KM lub trochę ponad 60, dokładnie nie wiem. Przymierzałem się w najbliższym czasie do zakupu, ale poczekam na te szersze koła.

 
Edytowano przez Piotrek08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harmar    2

tak, taki 60 pare KM będzie dobry dla małych gospodarstw, ale napewno nie ten 5044. To jest ciągnik typowo sadowniczy. Chyba że dali by wersję z szerszym tylnim mostem. Wtedy można by pokusić się o tura do takiego ciągnika. Bo jak na razie to on jest za wąski do prac polowych, a tym bardziej do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Czemu major ma tylne cięgna jak sadownik wygięte w bok przed kulami? To też wygląda jak sadownik bo raczej do 6 skib zawieszanych go nie stworzono 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VitoldSzarek    10

no tak ale  to nie temat zetora

 

bardziej temat Ursusa mnie interesuje

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cover    8

Myślę że gdyby wypuścili ursusa takiego ok 60-65KM na silniku perkinsa i podzespołach takich jak w c-380, i niżeszej cenie tak do 110tyś max to on by miał niezłe zainteresowanie.... nie jeden rolnik by zamienił c-360 właśnie na ten model 60 paru konny....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gospodarstwa w polsce to większość 12-20ha to c-380 w sam raz. Ciągnik się nie namęczy i robota szybko zrobiona. Oczywiście w granicach rozsądku z mocą na te hektary.

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj