adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

XMK13    411

Jeśli chodzi o kontrakt z Etiopią, to wydaje mi się, że Ursus sprzedaje ciągniki Foton Lovol (pod własna marką). Oferowanych ma być 5 modeli i przypuszczam, że są to właśnie Foton-y:

Ursus 5014A - Foton TB504N http://www.fotonlovol.com/products/tb504n.htm

Ursus 8014A - Foton TF824 http://www.fotonlovol.com/products/td824.htm

Ursus 11014A - Foton TF1154 http://www.fotonlovol.com/products/tf1154.htm

Ursus 14014A - Foton TG1454 http://www.fotonlovol.com/products/tg1454.htm

Ursus 18014A - Foton TG1854 http://www.fotonlovol.com/products/tg1854.htm

Mogę się oczywiście mylić, ale Ursus nie miał możliwości zrobienia takich ciągników we własnym zakresie. Musiał więc się z kimś dogadać, a Foton ma tanie ciągniki, Ursus już z nimi współpracował i Foton ma w swojej ofercie właśnie takie maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Etiopia jaki by miała w tym interes żeby nie kupić ich bezpośrednio od Chińczyków 30 czy 50 % taniej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Czyżby już mieli nowego Ursusa,? W opisie jaoś nie mogą sie zdecydować co sprzedają :huh:

 

http://otomoto.pl/ur...wy-A354255.html

 

Dzwoniłem do pana Przemka na podany nr tel. Jest to oczywiście 11054 tylko ktoś coś na kombinował w ogłoszeniu. ;)

Można umawiać sie i przyjeżdżać ciagnik jest do obejrzenia w fabryce , można oczywiście pojeździć sobie :rolleyes:

Edytowano przez OKEY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

A po co mają ciągnąć fotony skoro mają własne ciągniki, 50, 80, 110 i 140 mają własne, tyle że trzeba by je dostosować, brakuje im tylko 180 km ale co to za problem, skrzynia zf, silnik jaki bądź (żadnych norm emisji spalin), maszyna bazowa 15014 i taki ciągnik to bym sam złożył nawet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Powodów może być wiele, czemu nasi kupują pier**lino a nie nasze krajowe pociągi z Bydgoszczy

 

Mi by się przydał taki ze 100KM, ciekawe ile można utargować z tych 175k.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tak tylko że pier**linio a nasze krajowe to inna technologia, a fotony to chińskie ciągniki, tak jak np ładowarki XCMG obklejone naklejkami Stalowa Wola. Więc komu potrzebny pośrednik przy tak dużym kontrakcie. Pakistańskie 3512 też są sprzedawane z logo ursusa na cały świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Co z tego że inna technologia jeśli my nie mamy infrastruktury żeby wykorzystać tą technologie z pier*olino i zapewne jeszcze przez wiele lat nie będziemy jej mieć więc po co wywalać kasę w błoto?

Zapewne tak jak zawsze jakiś Mietek, Wiesiek czy Czesiek dostał dolę i będziemy mieć drogie pier**lino zamiast kupić własne.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pig    18

a to ciekawe stwierdzenie ze nasz krajowe pendolino to inna technolgia, jakos bogatsi od nas niemcy czy teraz niedawno rosjanie zamowili pociagi pesy alez my jestesmy do przody z ta technologią nie to co zacofane niemcy nie wspominajac rosji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Zakłady Przemysłu Ciągnikowego Ursus miały swój główny zakład w Warszawie na dzielnicy Ursus, zakład zniszczono, pozostały tylko straszące hale, nie było żadnego połączenia zakładów - tylko po prostu właściciele Pol-Mot Warfama mają PLECY i dlatego za grosze kupili prawa do znaku firmowego, ściągnąć obcy ciągnik i nakleić znak Ursus - rzeczywiście podniecajcie się, to tak jakby Józek mający zakład ślusarski wykupił znak Mercedesa i naklejał go na swoje samoróbki, rzeczywiście Mercedes::DDDD

 

To nie jest Ursus tylko Pol-Mot Warfama i to jeszcze jakieś tureckie czy chińskie badziewie, podniecajcie się dalej ...


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JuzefTurbo    0

Pendolino, a Pesa, to kompletnie inna mańka. Pokażcie mi pociąg polskiej produkcji, który bez problemy osiąga 200 250 km/h nie pędząc przy tym na najwyższych obrotach. Jak dobrze pamiętam przetarg na szybki pociąg ruszył w 2008/9 roku, a Pesa dopiero w następnym roku będzie miała pociąg, który będzie bez problemu dobijał do 160 km/h, a z czasem będzie jeździł 200 i może 250 km/h.

Do otwartego przetargu przystąpił tylko Alstom czyli Pendolino, a nie Pesa.

Proponuję najpierw dobrze zgłębić temat zanim się coś napisze.

 

Zakłady Przemysłu Ciągnikowego Ursus miały swój główny zakład w Warszawie na dzielnicy Ursus, zakład zniszczono, pozostały tylko straszące hale, nie było żadnego połączenia zakładów - tylko po prostu właściciele Pol-Mot Warfama mają PLECY i dlatego za grosze kupili prawa do znaku firmowego, ściągnąć obcy ciągnik i nakleić znak Ursus - rzeczywiście podniecajcie się, to tak jakby Józek mający zakład ślusarski wykupił znak Mercedesa i naklejał go na swoje samoróbki, rzeczywiście Mercedes::DDDD

 

To nie jest Ursus tylko Pol-Mot Warfama i to jeszcze jakieś tureckie czy chińskie badziewie, podniecajcie się dalej ...

 

 

Zakładu nie zniszczono tylko upadł na własne życzenie. Nie żadne plecy, bo znak handlowy upadłej spółki to możesz i kupić Ty. Pan Józek nie może wykupić loga Mercedesa, bo musiałby być miliarderem, a Daimler nie pozwoli na samowolne umieszczania loga jednej ze swoich marek na czym popadnie.

Idąc Twoim tokiem myślenia mogę napisać, że Valtra to podróba, bo część maszyn opiera o tureckie Hattaty, a mniejsze MF, to bodaj przebrane Landini.

Jeszcze jakieś ciekawe historie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Daimler może i nie pozwoli, ale w Polsce to norma sprzedać firmę przynosząca np 100mln zysku rocznie za 120mln komu popadnie czyli najczęściej Chińczykom. Maszyny Stalowa Wola, Łucznik, Dziesiątki banków.... Dziś Polskie są tylko długi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Kiedyś żydy mawiali wasze ulice nasze kamienice, dziś jest podobnie, co do Ursusa, widać że Warfama działa i chce produkować własne a nie tylko sprzedawać obce pod logiem Ursusa i chwała im za to, co to pendolino co z tego że osiąga te 200-250km skoro u nas nie ma gdzie do tylu się rozpędzić bo torowisko na to nie pozwala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tak samo jest z ustawą śmieciową - zrobili ustawę a w niektórych wsiach dojechać po śmieci nie mogą bo błota, śniegi praktycznie połowę roku... Warfama to co najwyżej może otworzyć montownie bo na pewno nie fabrykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli tak Ursus jest zły, bo montowany z elementów innych producentów, a np. Claas jest dobry, chociaż ma silnik Perkins, przekładnie ZF, mosty Carraro, elektronikę Bosch, a kabinę Naglaka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Elektrotechnik

 

zgadza sie case to też badziewie silnik fiata FPT skrzynia zf i przedi most carraro ale składak !!! to samo Claas !! np.

Pessa to zakład nieliczny z którego powinismy sie cieszyć a nie nażekać !! otrzymał nagrode w zeszłym tyg

http://wyborcza.pl/1,75248,15659660,Sukces__Pesa_z_nagroda__Financial_Times___Pokonala.html

 

w PESIE pracuje mnustwo ludzi co jest niespotykane już w bydg stomi bydgoszcz sprzedany ruiny budynki ROMET sprzedany był jeszcze jeden duży zakład na ul kamiennej ale nie pamietam nazwy wiem tyle że gruzy można z niej kupic bo jest reklama. No i rodzynek bydgoski zachem w którym kiedyś 15 tys ludzi pracowało 150 km drug wewnetrznych autobusy tam kursowały dziś zlikwidowany. Niemcy go kupili i zamkneli wiem bo mieszkam koło tego zakładu i mam kolegów co pracuja na terenie zachemu w innych firmach 800 ludzi straciło prace tylko 2 prezesów awansowali jeden został wiceprezydentem bydg a drugi prezesem innej bydgoskiej firmy. zachem miał jakąś unikatową produkcje pianki jakieś i był problemem dla niemców bo zabieral klijentów jak stocznie w gdańsku co niemcy zamkneli i wykupili zachem i zamkneli. Bo polak to K***a i złodziej szczególnie ci prezesi co zarabiają 100 tys a rootnik 1700 zł jak byśmy poszli do niemca i powiedzieli że chcemy kupić ich jakiś zakład to do komory by nas wrzucili a polak powie za ile chcecie i ile bede z tego miał. nie ma sensu wyliczać firm co po 89 r doprowadzonao do ruiny. niemcy tak stoja dobrze teraz bo ile oni maja firm co miliony zatrudniają a w polsce tylko markety sie buduje bo 38 mil ludzi mieszka i rynek zbytu. i jeśli sami po rozum do głowy nie pójdziemy i nie zaczniemy swojego chronić to zagłada bedzeie już zobaczcie że jesteśmy na łasce uni ilu z nas jest w satanie kupić traktor bez dopłaty unijnej to co robimy nie ma wartosć. nie ma prowow i inych dotacji to zaraz traktorów mniej sie sprzedaje. no jak to jest ze z własnej pracy tylko na opłaty starcza masakra. w jakich czasach my żyjemy i jakim kraju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tylko że ZF i Bosch są firmami niemieckimi jak i dostawcy wielu innych części do Claasa, a u nas w takim Polmocie co jest Polskie? Tabliczka znamionowa i naklejki bezpieczeństwa użytkowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Przecież Ursus chce produkować własne skrzynie i mosty do nowych ciągników więc co Ty ciągle tylko o tym Polmocie pierdzielisz? Ursus chce własne ciągniki produkować z części produkowanych u nas tylko że wszystko kosztuje więc w rok czy 2 nie zrobią całej gamy ciągników od podstaw.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Chcieć a móc to jest różnica, piszemy o tym co jest teraz. Skąd wiesz czy za 2 czy 5 lat jakiś zagraniczny koncern nie kupi Ursusa? @Lesssiu007 Fiat jest głównym właścicielem akcji CNH więc dziwi Cię silnik Fiata w Case?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Polska powinna wprowadzić dopłaty do ziemi obrabianej ursusem i innym polskim sprzętem aby rozwinąć na nowo przemysł. Trzeba pozbyć się konkurencji, a nie ją wspierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja nie jestem przeciwnikiem kupowania gotowych podzespołów u innych producentów, wręcz przeciwnie, bo produkując samemu wychodzi to drożej. Tylko chodzi mi o to narzekanie ludzi, że ursusa nie kupią bo składak a claasa już tak, chociaż to taki sam składak. Co do silników FPT to są to jedne z lepszych, ciężarówki robią na nich miliony km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

no ja wiem doskonale że CNH nalezy do fiata. Tylko chodzi o to jak wiekszosć pisze że zachodnim marką można składać a polskim to już nie. Bo wszyscy psioczą. Tylko jedno mnie irytuje jest tu na af zdjecie duzego crystala i spytałem sie goscia co to wstawił jaką ma opinie co sadzi o nim to pisze że jest strasznie głośno w środku i co dziwne że biegi pod obciazeniem działają z opóźnieniem. I to jest dziwne i miedzy innymi na tym tracą polskie firmy wiadomo że każdy chce wygodnego i miłego w pacy ciągnika i nie moze być w takim ciagniuku głośno jak w starej 16-stce to są moża powiedzieć szkolne błedy polskich firm albo te biegi z opuźnieniem niby skrzynia zf taka jak w deutz-fahr a nie działa jak powinno , czemu tak jest nie wiem nie jestem mechanikiem moze ktoś wie ?? Dobre silniki stosuja niby markowe skrzynie i mosty a nie potrafią dograć detali zadbac o wygode i cisze w kabinie i inne drobiazgi by w rezutltacie powstał traktor na sprawdzonych głównych podzespołach i wygodnej kabinie w cenie konkurecyjnej ( ale wiadomo że nie bardzo niskiej bo to było by podejżliwe ) do zachodnich sprzetów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Chodzi o to że np do Polskiego Fiata 126 opony dostarczał Stomil, system audio :) Unitra, inne części Zelmot, ZEM, ISKRA, POLMO, MERA-PAFAL, i wiele innych, i kupując takiego maluszka przemysł krajowy kwitł, kupując takiego składaka zarobi importer/ monter i Chińczycy, Koreańczycy, Turcy itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Czyli lepiej kupić zagranicznego składaka niż krajowego? Ursus dąży do tego żeby jak najwięcej podzespołów było produkowanych u nas, ale to musi potrwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90wlkp    18

Polska powinna wprowadzić dopłaty do ziemi obrabianej ursusem i innym polskim sprzętem aby rozwinąć na nowo przemysł. Trzeba pozbyć się konkurencji, a nie ją wspierać.

Powinno się wprowadzić podatek od tego, że ma się problemy z logicznym myśleniem. Dotacje to najgorszy wariant jaki stworzyła Unia Europejska, która stała się wielkim socjalnym sojuszem państw. Tłumaczyłem już w innych wątkach, że aby polscy producenci mieli szanse to trzeba mocno obniżyć podatki, a niektóre z nich wręcz zlikwidować, nasze podatki pożera armia urzędników. Maszyny są drogie bo są duże koszty pracy, materiałów oraz jest takie coś jak DOTACJE! Sprawdźcie sobie ile kosztowały maszyny przed wejściem Polski do UE i przed wprowadzeniem podatku vat w wysokości wtedy 22%. No ale oczywiście mało kto pomyśli logicznie i dalej głosuje na partie będące obecnie w Sejmie, bo znów obiecali i trzeba znów w te brednie uwierzyć. Ogarnijcie się ludzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Elektrotechnik

 

zgadza sie case to też badziewie silnik fiata FPT skrzynia zf i przedi most carraro ale składak !!! to samo Claas !! np.

Pessa to zakład nieliczny z którego powinismy sie cieszyć a nie nażekać !! otrzymał nagrode w zeszłym tyg

http://wyborcza.pl/1...__Pokonala.html

 

w PESIE pracuje mnustwo ludzi co jest niespotykane już w bydg stomi bydgoszcz sprzedany ruiny budynki ROMET sprzedany był jeszcze jeden duży zakład na ul kamiennej ale nie pamietam nazwy wiem tyle że gruzy można z niej kupic bo jest reklama. No i rodzynek bydgoski zachem w którym kiedyś 15 tys ludzi pracowało 150 km drug wewnetrznych autobusy tam kursowały dziś zlikwidowany. Niemcy go kupili i zamkneli wiem bo mieszkam koło tego zakładu i mam kolegów co pracuja na terenie zachemu w innych firmach 800 ludzi straciło prace tylko 2 prezesów awansowali jeden został wiceprezydentem bydg a drugi prezesem innej bydgoskiej firmy. zachem miał jakąś unikatową produkcje pianki jakieś i był problemem dla niemców bo zabieral klijentów jak stocznie w gdańsku co niemcy zamkneli i wykupili zachem i zamkneli. Bo polak to K***a i złodziej szczególnie ci prezesi co zarabiają 100 tys a rootnik 1700 zł jak byśmy poszli do niemca i powiedzieli że chcemy kupić ich jakiś zakład to do komory by nas wrzucili a polak powie za ile chcecie i ile bede z tego miał. nie ma sensu wyliczać firm co po 89 r doprowadzonao do ruiny. niemcy tak stoja dobrze teraz bo ile oni maja firm co miliony zatrudniają a w polsce tylko markety sie buduje bo 38 mil ludzi mieszka i rynek zbytu. i jeśli sami po rozum do głowy nie pójdziemy i nie zaczniemy swojego chronić to zagłada bedzeie już zobaczcie że jesteśmy na łasce uni ilu z nas jest w satanie kupić traktor bez dopłaty unijnej to co robimy nie ma wartosć. nie ma prowow i inych dotacji to zaraz traktorów mniej sie sprzedaje. no jak to jest ze z własnej pracy tylko na opłaty starcza masakra. w jakich czasach my żyjemy i jakim kraju.

co ty pierniczysz case ma swoje silniki czyli ftp bo case należy do fiata skrzynie cvx też ma swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj