adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

marcin04    65

posiada ktoś może szczegółowe dane techniczne tych modeli pokazanych w Kielcach?


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlody5311    4

nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach fabryki w której powstają wszystkie podzespoły, tym bardziej jeśli jest to tak złożona maszyna jak ciągnik czy samochód. Jeśli ktoś tu mówi szyderczo o montowni składaków to niech wybierze się na wycieczkę do jednej z fabryk koncernu agco czy same deutz-fahr. To ma się opłacać im i nam, a nie upaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Niesamowite, jak szybko ta firma staje na nogi. 4-ro słupkowa kabina nie występuje w nawet w Zetorach. No i ile w tej kabinie jest elementów "Made in Poland"! To jest coś. :o

W ostatnich latach warszawskiego Ursusa przestano produkować własne kabiny, bo nie było to opłacalne. Teraz znów stać Ursusa na kabinę, i to jaką! Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Mam nadzieje ze takie rzeczy jak ta którą wykrył pan kedziorek to oni poprawili i nie wystawią go do sprzedaży z tym:

http://www.agrofoto....67-ursus-11054/

 

Tylko mi nie mówcie że to białe cylindryczne coś pod zbiornikiem powietrza to ten filtr oleju:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=812676025412900&set=pb.211432502203925.-2207520000.1394732751.&type=3&theater

Edytowano przez Salisbur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ja się tylko zastanawiam, jak jest to rozwiązane w innych ciągnikach, które posiadają te same mosty napędowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akun    0

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Akurat kupując ciągnik nie musisz gadać z prezesem, czy kimś takim. Jednak co gorsze, to to, że tacy "mili panowie" mają smykałkę do interesów. Na razie spełniają swoje obietnice, więc nie jest tak źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tasiorro    10

A ja trzymam za ursusa kciuki.Na zachodzie myślą jak trzeba,kupuja swoje.A unas?Jak nie będzie naszej produkcji,zakładow i firm to zczego ludzie mają kupować produkty rolnika?A druga sprawa to trzeba ogromu kasy i papierologii by w polsce coś zrobić.Pomyślcie o tym,nie mamy prawie wcale polskich dóbr i liczących się marek.Niech ursus wróci.A pooatrzcie na czechow,tam mozna?Trzeba bronić naszego,żeby się nie obudzić z ręką w nocniku.Analiza sytuacji w rolnictwie powinna dać wielu do myslenia.Unia za frajer nic nie daje.Ursus power.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

fajnie juz od 31 marca 11054 w sprzedaży jestem pozytywnie zaskoczony !!:D trzymam kciuki :D widać że idzie do przodu wszystko rynek czeka na ten traktor w końcu ma skrzynie bieków ciekawą a nie 12 /4 . Mam małe gosp i jesli ursus zrobi mały 60 konny traktor typowy nie sadowniczy to bede zbierać kase :D a jak bedzie on z polską srzynią to już wo góle bajka :D widać ze w ursusie idzie ku wiośnie :) jeśli bedą stawiać na jakoość to wielu rolników przez wzgledy sentymentalne wruci do ursusa i moga zahamować eksport zachodniego sprzetu i zastopić go polskim ursusem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

Byłem dzisiaj w Grójcu obejrzeć 5044, ciągnik nawet fajny, ale ta maska. Obok stał potężny (jak na sadownika ) 85KM Deutz-Fahr i miał maskę 20 cm niżej. Ta maska w Ursusie zasłania całą widoczność, czy nie można jej opuścić? Gdyby ktos z Ursusa tu zaglądał to proponował bym jeszcze zmianę prędkości wałka na 540/750 (1000 jest w sadownictwie nieprzydatne) i chowane kierunkowskazy przy kabinie - robili już takie 20 lat temu w 3502.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
79agroJOHNY    5

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

 

malkontent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    13

Ktoś wie może gdzie można zobaczyc te ciagniki w wojewodztwie lodzkim? Generalnie chodzi mi 11014h oraz 11034?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Ciągniki może i ładne może nawet będą lepsze od poprzednich, ale kierownictwo jest to samo miałem z nimi do czynienia nigdy w życiu nie chciałbym mieć z nimi do czynienia .Ostrzegam wszystkich aby się nie zachłysnęli tym co oni obiecują

To prezesem po polu będę śmigał ? Zarejestrowałeś się na AF tylko po to żeby pojechać po Ursusie, może konkurencja ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Róbcie jak uważacie ja swoje wiem . Pozdrawiam

 

Wyczuwam strach konkurencji w tym co piszesz...


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robo1980    58

ciekawe jaka będzie cena poszczególnych modeli.żeby tylko nie odstraszała nowych nabywców....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

Edytowano przez Zombi330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
79agroJOHNY    5

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

 

 

Zombie czy jak ci tam z tego co wiem to wszystkie fabryki można nazwać teraz montowniami dlatego że większość montuje ciągniki z podzespołów - tak ? dlatego człowieku w różnych wersjach ciągników produkowanych przez różnych producentów na swiecie masz silniki Perkinsa i podzespoły ZF i Carraro - he? A Valtra używa transmisji Hemy w serii a. To też wg ciebie byle jaka montownia? Mamy XXI wiek jak byś nie zauważył. Już tylko dotowany przez Łukaszenkę Belarus robi wszystko sam więc znajdź se forum na Białorusi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

11054 wejdzie 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

ludzie a toż to zwykła montownia jest ktoś postanowił nabić sobie kabzę tak naprawdę podszywając sie pod ursusa bo chłopy dostają kaskę na nowe ciągniki z unii a inna maska z nazwą ursus ma niektórym zamydlić oczy że polskie ciagniki wróciły- równie dobrze można sobie kupić jakiegoś pronara i nakleić sobie znaczek ursusa dla lepszego samopoczucia.

Co to tak naprawdę jest ?

 

Która fabryka to nie montownia? Według Ciebie to lepiej niech nadal sprowadzają ciągniki montowane w Turcji niż mają tworzyć miejsca pracy u nas? Montownia to pierwszy krok, mają już własną konstrukcję skrzyni i mostów, za jakiś czas pewnie ruszy produkcja i będą nowe miejsca pracy, ale według Ciebie najlepiej wszystko kupować obce, a potem ludzie się dziwią że nie ma u nas pracy, a jak jest to za marne pieniądze, ale skąd do kur... ma być praca jak wszyscy wszystko zagraniczne tylko kupujemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9111

To ja wtrącę swoje trzy grosze - jedyny po wojnie ciagnik krajowej konstrukcji to C-325 i jego pochodne. Wszystkie inne ciągniki produkowane przez Ursus to albo składaki do spółki z Zetorem, albo licencyjne. Ale masa ludzi miała pracę. Pierwsze C4011 czy MF 255 były tylko montowane w kraju z przywiezionych części. Stopniowo wdrażano do produkcji w kraju coraz więcej elementów. Nie wiem, jak sobie ktoś wyobraża postawienie od podstaw całej fabryki traktorów i produkowanie zupełnie nowego modelu opracowanego w kraju. Nie mamy takich zakładów, które mogłyby produkować do ciągników w kooperacji skrzynie biegów, silniki czy mosty napędowe, bo przez 25 lat "niepodległości" rząd wszystko sprzedał albo oddał za grosze, ewentualnie postawił w stan upadłości. Może Andoria, fabryka w Tczewie czy Huta Stalowa Wola mogłyby kooperować, ale tych ciągników musiałoby schodzić conajmniej kilkaset rocznie. Pożyjemy, to zobaczymy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kilkaset? Chyba kilka-kilkanaście tysięcy.

O sukcesie 11054 nie wątpliwie będzie decydować cena, a jaka będzie? Ciężko określić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Faktycznie 30-stki były w pełni polskie, 60-tki to ciągniki z licencji Zetora - całkiem zmarnowany ten projekt, bo modernizacje ciągnika C-4011 były znikome. Seria ciężka była owocem kooperacji Polski i Czechosłowacji. Niestety tu też rozwój nie był na właściwym poziomie. Seria postlicencyjna miała promować markę Ursus na świecie, a stała się gwoździem do trumny. Części do tych ciągników w większości były produkowane w Polsce na licencji. Tu też rozwój się zatrzymał.

Seria H jest w pełni turecka, jest tylko u nas składana. Teraz jak widać w Ursusie zamierzają spolszczyć trochę te ciągniki dając im własne kabiny. Model 11054 też ma ursusowską kabinę, maskę i kilka innych rzeczy. Ważne jest to, że to ciągnik opracowany przez polaków. Modele postlicencyjne były modernizowane przez pracowników Ursusa, ale sam projekt był MF-a. To, że jest na częściach Carraro, czy innych jest znakiem czasów. Nie każdego producenta stać na produkcję własnych części do ciągników. W Ursusie jednak się nie zrażają i prace nad skrzynią biegów już trwają!

5044 też jest polskim projektem. Trzeba jeszcze poczekać na w pełni polski ciągnik, ale jest to teraz możliwe!

Co do 11054 - podobno cena miała być konkurencyjna, ale to się okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj