adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

locke    293

Nie jeszcze nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazur87    9

http://pulsinwestora.pb.pl/2936354,63348

 

Wyniki finansowe są niczego sobie. Zobaczymy czy i jak szybko przełoży się to na rozwój oferty firmy.

Do 14034 zabierają się jak pies do jeża. Produkują i wyprodukować nie mogą. Z tego co pamiętam to prototyp jeszcze pod marką Pol-Mot został pokazany w 2010 r. a sprzedaż miała się zacząć pod koniec 2011 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Witam wszstkich!!!

Tak sobie czytam i czytam i łza się w oku kręci jak się patrzy na zdjęcia z pozostałością po warszawskim URSUSIE. To, że w Lublinie coś montują to dobrze, ale czy wyjedzie z tamtąd całkowicie POLSKI produkt jak C-325, C-328 czy C-330 z Warszawy lub STAR ze Starachowic? Szlag mnie trafia jak patrzę co sę w tym kraju dzieje,nic konkretnego chyba już nie produkujemy, a jak już coś to nie daj boże jakiej jakości. Częsci zamienne do naszych starych ciągników dostępne w sklepach to jakaś porażka. Nie wiem czy nikt nie może ich pożądnie zrobić czy nie chce? Dlaczego w Polsce POLAK nie może nic zrobić bo nic sie nie opłaca to czemu opłaca się w Polsce ZAGRANICZNEMU inwestorowi zakładać sieci sklepów,banki,firmy Ikopwać naszą POLSKĄ ziemię???!!!! A nasi władcy ją sprzedają i są zadowoleni ze swoich rządów, tylko kim będą rządzić jak POLSKI już nie będzie?????

Ja właśnie tak to widzę i odbieram.

A tak na marginesie czy ktoś ma w swoim posiadaniu " URSUSA" 11024? Chciałbym o nim jakichś informacji z praktycznego użytkowania bo trochę jestem nim zainteresowany.

  • Like 1

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

O czym piszesz kolego stacyjka do 30-tki tzw import 7 zł polska lubelska 30 zł. Wierz mi że jej nie sprzedasz bo tam w innym sklepie jest za 7. Wał korbowy do 60-tki tzw Ostróda 900 zł prawdziwy polski musiał by kosztować 2-3 tyś kto go kupi?? Żaden sklep by się nie utrzymał gdyby miał prawdziwe dobre części bo procent klientów który by je kupował nie wystarczy a utrzymanie sklepu.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

ja bym kupił, tylko żeby była gwarancja, że to dobry towar!!! a stacyjka za 7 zł to nawet nakrętki nie dokręcisz i już zepsuta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Ludzie nie narzekajcie, Ursus wstaje, powoli ale zawsze, a chcielibyście żeby znowu produkowali stare "dobre" ursusy?? Nie mówię bo to co było produkowane za prl to było dobre ale po 90 roku jak sprzedaż zaczęła spadać jak łeb na szyje to były coraz gorsze, dzisiaj byłem z kolegą w jakimś szrocie bo chciał kupić ładowarkę (tak na marginesie) i stał tam 1934 z bodajże 2004 roku i gościu mówił że to jest największe g*wno jakie powstało i to są słowa człowieka który ma styczność z tym ciągnikiem i jego słowa chyba są miarodajne.. Według mnie ursus pierwszy raz od czasów upadku komunizmu ma szanse powstać z martwych i już się tak nie spinajcie że już nie będzie polskiego ciągnika na miare tych które były kiedyś bo to jest w tych czasach nie możliwe, mogą być składaki ale byle byłyby to dobre składaki to będzie super. a że w Lublinie produkowane a nie w Warszawie to według mnie nie ma już żadnego znaczenia

PS jakiś użytkownik AF ma 11024, poszukaj z galerii i napisz najlepiej do niego i Ci odpowie pewnie na pytania dotyczące tego ciągnika

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A 1934 to pod jakim względem nie dobry.To dobre ciągniki tylko trzeba z głową używać a nie tak jak niektórzy strzał ze sprzęgła biegi ze zgrzytem... Kuz nie raz widzialem takiego amatora.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Żeby ursus był w całości produkowany w polsce to musiał by sprzedawać kilka tysięcy ciągników rocznie. To nie jest realne. Powinien być składak ale dobry składak. W ofercie powinno być pare modeli ale takich na które będzie zapotrzebowanie i żeby były z dobrych podzespołów do których bez problemu dokupi się części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Ursusy 1934 to były pochodne od szesnastki i to były na te ramy, mosty itd za bardzo wyżyłowane i nie spełniały zamierzonych celów bo 190 km mocy to już musi ciągnąć porządne maszyny a ten ciągnik się po prostu nie nadawał. A wątpię żeby nawet sprzedaż na poziomie kilku tysięcy ciągników roczne wystarczyłaby żeby uruchomić własną prototypownie która składałaby kompletne nowe ciągniki które mogłyby konkurować np z john deerem czy chociaż z zetorem które to marki składają prawie z całości z własnych części, to potrzeba lat doświadczeń i tradycji żeby dobry ciągnik złożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Z tą stacyjką to gucik131 ma rację, kupisz pare razy kluczyk włożysz i już nie łączy. A gdzie można kupić te polskie po 30 zł? Ja chętnie kupię 3 sztuki. powel011392 mnie to nie przeszkadza że w Lublinie, ja się cieszę, że coś się dzieje i trzymam kciuki z całych sił. Cemu mówisz, że niemożliwe jest żeby był cały polski ciągnik? Ja tego właśnie nie mogę pojąc? To dlaczego może być Zetor, Skoda ( choć to VW ale ma znaczek Skody), a URSUS,FSO czy STAR musiały zniknąc z powierzchni ziemi? Niech mi ktoś to wytłumaczy? Czy my jesteśmy głupsi jak czesi?

Dzięki za podpowiedź w sprawie 11024


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Też mam nadzieje że kiedyś będzie POLSKI ciągnik ale tak jak mówiłem dużo lat doświadczeń i tradycji, a w tych czasach jeszcze dochodzą wymogi, mało która firma produkująca sobie silniki może nadążyć za tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Tradycję i doświadczenie mieliśmy tak jak i zetor. A musimy wszystko znowu zaczynać od nowa. A przecież przez te pare lat nasi inżynierowie też by coś udoskonalili. Fajnie by teraz było kupić nówke ciagnik tak jak przd laty ojciec przyprowadził z agromy pachnącą nowością 60-tkę, która służy do dziś.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Gdyby ursus w latach 90 opracował zupełnie nową przekładnie i mosty oraz skonstruował komfortową kabine to zupełnie inaczej sprawa by wyglądała może by utrzymali produkcje a tak to już za późno by coś zmienić. Niepotrzebnie pchali się w te fergusony zamiast udoskonalać to co mieli swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Patrzcie na tą zależność: Zetor w latach osiemdziesiątych i początek 90 to samo co cięzkie Ursusy, koniec lat 90 Ursus zmienił trochę wygląd i produkuje to samo z małym liftingiem Zetor już pracuje nad modelami 8540 do 10540 początek nowego wieku, ursus zaczyna robić plastikowe maski i koniec, zetor startuje z proximami i forterrami lata 2010 (około) zetor opracowywuje rewersy eh ursus kończy produkcje tych ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Ursus nie docenił polskiego rolnika który z biegiem czasu stał się bardziej wymagający i oczekiwał czegoś więcej. Dlaczego takich wersji jak na eksport nie było do kupienia w kraju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel011392    55

Super że teraz się zaczyna nowy rozdział w historii ursusa ale nie oszukujmy się pol mot po ursusie nie kupił praktycznie nic, długa historia i tradycja ale z technologi zero i dopiero startuje od zera, ciekawe jak na sprzedaż ursusa wpłynęła by sprzedaż jakiejś serii limitowanej, coś w starym żółtym malowaniu z felgami z koloru kości słoniowej z elementami czarnymi, tak sobie kiedyś myślałem jakby to wyglądało, byłoby nawiązanie do fajnej tradycji ursusa z której powinni trochę czerpać teraz, taki black beauty w zółtych barwach, trochę głupi pomysł ale mój :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Chwilami to nie można było kupić żadnego, a co dopiero takiego jak na export. Jakieś zlecenia,przydziały, znajomości itd.

 

Właśnie,właśnie, a dlaczego nie kupił nic? Czemu nie można było przeprowadzić jakoś tej restukturyzacji w taki sposó żeby wykozystać hale, maszyny, zaplecze techniczne jakieś projekty itp? Tylko rozwalić , rozsprzedać za grosze, utrzymać kilku likwidatorów i zrółwnać z ziemią. Jakiego trzeba nakładu pracy, ilu pieniędzy żeby to odbudować?


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GREMLIN    2

Gierek budował- tusk zrujnował nie tylko ursusa

 

P.S. Ja tam dobrej opini nie słyszę o polmot-ursus serii h

Edytowano przez GREMLIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler1982    2

Pracujac w warszawie pracowalem z typem ktory pracowal w firmie typa ktory wykupil hale ursusa....powiedzial mi ze facet kupil to za grosze cos ok 2mln....a zarobil na samych maszynach do produkcji multum kasy...najlepsze jest to ze to wszystko sprzedal na zlom...i jak tu wierzyc rzadowi ktory tak wlasnie burzy i pozbywa sie naszych zakladow produkcyjnych budowanych latami....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj