Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mieszkam koło Dobrego Miasta :D Mam nawet rozrzutnik jeszcze POL MOTu z D. Miasta. Ale o co w tym chodzi "Na rynku mają pozostać tylko te maszyny, na które jeszcze jest popyt. Chodzi zarówno o ciągniki o mocach 110 i 150 KM jak też maszyny wykorzystywane do prac na roli, czyli prasy zwijające i przyczepy rolnicze." 110 i 150km? Przecież najmocniejszy ich ciagnik w sprzedaży ma 110 a i tak jego sprzedaz była sporo niższa niż c380 która chcą wycofać.

Opublikowano

Luuuudzie. Ciągnik to silnik, skrzynia i dwie osie. Silnik bierze się wg uznania, dopasowuje do niego skrzynię. Przedni most to pikuś ale w tylnym dyfrze siedzi cały pomysł. W Ursusie tego niema - nie widzicie tego?

Opublikowano

No jak ma być, jak Vigus jest "niczym nowym" i "nikt nie kupi ciągnika na niesprawdzonej transmisji".

Na 80-ce Ursus mało zarabiał, przez dużą konkurencję cenową. Lepiej będzie im sprzedawać większe, ale i droższe ciągniki. 150-ka będzie pewnie na ZF-ie, no chyba że wprowadzą na Vigusie, ale w tej sytuacji jest to wątpliwe.

Co do modelu C-3150, to tylny most jest naprawdę potężnie zbudowany. Ogólnie podzespoły są porządne, a do tego ciągnik nieźle wygląda. Jeżeli nie będzie miał większych wad, cena będzie znośna i będzie szeroki wybór opcji do wyboru, to powinien się dobrze sprzedawać.

  • Haha 1
Opublikowano

xmk - vigus to skrzynia. To jak pisałem można zamówić. Zamiast wymyślać skrzynię było skonstruować most z hydrauliką i automatyką abyć może mokre sprzęgło na wejście. To jest do ogarnięcia. Zajęli się jednak nie tym co trzeba...

Opublikowano

Od samego początku był to sztuczny twór nastawiony na szybki zysk, Tu PiS ani PO nie mają za wiele wspólnego, jeśli chcecie łączyć to z polityka to radze ukłonić się w stronę PSL. Jak pisałem jakiś czas temu, że to skończy się szybciej niż powstało to byłem atakowany, ok - pomyliłem się, myślałem, że rozpier... to się wcześniej:) Szkoda ludzi, tych co kupili, tych co pracowali oraz tych co marzyli ( dzieciaki z AF )

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

Ja się pytam poco ta skrzynia? Tak samo odkręca się od dyfra. Powershifty są już w autach osobowych. System hydrauliczny i automatyki trzeba najpierw rozwinąć. Tam jest pole do innowacji. Czy to mały ciągnik czy duży seria dyfrów przednich i tylnych a potem do tego skrzynię... czy tylko ja widzę, że się przeinwestowali?

  • Like 1
Opublikowano

Tylny most tworzy całość ze skrzynią biegów. Nie są to całkiem osobne elementy i nie projektuje się ich osobno. W tylnym moście jest wyprowadzenie WOM, często z przekładniami i sprzęgłem. Podnośnik jest nabudowany na moście lub jest jego częścią. No i elementy skrzyni biegów mogą być częściowo wprowadzone do tylnego mostu. Te podzespoły są często wspólnie smarowane. Dlatego też ich się nie rozdziela.

Opublikowano

sprzęgło wom? Tylny most. zasilane z tego samego wałka co pompy hydrauliczne. Super creeper - tylny most. Sprzęgło przodka - tylny most. Skrzynia biegów to system dopasowujący parametry silnika do przeznaczenia maszyny. Można w niej zaimplementować zarówno wzmacniacz momentu jak i multiplikator. Na tylnym dyfrze stoi cały ciągnik.

Opublikowano
Dnia 5.04.2019 o 16:46, akmaly napisał:

Od samego początku był to sztuczny twór nastawiony na szybki zysk, Tu PiS ani PO nie mają za wiele wspólnego, jeśli chcecie łączyć to z polityka to radze ukłonić się w stronę PSL. Jak pisałem jakiś czas temu, że to skończy się szybciej niż powstało to byłem atakowany, ok - pomyliłem się, myślałem, że rozpier... to się wcześniej:) Szkoda ludzi, tych co kupili, tych co pracowali oraz tych co marzyli ( dzieciaki z AF )

No, przepraszam :)

Ja osobiście nie jestem przewidywalny, dla mnie analogicznym jest, że jak coś dobrze przędzie, to będzie długo trwało. Najbardziej szkoda ludzi, którzy stracili pracę w Lublinie. Ci, co kupili, są albo zadowoleni, albo szlag ich dawno trafił i pozbyli się ciągnika. 

Opublikowano
17 godzin temu, MARTINEZUrsus napisał:

No, przepraszam :)

Ja osobiście nie jestem przewidywalny, dla mnie analogicznym jest, że jak coś dobrze przędzie, to będzie długo trwało. Najbardziej szkoda ludzi, którzy stracili pracę w Lublinie. Ci, co kupili, są albo zadowoleni, albo szlag ich dawno trafił i pozbyli się ciągnika. 

Ludzi szkoda, oczywista oczywistość.

Czy ten twór dobrze sobie radził? Dam Ci kasę na biznes, nie patrząc co tam będziesz robił, zapewnię Cię, że pewną kasę masz przez 10 lat - rozwiniesz się czy mnie oskubiesz? W zasadzie nie ważne - na pewno się wzbogacisz:)

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Jakoś dziwnie ta Ukraina się czepiła Zarajczyka, jak nie Bogdan Motors to dziennikarka z akcentem :)

Gość jest tak poważny, że skoda komentować. Mówić, mówi dużo, to każdy wie. Ile z tego jest prawdą - jeśli tyle co w obietnicach nowych modeli to prokuratura będzie miała co sprawdzać. 

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Tak, plokulatula zamknie go, bo ukradł pieniądze za las. Jest też taka możliwość... Może gra w kasynach i wszystko przepuszcza, pieron wie :)

 

8 godzin temu, akmaly napisał:

Ludzi szkoda, oczywista oczywistość.

Czy ten twór dobrze sobie radził? Dam Ci kasę na biznes, nie patrząc co tam będziesz robił, zapewnię Cię, że pewną kasę masz przez 10 lat - rozwiniesz się czy mnie oskubiesz? W zasadzie nie ważne - na pewno się wzbogacisz:)

Oni się w pewnym momencie bardzo prężnie rozwijali, wykorzystali budżet, ale spieprzyli dużo rzeczy w tym "zwinnym przesmyku hajsiwa". Moja odpowiedź jest taka - rozwinął bym się (nie było by to proste, ale jak bym miał choć 1/10 inteligencji co Zarajczyk 2-3 lata temu, to udało by się to).

2 godziny temu, XMK13 napisał:

Pan Z. na filmiku wzbudził dość ostre kontrowersje. Powiedział taki trochę skrzywiony, że "komuś się coś nie spodobało, dlaczego dopłacają do hiszpańskiego kapitału, a Ursusa ścigają"... Trochę w tym prawdy jest, ale też na pewno ich sytuacja nie jest zupełnie czysta i coś musiało być na rzeczy, że akurat ich zaatakowali...

Opublikowano

Taaa jasne teoria spiskowa o złych siłach i to jeszcze hiszpańskich. Powiem tyle, kto mieczem wojuje od miecza ginie. Afryka miała byc perpektywicznym dla nich rynkiem i sami mówili, że stawiają na ten kierunek a kraj to raczej niechętnie bo rynek zbyt wymagając, a nabywcy powinni chcieć tak prostej maszyny żeby najlepiej to dzrzwi na sznurek zamykać. Zrobili segment mniejszych ciągników i popłynęli. A może właśnie tak to miało się skończyć?

Opublikowano

Jakim planie, była kasa na stole to ją brali, zaczął się ktoś interesować gdzie tak naprawdę idzie państwowa kasa to się zwijają. Przypominam Ci iż Ursus był uczestnikiem programu Afryka GO, czyli formy pożyczki dla państw afrykańskich a zamian za zakup sprzętu z polski, kto z was wie czy w ogóle spłacano te pożyczki ?

Opublikowano

Patrząc po wyrobach prezentowanych jako innowacyjnie elektromobilne oraz tych dla wojska, że o dynamice rozwoju i planie rodem z farmtraca nie wspomnę, na postawione przez mirro pytanie odpowiadam: tak właśnie. Brakuje tylko jeszcze aby Państwo zaspawało sianem dziurę w tonącym elektrycznym autobusie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v