Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Warto zauważyć na filmie z fabryki Ursusa, że ukończyli wnętrze Ursusa C-3150V. Od razu lepiej wygląda bez czarnych szyb. Zmienili też kolor uchwytu do otwierania maski z czerwonego na czarny. Niby mały szczegół ale jest różnica.

 

Co do kolorystyki felg to mogli pozostać przy srebrnym kolorze. Czarno-czerwone lub srebrno-czerwone jak w przypadku Ursusa C-3150V mogłyby być robione na specjalne zamówienie. Swoją drogą jeżeli już zaczęli malować wydech na czarno to mogli już przy tym kolorze pozostać.

Edytowane przez krzychu12
Opublikowano

A i jeszcze jedna rzecz co do tego wyglądu bo przypomniało mi się...

Nie przypomina Wam to czegoś??URSUS 1674 FORTE?

med2_ursus-1674-forte_16304_419_13943.jp

 

Mi po tej masce trochę Fendta przypomina :D

Opublikowano

No wiadomo. Ale tu przynajmniej wypowiadają się rolnicy co już kupili, więc pewni ich nie zmuszał. Może dał rabat za wystąpienie w spocie kto wie :)

Opublikowano (edytowane)

No i tak powinno być. Teraz wchodzi prow i znowu się zacznie kupowanie ciągników za 200 tysięcy na 20 ha. Co prawda wprowadzają bardziej wypasione modele, ale znając mentalność sporej części rodaków będzie to cięższy rok dla Ursusa. Nie po to Niemcy płacą na dopłaty dla polskich rolników, żeby kupowali krajowy sprzęt.

Edytowane przez lukig
Opublikowano

Wszystko robi cena

nie tylko cena ale jakość i nie zawodność ursus nie jest to co zachodni złom co niewiedzą ile wydrzyć teraz wchodzi prof i ceny juz posły w górę bedą dilery szabrować na rolnikach i się smiać razem z bankami jaki polski rolnik głupi wali tyle kasy za maszymy co tej ceny nie wartują 

Gość STIG0013
Opublikowano

Każdy kupuje to co mu się podoba, wolność wyboru

Gość STIG0013
Opublikowano

Pod jakim warunkiem? Co ty bredzisz? Chcesz kupujesz za swoje, nie to na kredyt. A jak się programy skończą to kto ma kupić to kupi i w dalszym ciągu to co będzie mu bardziej pasowało. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v