Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A zwykłe zegary jak się zepsują to naprawisz? ;) Tam też mam jeden wielki układ scalony który tylko się wymienia... :)

 

Co do nowej skrzyni

Projektowana jest już od 4lat

Ta zaprezentowana będzie miała zastosowanie w ciągnikach o mocy 100-160km, w tym roku będą zmontowane 4 prototypy do testów polowych.

Zaczynają się prace na projektem skrzyni 16x16 do ciągników 75-100KM

Tą skrzynią 32x32 jestem mile zaskoczony, jak to wypali to bić tylko brawo i pozytywnie mnie zaskoczyłeś o planach budowy kolejnej skrzyni 16x16. Dzięki za info.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Skoro i te zegary to układ scalony i te to może być. Tak to spoko. Jeszcze jedno pytanie jest już cena nowej c-360 albo c-380?

 

Edytowane przez Graham
Opublikowano

C-380 można wyrwać za 89 tyś netto a C-360 pewnie też koło tego, może trochę taniej. Za około miesiąc ma być wszystko wiadomo oficjalnie.

Opublikowano

Czyli:

zaczep rolniczy, TUZ z końcówkami hakowymi, obciążniki przednie 440 kg,
obciążniki tylne 210 kg, trzysekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej (6 szybkozłączy),dwusekcyjny rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej z przodu (4 szybkozłącza), kogut, klimatyzacja,koła przednie 320/70R24, tylne: 480/70R30

Podaje ze strony producenta to jest ful opcja.

Opublikowano

Wywiad Pana Prezesa Karola Zarajczyka z AgroFoto :D 

 

Konfrontacja z zetorem majorem i farmtackiem fajny pomysł. Z tym samochodem to może lekko przesadził, ale jeżeli by URSUS  zaprojektował i zbudował kombajn zbożowy  (nawet jeden - dwa modele na rodzinne gospodarstwa 20-50 ha) to byłoby ok. Nie ważne z jakich podzespołów. Ważne aby był produkcji URSUSA i był niezawodny tak jak nasze poczciwe BIZONY Z0-56/58. :)

  • Like 1
Gość STIG0013
Opublikowano

musiałby być wielkością Bizona Sampo

Opublikowano

Jak usłyszałem, że ta transmisja 32x32 to produkt URSUSA zaprojektowany w tajemnicy z WAT-em i że już jest na finiszu, to wręcz kopara mi opadłaaa :) :) Na prawdę podziw i gratulacje, już wiadomo, czemu tak przeciągali z tym 150-kunnym :D :D A mi aż wstyd że w ich zwątpiłem :D Co do samochodu, to może nie, kombajn z resztą też trudna i droga w zaprojektowaniu maszyna, chyba że coś małego, albo agregatowanego ciągnikiem jak Z020 zagon, z resztą Pakistańczycy którzy wzięli licencję na 3512 takie coś klepią, ale jeśli w dalekiej przyszłości udało by się im stworzyć własne silniki...  :rolleyes:  To już zetorowcy i hejterzy "hinskich ursósuf" by byli zaorani... :D

Opublikowano

Widać, że pan Zarajczyk porządnie prowadzi Ursusa i całkiem sprawnie, więc jest kogo się bać. Zetor za kilka lat może zostać strącony z piedestału w Polsce. Do tego Ursus walczy praktycznie o tych samych klientów co Zetor (w każdym kraju), więc będzie ciekawie. Jeśli Ursus wprowadzi swoje układy napędowe, to co najmniej zrówna swoją sprzedaż w Europie z czeskim producentem. Jak na razie bez problemu mogą walczyć o bestsellerowy ciągnik.

  • Like 2
Opublikowano

Mi się bardzo podoba to że prezesem jest młody "chłop" a nie jakiś stary piernik. Widać że Zarajczyk się stara i nie bd robił byle czego aby tylko się nachapać kasy bo zależy mu aby stworzyć dobrą i solidną markę a nie tylko na pieniądzach. W sumie ma jeszcze czas aby się dorobić pieniędzy i liczę na to że w rankingu sprzedaży nie długo zamiast Zetora będzie Ursus :)

Opublikowano

musze przyznać ze jak zobaczyłem zdjęcia odświeżonego ursusa 11054 to mi kopara opadła ciągnik mega fajny a i rozsądna cena za niego.

  • Like 1
Opublikowano

A ja bym tak nie skakal z radosci z powodu tej nowe skrzyni.. takie firmy jak deutz fahr fendt claas kupuja skrzynie od innych producentow a mozliwosci maja 100 razy wieksze niz ursus.. gdyby zrobienie wlasnej skrzyni bylo takie proste to inne firmy juz dawno by to zrobily.. jesli ta skrzynia okaze sie niewypalem to bedzie ogromny cios dla ursusa..
Ps. Sam chciałbym w przyszłości kupic ciagnik i czekam na zapowiedziane ursusy 120-130km ale nie kupie ciagnika z niesprawdzona skrzynia..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v