Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mattti jeśli chodzi o współpracę z Fabryką Osi Napędowych w Radomsku to mam podobne zdanie, zresztą FON była już w rękach Carraro a teraz właścicielem jest Sławomir Dobosz :) Z takiej kooperacji mogłyby być same korzyści, pozostaje tylko pytanie czy dwóch Polaków dogada się na "stałe", bo z tym bardzo różnie bywa...

http://fon-skb.pl/about/

Co to tego C-392 i C-3102 to po zdjęciu w zeskanowanym folderze widać, że "disajn d*py" będzie trochę inny od obecnego 11054. Kolejna jego wersja będzie pewnie tożsama z serią "C". Jeszcze tylko maska do delikatnych poprawek i będzie ok. Pisałem już kiedyś, że lekko poprawiona maska z serii "H" pasowałaby jak ulał i te białe felgi :)

Zresztą co tu pisać Agrotech już tuż tuż....

Opublikowano

Idą w bardzo dobrym kierunku oby tak dalej to może na nasze podwórka powrócą Ursusy!:) Jeśli tylko będzie opłacalnośc produkcji nie jeden rolnik z chęcią postawi na te maszyny;)

  • Like 2
Opublikowano

Nie było szybszej skrzyni.. "Co to za ciągnik który w tych czasach nie jedzie ponad 30km/h" ursus wprowadził w 380 skrzynie 40km/h to źle bo się nie rozpędzi... Kup sobie człowieku fastracka jak Ci nie pasuje i z każdym ładunkiem pojedziesz grubo ponad 40:)

Opublikowano

No ograniczenie w 6824 było do 40 km/h a cisnął grubo ponad 50 :D
To tylko oznaczenia. A przecież jak chcecie szybką skrzynię to bierzcie C-380M i proste xD
Żeby tylko C-360 był tani to pewnie będzie branie na niego :D

Opublikowano

To ja przerwę to falę ochów i achów.

Martwi mnie sytuacja modelu flagowego czyli 11054. Jeśli teraz wejdzie C-3102 to jakby jego zastępca. I tu mi się nie podoba, po pierwsze słabszy, po drugie z gorszą skrzynią. Teraz jest pytanie, czy będą produkowane równolegle modele C-3102 i 11054 czy 11054 zostanie wycofany. Jeśli tak to straszna kicha, nie był on zbyt udany ale jednak był to duży krok na przód. Poza tym ten model byłby w takim wypadku około roku w produkcji (to już kolejny taki) i aż mi szkoda jego nabywców. Co gorsze modele C-392 i C-3102 mają identyczne parametry jak Hattaty 9014H i 10014H, wygląda to tak jakby na gotowe hattaty zakładali swoje Ursusowskie maski i kabiny. Jeśli to się potwierdzi to żenada moim zdaniem, mieć swoją konstrukcję i zrezygnować z niej dla kupowania gotowców to jest wiocha. 

Opublikowano

Napisałem o tej skrzyni z ironią bo juz ludzie nie mają na co marudzić. W cenie 100 tys zl by chcieli nie wiadomo co. Sam mam MF 675 ze skrzynią 32 km/h i taka w ciągniku o tej mocy wystarcza, bardziej bym sie skupil na jakości wykonania, którą zweryfikuje życie i jak wczesniej tez pisałem w tym temacie sam bym widział ten ciągnik u siebie i zamiast szybkiej skrzyni wolałbym jakiś wzmacniacz momentu bez sprzęgła.

Opublikowano

To ja przerwę to falę ochów i achów.

Martwi mnie sytuacja modelu flagowego czyli 11054. Jeśli teraz wejdzie C-3102 to jakby jego zastępca. I tu mi się nie podoba, po pierwsze słabszy, po drugie z gorszą skrzynią. Teraz jest pytanie, czy będą produkowane równolegle modele C-3102 i 11054 czy 11054 zostanie wycofany. Jeśli tak to straszna kicha, nie był on zbyt udany ale jednak był to duży krok na przód. Poza tym ten model byłby w takim wypadku około roku w produkcji (to już kolejny taki) i aż mi szkoda jego nabywców. Co gorsze modele C-392 i C-3102 mają identyczne parametry jak Hattaty 9014H i 10014H, wygląda to tak jakby na gotowe hattaty zakładali swoje Ursusowskie maski i kabiny. Jeśli to się potwierdzi to żenada moim zdaniem, mieć swoją konstrukcję i zrezygnować z niej dla kupowania gotowców to jest wiocha. 

Pokaż mi tutaj tą falę zachwytów bo ja tu widzę tylko wieczną krytykę i marudzenie na za wąskie koła hałas choć sie nawet takim nie jechało za szybką skrzynię i nawet na za bardzo wysunięte obciążniki bo nie ładnie wygląda, pal licho stabilność no i gdzie ktoś o wycofywaniu 11054 napisał podaj link a nie jakieś domysły i już wielka tragedia i wszystko w czarnych chmurach oglądasz, jak tak pesymistycznie do wszystkiego podchodzisz to mi cię szkoda.

  • Like 1
Opublikowano

11054 nie wycofają, co najwyżej zmienią jego nazwę, by pasowała do reszty. Przecież teraz też oferują 102 i 110 KM ciągniki i się one nie wykluczają. Skrzynia jak w Hattatach, więc wcale gorzej nie będzie. Dlaczego niby 11054 nie był/jest udany? A Hattaty lepsze z polskimi kabinami niż full tureckie.

Opublikowano

Napewno nie wycofaja 11054 bo on ma skrzynie 24x24 a c3102 ma 12x12 tylko ze teraz powinni jeszcze zrobic na skrzyni 24x24 np 90-100-120 km i z rewersem elektrow opcji co najmniej i juz by mieli porzadna ooferte. Z tego co widze to ciagniki powyzej 75 km maja euro 3a a Ursus podobno jeszcze conajmniej 2 lata moze sprzedawac ciagniki na euro 3a plus do tego rejestracje ciagnikow na dealerow gdy skknczy sie pozwolenie wiec obstawiam ze przez ok2-3 lat bedzie w sprzedazy na euro 3a z cena o dobre 15 tys mniejsza od ciagnikow z euro 3b agdyby ta C 360 kosztowala 80-90 tys brutto w fuul opcji to chyba dlugo bym sie nie zastanawial ale znowu kusi mnie c 382 bo zawsze to wiekszy plug pociagnie i zestaw uprawowo siewny a c 360 nie chociaz jest tone ciezsza od starej c 360 i gdyby cena wynosila 110 tys brutto z obciaznikami itp za c 382 to mialbym juzchyba problem z wyborem a tak naprawde to najbardziej interesuje mnie polska skrzynia i mam nadzieje ze na agroshow w poznaniu polskie prototypy beda gotowe:) i przydalaby sie informacja na jakim etapie sa z polskim ciagnikiem bo nie wiadomo czy Czekac czy nie bo ja chce polski ciagnik na podworku:\

Opublikowano

Jeśli zostaną oba w ofercie to jak najbardziej ok.

Ale jeśli mieliby wycofać 11054 to byłby krok wstecz.

Model 11054 hmm filtr, sterowanie hydrauliką, rewers... Było to już, nie chce mi się powtarzać. 

Nie panikuję tylko przedstawiam moje spostrzeżenia, podaję do oceny innych. Na tym polega dyskusja i wymiana poglądów. 

Opublikowano

Była mowa o tym że na "C" zaczynać się będą ciągniki lekkie, a ciężkie na "U" więc wnioskuję, że 11054 po kolejnej zmianie oznaczeń będzie nazywał się "U110" lub "U113" w zależności od tego, czy moc będą zaokrąglać...

Opublikowano

Jeśli zostaną oba w ofercie to jak najbardziej ok.

Ale jeśli mieliby wycofać 11054 to byłby krok wstecz.

Model 11054 hmm filtr, sterowanie hydrauliką, rewers... Było to już, nie chce mi się powtarzać. 

Nie panikuję tylko przedstawiam moje spostrzeżenia, podaję do oceny innych. Na tym polega dyskusja i wymiana poglądów. 

Jaki filtr, wersja produkcyjna ma zmieniony i w tym wydaniu z targów nie trafił do produkcji a ty już marudzisz, że nie udane bo zdjęcie na necie widziałeś sterowanie hydrauliką też jest ok chyba że ktoś ma 1,50 cm w kapeluszu to nie sięgnie, Hindus 110 konny na targach miał ehr w samym rodu za plecami i też to zmienili to czemu nie rozpamiętujesz. Widzę że nawet w nim nie siedziałeś a wiesz lepiej od ludzi co go kupili, jedyne to do rewersu się zgodzę tzn. lepiej jak by był przy kierownicy ale to nie jest wielki problem, że model nie udany nie rozśmieszaj mnie.

  • Like 1
Opublikowano

Akurat w 11054 siedziałem, większość jego zdjęć na AF jest mojego autorstwa, bardzo dokładnie go obejrzałem.

A co do EHR to nie mam pojęcia, nie poświęciłem prawie uwagi na serię H.

Opublikowano

Jak seria h jest  hinduska to ja jestem ksiądz proboszcz a ty jak byś widział 1054 to byś wiedział, że do sprzedaży ostatecznie nie trafił z tym wystającym filtrem a nie głupoty pisał, że to jego wada a o tego 110km  to mi o farmtruka chodziło.

Opublikowano (edytowane)

A jakiej produkcji ten silniki w c-360 [perkins,deutz]?

Zszedłem dzisiaj do głębin internetu i dowiedziałem się że silniki "3102 EL" dla C-350 i "3100 FLT"  dla C-360 to silniki marki ITL -International Transmissions Limited, która produkuje motory dla ciągników SOLIS, a jak wiadomo są to silniki oparte na ZETORZE :) Więc tradycji stanie się zadość, szkoda tylko że 3-cyl, a nie 4-cyl :/

 

Tutaj link do Solisa z silnikiem takim, jak dla C-350.

 

Film z produkcji silników dla Solisów

 

Edytowane przez pawel94

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v