adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

ursus355    0

Nie wiem jak inni ale ja nie narzekam na zetory.Uważam że Zetor i Ursus to dwie najlepsze marki. Ursusów ludzie nie kupują właśnie z takich przyczyn że nikt we wsi nie ma to nikt nie kupi. Uwierz mi że jak ktoś pierwszy się przełamie, kupi i będzie zadowolony to szybko inni też będą kupować. A poloneza np. mój tata wspierał bo w ciągu 10 lat kupił dwa nowe, a że fabryka upadła to nie moja wina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Kolego @pb1990 miałem wątpliwą przyjemność kupowania części do swojego ferdka w samym Ursusie i jakoś nie odczułem sympatii co do swojej osoby która wspiera rodzimego producenta. Przegonili mnie "od Kuby do Jakuba" na każdym kroku dając odczuć, że jestem tam niemile widzianym intruzem. To nie nasza wina że zarząd Ursusa traktował polskiego odbiorcę jak kogoś gorszego, kto kupi każdy chłam z pocałowaniem ręki. Jeszcze do niedawna oferta fabryki była śmieszna w porównaniu do ofert innych producentów, a ceny niestety dość poważne.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

u nmnie sa sami kozacy kupuja JD case claasy , NH i oczywiscie zetory ktorych jest najwiecej , jest farmer ale to porazka i po 2 latach gosc kupil claasa . ja mam pronara i w tym roku bedzie zetor jeszcze :lol:

a reszta rolnikow nie kupi nic nowego poniewaz ich nie stac maja malo pola

Edytowano przez Lukaszjarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo Panowie trzeba spojrzeć obiektywnie na cenne ciągnika i wyposażenie w standardzie. Bo na razie to jak wcześniej wspomniałem większość patrzy prze pryzmat komuny gdzie Zetor był mało osiągalny i na tamte czasy w Polsce najlepszy lecz teraz Zetor przegiął przysłowiową pałkę z cenami, być może jest to spowodowane tym że przez wiele lat byli number one na listach sprzedaży i chcieli zarobić trochę więcej co jednak nie przyniosło korzyści lecz spadek sprzedaży czego dowodzi ranking sprzedaży ciągników w Polsce gdzie Zetor spadł na drugie miejsce z czego Ursus pnie się na coraz wyższe miejsca.

W sprzedaży ciągników na 2010 rok Ursus zajął pozycję 10 co daje jak na niego rewelacyjny wynik ponieważ jeszcze parę lat wcześniej zajmował ostatnie miejsca jednak miejmy nadzieję no ba to już wiemy że rok 2011 przyniesie wzrost sprzedaży Ursusa poprzez wprowadzenie nowej linii ciągników xx34 które co jak co ale do swojego wyposażenia będą mieć bardzo niskie ceny. Jeżeli Ursus przyłoży się jeszcze do jakości składania ciągników to w ciągu najbliższych paru lat możemy się nawet spodziewać pozycji lidera, jeżeli jednak ludzie będą nadal podchodzić z takim nastawieniem do obecnych modeli to w ciągu najbliższych kilku lat spodziewajmy się zamknięcia fabryki a potem będzie tylko płacz i zgrzytanie zębów że przecież Ursus był najlepszy, znów państwo doprowadziło do upadku, tak samo było z naszym Polskim Bizonem...

Nie mówię też że Zetor produkuje najgorsze ciągniki bo tak nie jest, chwała mu za to że większość części produkuje sam np. silniki lecz jednak mógł by się wziąć za udoskonalanie ciągników np. Forterry która już bodajże od 10 lat ma tylko zmienianą maskę i kilka elementów kabiny, mogli by również zaprojektować nową linię silników, oszczędnych silników bo jednak "serce" Zetora spali mało ale przy odpowiednim doborze maszyn gdzie ciągnik jest wykorzystany w 100% jednak tak miło nie jest gdy wykonuje on prace lekkie np. gdy jest to ciągnik wykorzystany do "przynieś, podaj, pozamiataj" czyli do prac pomocniczych bo wtedy spalanie nie jest już tak niskie czym może się pochwalić Angielski Perkins który jest stosowany min. w Ursusie, Pronarze, Pol-Mocie itp. gdzie spalanie jak i przy ciężkich pracach typu orka, siew itp. jest małe jak i przy pracach jak już napisałem pomocniczych.

Zetor był dobry i jest dobry ale już zaczyna się powoli starzeć np. Forterra jednak z odsieczą pędzą mu modele Proxima i nowa Maxterra jednak jest to zbyt mało jak na jednego z liderów sprzedaży. Jest jedno ale co do Maxterry a mianowicie to że ma wejść do produkcji dopiero w roku 2013 lub 2014.

Wiem że chcą jak najlepiej zrobić te ciągniki jednak zbyt długo zwlekają z ich produkcją przez co są wypierani przez inne marki. Maxterra z informacji które do mnie dotarły została zaprezentowana w 2007r (jeżeli się mylę to mnie poprawcie) jak na tamten okres był to bardzo nowoczesny ciągnik i było wielkie WOW "jakie cudo" jednak od roku 2007 minęły już 4 lata gdzie w innych markach wprowadzono już wiele nowocześniejszą technologię a Czesi nadal do prototypów ładują to co 4 lata temu. Więc gdy Zetor Maxterra wejdzie do produkcji z identycznym wyposażeniem jak w 2007r. to już ten ciągnik będzie w części podstarzały. Do powiedzmy 2014 jeszcze trochę czasu, znów będą do ciągników wprowadzać coraz to nowsze technologie i jeżeli Zetor nadal pozostanie przy tej technologi to czeka go niestety przykry los, może się nawet okazać że jeżeli wejdą z Maxterra na rynek nie tylko Polski ale i inne rynki światowe i ceny nadal będą trzymać takie jak teraz i nową Maxterre "ochrzczą" również oszałamiającą ceną to zbytnio nikt tego nie kupi...

Oczywiście nie życzę Zetorowi źle, chcę żeby taka marka która liczyła się w Polsce i nadal liczy przetrwała ale powinni się wziąć solidnie do roboty!

Chciałem wam przekazać jak miewa się "polityka" Czeskiej marki Zetor i nie jest tak kolorowo jak przed paru laty, skąd to wszystko wiem? Nie pytajcie, po prostu wiem.

Chciałbym też Was prosić o to o czym już wcześniej powiedziałem czyli żebyście przy doborze ciągnika popatrzeli obiektywnie, nie że "Zetor to cud, miód bo Czeski, przecież za komuny to była najlepsza marka" a "Ursus to dziadostwo nie warte uwagi, przecież za komuny robił jedne z gorszych ciągników" więc patrzcie obiektywnie nie tylko na Zetora i Ursusa lecz też na inne marki bo może się okazać że ten zły to tak naprawdę taki nie jest i wyjdzie was jeszcze taniej.

Pewnie zaraz ktoś napisze czemu porównuję dzisiejsze ciągniki do tych z czasów Komunizmu, ja je dla tego porównuje tak bo większa "rzesza" ludzi nadal kupuje ciągniki po opiniach jakie marki miała za dawnych czasów i ni jak jest im to wytłumaczyć że teraz się wszystko zmieniło.

I to by było jak na razie z mojej strony na tyle.

Ps. Tak, chciało mi się to pisać :) .

Pozdrawiam.

 

Edit:

to jak zetory są takie złe to dlaczego w mojej okolicy jest ich bardzo dużo i każdy bez wyjątku sobie chwali ,

a ursusa jeszcze nie widziałem ani jednego z tych nowych .

no i jeszcze jedno jest taki popyt na zetory ze trzeba w kolejce czekać jak się zamówi , to chyba o czymś świadczy :lol:

PS to czemu nikt z was nie wspierał polskiego poloneza :lol:

Tak jak już napisałem wcześniej, pomyśl logicznie.

Zetorów jest dużo ponieważ oni od paru lat ok 10 produkują ciągniki które do początku roku 2010 przewyższały technologicznie Ursusa o bardzo dużo. Ursus w tym czasie produkował odświeżone ciągniki serii Massey Ferguson np. 5314, 3512, 4514 itd. jak i również ciągniki dawnej produkcji w współpracy z Czechosłowackim Zetorem bo po prostu nie było go stać na wprowadzenie nowych modeli. Oczywiście co jakiś czas pojawiały się nowe modele np. 4024, 7524, 5024 itd. jednak były one produkowane rok i zostały wycofane z produkcji bo silniki nie spełniały obowiązujących norm emisji spalin. Jednak wszystko się powoli rozkręcało i nowa seria xx24 która funkcjonuje bodajże rok w końcu "zagrzeje" trochę miejsce na liniach produkcyjnych.

I ja się sam nie dziwię że Ursus do nie dawna nie sprzedawał prawie w cale ciągników bo większość była to tzw. "odświeżane kotlety". Więc jeżeli nowa seria dopiero co weszła do produkcji to trudno by było żeby było ich więcej od Zetora. Drugą sprawą jest to że większość ludzi ma już poskładane wnioski na "przydział" nowe ciągnika więc mało kto już teraz będzie to zmieniał na np. Ursusa.

Wszystko się okaże jak w życie wejdzie "nowy" PROW bodajże w 2012 czy 2013 to wtedy Ursus w końcu odbiję się od przysłowiowego dna i zacznie produkować ciągniki na wielką skalę i będzie liczącą się marką w Polsce jak i powoli w Europie tak jak teraz Zetor.

Uważam że gdyby Ursus ciągniki serii xx24 wprowadził parę lat temu bo sprawa ilości nowych Ursusów miała by się zupełnie inaczej, jednak los pokierował Polską fabryką inaczej i jest tak jak jest więc cieszmy się z tego że Ursus coś robi i wprowadza nowe modele xx24 i xx34 bo jak widać Zetor trochę "przyspał" i jego sprzedaż spada.

Więc miejmy nadzieję że będzie coraz lepiej dla Ursusa który już powoli zaczyna "przeganiać" Zetora który nie wiem co teraz za przeproszeniem za kit odwala i powili serią xx34 zbliża się do zachodnich marek.

Powiem jeszcze jedno jeżeli nowe serie będą się dobrze sprzedawały to niewykluczone że w najbliższych latach Ursus pokaże w większej części Polski ciągnik z Polskimi silnika bo konstruktorów nie brakuje jednak brakuje pieniędzy na zbudowanie ich i testowanie a na to trzeba grube pieniądze o których się nam nawet nie śniło...

Edytowano przez Newholland15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

mówisz ze ursus taki dobry a piszesz zeby przyłożył sie lepiej do jakosci skladania ciagnikow ?

jest lepszy od zetora bo z ostatniego miejsca poprawil sie na 10 a zetor jest na 2

ja tez jestem za polska produkcja maszyn ciagnikow ale niestety zachodnie byly lepsze sa i będą .

sa lepiej wykonane i z lepszych materiałów , taka jest smutna prawda .

Np. weź porównaj lemiesze do pluga polski 20 ha zachodni 200 - 300 ha a tylko 3-5 razy droższy a 10-cio krotnie dluższa wytrzymałośc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355    0

@Lukaszjarm, rozumiem że możesz mieć wątpliwości co do ciągników produkowanych teraz, ale na jakiej podstawie twierdzisz że w przyszłości zachodnie będą lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

pewny nie jestem ale juz tyle lat sie produkuje maszyny i ciagniki i od zawsze byly lepsze .

mam w domu do porownania kombajny bizona i claasa o 4 lata młodszego i powiem ze bizona lubie szanuje uwielbiam i nie mam zamiaru sprzedawac narazie w porównaniu do claasa to w technologii to zabytek i co do jakosci materiałów farby to tez jest przepasc i raczej szybko sie to nie zmieni chyba

Edytowano przez Lukaszjarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukaszjarm muszecie zmartwic bo wiele elemętów czy to do samochodów czy maszyn jest produkowanych w polsce z szyderczym napisem "mande in germany"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

mogłem do tego tematu nie zaglądać bo teraz beda mnie wszyscy uwazali za anty polaka i miłośnika germanow oraz czechow :lol: ale ciagnik 1 mam polski Pronara i siewnik famarola agregaty z uni wiec chyba nie jest tak źle ze mna

a i jeszcze opryskiwacz jarmeta ( złom) i teraz chcem kupic dmuchawe do zboza z augustowa

Edytowano przez Lukaszjarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mówisz ze ursus taki dobry a piszesz zeby przyłożył sie lepiej do jakosci skladania ciagnikow ?

Źle to ująłem, powiem to tak, jakoś ciągnika czyli np. silnik, mosty, opony itp. są jakościowo bdb. bo kupowane są od znanych producentów, jednak jakość kabiny czyli jej skręcanie i dopasowanie plastików już aż tak dobre nie jest, mógł by Ursus zacząć kupować kabiny od kogoś innego bo Ci w Koji i Metal Fachu se chyba za przeproszeniem jaja robią ze składaniem tych kabin. Jakościowo plastiki i inne są takie jak w Zetorze jednak Czeski "wyrób" ma tą kabinę lepiej złożoną.

jest lepszy od zetora bo z ostatniego miejsca poprawil sie na 10 a zetor jest na 2

Przeczytaj jeszcze raz mój post a może zrozumiesz zawarty w nim sens ;) .

ja tez jestem za polska produkcja maszyn ciagnikow ale niestety zachodnie byly lepsze sa i będą .

sa lepiej wykonane i z lepszych materiałów , taka jest smutna prawda .

Były najlepsze choć nie zawsze, są najlepsze ale czy będą to tego nawet Pan Bóg nie wiem.

I się zgodzę że są one najlepsze jednak za taką cenę to badziewie być nie może, jednak ich przewaga jest w tym że ludzie nie tylko z Polski lecz z całego świata kupują te ciągniki wyrobiły one sobie już dobrą renomę i ich sprzedaż ciągle rośnie co prowadzi to coraz to nowszych technologi bo oni mają na to pieniądze bo ludzie je kupują i dla nich zapłacić za zaprojektowanie, przetestowanie i wprowadzenie do produkcji przykładowo nowego silnika to jest jak pstryknięcie palcem. I tu się też nie ma co dziwić że one są wykonane z dużo lepszych materiałów bo ich na to stać a my widzimy to jednak wysoką ceną, a jak wiadomo większość Polskich rolników nie stać na aż taki "luksus", większość gospodarstw nie przekracza 10ha, wtedy jest trudno dostać ciągnik na PROW a jak się już dostanie to szuka się jak najtańszego i najlepszego żeby te resztę można było z czegoś spłacić i dla tego w naszym kraju sprzedaje się aż tak dużo tanich i dobrych ciągników.

Np. weź porównaj lemiesze do pluga polski 20 ha zachodni 200 - 300 ha a tylko 3-5 razy droższy a 10-cio krotnie dluższa wytrzymałośc

No tak tylko zauważ że cena jest wyższa przez co jest wykorzystany lepszy materiał do produkcji, Polskie pługi czy też lemiesze do nich były by identycznie jakościowo ale też kosztowały by tak samo.

Ktoś tu chyba wspomniał o tym że z nas tacy patrioci a czemu nie wspomogliśmy Polskiego Poloneza.

Prawda jest taka że większa połowa na tym forum z nas to jeszcze powiedzmy nastolatkowie czy też już osoby trochę starsze czy młodsze i gdy kończono produkcję Poloneza bodajże w 2004r. większość z nas nie myślała jeszcze o własnym samochodzie bo mieliśmy po te 10 czy 18 lat ale wtedy mało kogo było stać kupić sobie nowy samochód nawet taki tani jak Polonez, wtedy brało się byle co byle już móc samodzielnie jeździć. Ja wtedy to nawet nie wiedziałem że nadal Produkują Poloneza a te spod znaczka Daewoo to już nie było to samo.

I powiem szczerze że gdy w końcu zrobię prawo jazdy to kupię sobie Poloneza Caro lub Atu albo Fiata 125p no chyba że będzie mnie stać to kupię sobie coś nowego jednak nie ukrywam ze moim marzeniem jest mieć zadbanego Poloneza lub Dużego Fiata.

@Wypasioneforum i tu się z tobą zgodzę, nawet nie dawno czytałem artykuł chyba w Auto Świecie czy też Motorze że większość części do takich marek jak VW, Mercedes, BMW czy też nawet Ferrari czy Porsche większa ilość części jest produkowana w Polsce z napisem "Made In Germany" i ludzie o tym nie wiedzą.

Powiem jeszcze jedno że gdyby nie Polski naród to nie wiadomo czy by te Niemieckie samochody były aż tak wytrzymałe bo z tego co wiem to cały surowiec do wytwarzanie części jest "Polski". Nie wiem gdzie by ci Niemcy produkowali części, chyba tylko w Rosji :lol: .

Ps. Jak by co to ja do Rosji nic nie mam :P .

Nie wiem czy się ktoś nie będzie rzucał ale ranking sprzedaży jest tutaj http://polskamaszyna.pl/forum/viewthread.php?thread_id=321 jeżeli komuś "przeszkadza" ten link to niech go usunie. Poczekajmy też do Lutego bo chyba wtedy RPT też podaje ilość sprzedanych ciągników w ciągu roku danej marki.

Ps. Jeżeli znajdę starsze rankingi to podam ale z tego co pamiętam to Ursus w 2009 roku zajął 13 lub 15 miejsce, nie pamiętam już dokładnie.

Edytowano przez Newholland15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

widze kolego ze lubisz duzo pisac ale tez zauwazylem ze mlody jeszcze jestes , ale pozyjesz i sie przekonasz co do jakosci polskiego poloneza :lol:

i napisales ze polskie lemiesze nie maga byc dobre bo beda wtedy drogie .

ale jak ja napisalem lepiej zaplacic raz 5 razy drozej i orac 10 razy dłuzej taniej wyjdzie o polowe niz 10 razy zmieniac lemiesze

jescze jedno czy to nasza wina ze ursusa nie stac na ulepszanie ciagnikow przeciez nie ma sensu kupywac teraz duzo ciagnikow aby ursusa bylo stac na modernizacjie zebysmy mogli kupic nowoczesnego ursusa za kilka lat lepiej kupic odrazu innej marki .

jak ktos sklada wnioski na modernizacje gopodarstw to po to aby kupic cos konkretnego .

i jak ktos ma 10 ha to nawet n ie mysli o ciagniku nowym bo 60-tka mu wystarcza

Edytowano przez Lukaszjarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
widze kolego ze lubisz duzo pisac ale tez zauwazylem ze mlody jeszcze jestes , ale pozyjesz i sie przekonasz co do jakosci polskiego poloneza :lol:

Po pierwsze zauważyć to se za przeproszeniem możesz :P , nie wiesz ile mam lat to proszę Cię nie wypowiadaj się na mój wiek bo ile mam lat to nikt TU nie wie i nie będzie wiedział. Tak lubię pisać :D .

I znów to powiem gdzie już tu kiedyś pisałem że "Nie wiek świadczy o dojrzałości lecz to co się ma w głowie".

Proszę wskaż mi gdzie napisałem ze Polonez jest najlepszy, jaki on jest jakościowo i awaryjne to dobrze wiem, ale ja jako miłośnik nie tylko Polskiej motoryzacji lecz historii Polski po II Wojnie Światowej chce kupić sobie "Polskie" auto, wolę Poloneza, Maluszka czy też Dużego Fiata niż za te same pieniądze zajechanego Niemca czy Francuza. Bo za powiedzmy 5 tyś. Polskich Złotych mam do wyboru Polonezy które zachowały się w idealnym stanie, z oryginalnymi przebiegami rzędy 50 tyś. a BMW z przebiegiem powiedzmy 300 tyś. to jednak wybrał był to pierwsze bo co jak co ale lubię "majsterkować" i dla mnie jak dla przyszłego mechanika naprawa tak prostego w swojej konstrukcji Poloneza to jest chwila, byle tylko mieć części.

i napisales ze polskie lemiesze nie maga byc dobre bo beda wtedy drogie .

ale jak ja napisalem lepiej zaplacic raz 5 razy drozej i orac 10 razy dłuzej taniej wyjdzie o polowe niz 10 razy zmieniac lemiesze

Znów Cię proszę wskaż gdzie to napisałem, ja w swoim powyższym poście napisałem że Polskie lemiesze były by tak dobre jak te zachodnie ale będą wtedy za takie same pieniądze ponieważ będzie wykorzystany lepszy materiał do ich produkcji.

jescze jedno czy to nasza wina ze ursusa nie stac na ulepszanie ciagnikow przeciez nie ma sensu kupywac teraz duzo ciagnikow aby ursusa bylo stac na modernizacjie zebysmy mogli kupic nowoczesnego ursusa za kilka lat lepiej kupic odrazu innej marki .

jak ktos sklada wnioski na modernizacje gopodarstw to po to aby kupic cos konkretnego .

i jak ktos ma 10 ha to nawet n ie mysli o ciagniku nowym bo 60-tka mu wystarcza

Po części też jest to nasza wina jednak nie ma się co dziwić bo ciągniki które oferował Ursus w roku 2009 u wcześniej czyli to o czym już wspomniałem były to tzw. "odgrzewane kotlety" które konstrukcyjnie były identycznie jak te z początku produkcji, gdyby jednak wtedy cena była na poziomie Belarusa o którym też mówimy to z pewnością miały by większe wzięcie jednak wtedy ceny były stosunkowo duże co do "nowości technologicznej" ciągnika.

No tak ale ja mówię o konstrukcji nowoczesnej ale w pełni Polskiej bo jak na razie to Ursus ma nowoczesne ciągniki ale Włoskie, mowa tutaj o licencji z Landinim. Więc rozchodziło mi się o to by kiedyś my Polacy moglibyśmy kupić nowoczesny ciągnik ale w większości Polski a nie tak jak teraz nowoczesny ale Włosko-Polski.

I mam do Ciebie pytanie czy Ursus dajmy na to 8034 nie jest konkretnym ciągnikiem co do swojej ceny? Według mnie to bardzo korzystna oferta jak za takie pieniądze.

Jednak z Twoim ostatnim zdaniem się nie zgodzę ponieważ większość gospodarstw przejmują teraz młodzi po swoich dziadkach czy też rodzicach z zamiarem rozwijania się a że ma taką możliwość kupna ciągnika na ten PROW to na pewno w to wejdzie jeżeli ma zamiar nadal powiększać swój areał. Bo z tego co wiem to nawet na taką ilość pola nawet nie młodzi lecz już starsi jak mają taką możliwość to biorą ten nowy mały ciągnik byle tylko móc pracować coraz w to większym komforcie czego dajmy na to ta c-360 nie oferuje. Gdy to wszystko przeliczy i się zastanowi to taniej wyjdzie mu kupić nowy ciągnik z nowymi maszynami niż by miał kupować używany z używanymi maszynami, sam to kiedyś liczyłem więc wiem. Nawet pewien Pan który robił u nas na polu kupił Zetora Proxime 8441 używaną za ile to nie powiem ale sam powiedział że żałuje że nie wziął ciągnika nowego na PROW ale czy on by dostał na 3ha swojego i bodajże 10ha pola które wziął w dzierżawę to wątpię gdyż te 10ha brał prawdopodobnie na tzw. "gębę" że nic nie załatwiali tylko on obrabia te pole jak swoje a oni dzielą się później zyskami i dotacjami z UNII.

Jeżeli mi uda się pozyskać w tym roku powiedzmy te 10ha i będę się rozwijał i dojdę do tych 15-20ha to z pewnością kupię nowy ciągnik na dotacje bo nie mam zamiaru tłuc się Ursusem c-360 a używanego nie będę kupował bo wraz z maszynami tak jak wcześniej wspomniałem wyjdzie mnie to o wiele więcej.

Ps. Te 10ha podałem tak dla przykładu bo tyle chyba wynosi średnia krajowa.

Edytowano przez Newholland15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

koniec dyskusji bo nawet twoich wypowiedzi nie che mi sie czytac .

i ja nie napisalem ze ty uwazasz ze polonez jest najlepszy .

no wlasnie niech polskie lemiesze sa drogie ale niech beda takiej samej jakosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

I gdyby nie MGR to ludzie więcej brali by tańsze ciągniki w tym Ursusa więc wina leży też po stronie Unii bo w pewnym sensie promuje zachodnie marki bo mając pulę do wykorzystania 300tys. zwrotu to kupuje się ciągnik lepszy

 

Nie do końca się z tym zgodzę. Gdyby tak było to ludzie najwięcej by brali Fendta czy Johna Deere a zaskakując wysoko w sprzedaży jest np Belarus. U mnie w okolicy co mało cieszy w ostatnim czasie najwięcej przybyło belarusów. I choćby Ursus się dwoił i troił to takich marek jak np JD nie wyprzedzi, ale na miejsce zetora, NH, case może wejść i skutecznie z nimi konkurować gdy wprowadzą serie xx34.

@Newholland15 słuchaj ursus nawet jak wszystko pójdzie dobrze to nie skonstruuje własnego silnika, zbyt duże nakłady, większe niż zakup gotowego Perkinsa. I wcale na tym nie traci, przecież nawet Fendt jest po części składakiem.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355    0

Ale i tak jest tani.

 

 

 

P.S. Czy ciągnik sadowniczy nie może pracować w rolnictwie? Jakie są przeciwwskazania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355    0

Może i masz rację, ale ten ursus waży 2300kg bez obciążników, więc z obciążnikami około 2,5 tony więc nie jest aż taki mały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6898

Nie do końca się z tym zgodzę. Gdyby tak było to ludzie najwięcej by brali Fendta czy Johna Deere a zaskakując wysoko w sprzedaży jest np Belarus. U mnie w okolicy co mało cieszy w ostatnim czasie najwięcej przybyło belarusów. I choćby Ursus się dwoił i troił to takich marek jak np JD nie wyprzedzi, ale na miejsce zetora, NH, case może wejść i skutecznie z nimi konkurować gdy wprowadzą serie xx34.

@Newholland15 słuchaj ursus nawet jak wszystko pójdzie dobrze to nie skonstruuje własnego silnika, zbyt duże nakłady, większe niż zakup gotowego Perkinsa. I wcale na tym nie traci, przecież nawet Fendt jest po części składakiem.

Gdyby nie było żadnych zwrotów to ludzie zbierali by kasę na JD albo Fenda czyli na najdroższe ciągniki?

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marrus    0

Mały ?A co do tego koszenia to chyba dyskowa 2m to tak ale nie kosiarkę 1,65m która jest przeznaczona dla ciągników 45-55km.

 

A tak ogólnie to porównam ci go z c-360

Porównam ci go z c-360

Ursus 3702 Ursus c-360

waga bez obciążników 2320 kg 2020 kg

udźwig podnośnika 1330 kg 1200 kg

długość 330 cm 361 cm

wysokość 228 cm 205 cm

szerokość 133 cm 180 cm

Rozstaw kół 105 cm 140,5 cm (rozstaw zawsze można zmienić a co za tym idzie szerokość)

moc 50 km 52 km

Jest troszkę większy od c-360 ale jest zwrotniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj