adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Jak oceniasz przewymiarowanie? Sztywnym przelicznikiem km/ha ? Owszem słyszałem przypadek nowego 140 km na 15 ha, ale są gospo gdzie przy 20/30 ha trzeba trochę więcej niż 90 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VitoldSzarek    10

U nas jest rolnik ktory na okolo 50h moze wiecej kupil 300 km ciagnik wczesniej mial 160 nie wiem czym sie kierowal (moze na pokaz) dzialki na ktorych uprawia sa podzielone jedne nie przekraczaja 2 h a nastepna polowa nie ma nawet 1 h i gdzie takim bykiem 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96
– Dzięki wynikom rejestracji widzimy, że kierunek rozwoju oferty produktowej jest właściwy. Zmierzamy do rozszerzenia jej o ciągniki ciężkie – 280 KM. W końcowej fazie prac badawczo-rozwojowych jest również projekt ciągnika Ursus 3110 „Hi-Lo” oraz ciągnik wyposażony w układ przeniesienia napędu własnej konstrukcji VIGUS. Mam nadzieję, że dzięki temu dobre wyniki ze stycznia i lutego utrzymają się przez cały 2017 r. – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus.

 

 

http://motoryzacja.wnp.pl/trwa-dobra-passa-ursusa,293951_1_0_0.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

W tygodniu pisali, że Vigusa wprowadzą na początku następnego roku, bo od stycznia 2018 wchodzą nowe normy m.in. po 7s od zwolnienia siedzenia kierowcy musi się wyłączyć wałek WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Vigusa od jakiegoś czasu już testują, gdyby był w pełni gotowy/sprawny mogliby go wprowadzić wcześniej. Przecież nie zabrania się wprowadzać ciągników spełniających przyszłe normy :). A tak, pewnie mają problem z przekładnią, a zasłanianie się nowymi normami jest tylko mydleniem oczu... 

 

A tak wogóle, co te normy nowego wprowadzają, oprócz wyłączenia WOM po zwolnieniu siedzenia? Bo akurat to łatwo rozwiązać nawet w ciągniku z lat 90, więc nie uwierzę że przez to premiera przesuwa się w sumie o rok- bo zgodnie z zapewnieniami Zarajczyka z zeszłorocznego Agrotech, na tegorocznym Agrotechu miała być zaprezentowana cała linia ciągników produkcyjnych na Vigusie:

 

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/przekladnie-ursus-vigus-trafia-do-ciagnikow-od-120-do-160-km,63388.html

 

Także lecą w kulki jak mogą

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Ja tylko mówię to co było napisane w tygodniku, co się tak naprawdę kryje pod tym przekładaniem premiery VIGUSA... - Nie wiem :P Tak naprawdę URSUS nigdy nie był "terminowy" jeśli chodzi o wprowadzanie do produkcji nowych ciągników ;) Nic nam nie pozostaje jak czekać :) Pierwsze sztuki, pierwsze prace polowe zweryfikują ten POLSKI sprzęt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Zamierzam ich mocno przemaglować na Agrotechu i wszystko czego się dowiem będzie tutaj zamieszczone :) Możecie być pewni.

 

A zatem wszystko co powiedzą będzie obrócone przeciwko nim :)

 

To prawda, że zazwyczaj mają obsuwę w wprowadzaniu nowych modeli, ale jednak je wprowadzają :)

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

#lukig Jeżeli możesz to zrób bardzo dużo zdjęć ile się da zmieścić na karcie pamięci. Tylny TUZ każdego modelu, kabiny ze środka, dane techniczne, ceny orientacyjne popytaj filmiki też mile widziane. Ja niestety nie będę miał okazji tym razem gościć na tej prestiżowej imprezie więc jestem zdany na Was. Proszę więc o bardzo szczegółową relację (filmiki, zdjęcia, Wasze spostrzeżenia) Tego typu filmiki mile widziane :D A na tym nawet mnie kamera uchwyciła :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Generalnie dużo nowości. Nowe modele C 31105, C-3115, C 395 Power, C385 Power. Te mają wejść w drugiej połowie roku do sprzedaży. Wszystkie na Deutzu Euro IV. Najbardziej wypasiony chyba C 3115 - skrzynia 32x32 power shift, power shuttle. Kabiny ładnie ogarnięte. Ujednolicili panele od klimy - są już takie same jak od świateł.

Jeśli chodzi o Vigusa rozmawiałem z paroma ludźmi i niby druga połowa roku, ale trzeba brać poprawkę na to co mówią, więc pewnie zostanie ten początek 2018. W Lublinie będą robić koła zębate, wały, montaż mechaniki, elektroniki, odlewy dostawca zewnętrzny.

Jeśli chodzi o silniki to również w tym roku rozpoczną produkcję licencyjnych Massey`owych jednostek na rynki poza unijne. Podobno na Algierii ma się nie skończyć i zaraz ma być następny kontrakt, więc będzie w co te silniki wkładać.

Zaskoczył mnie C 350. "Plastki" jak w Classie. Skóra albo jakaś imitacja na błotnikach i materiałowa podsufitka.

Jeśli chodzi o szyberdachy to chyba wszystkie są już przyciemniane. Maski też już ujednolicone nowe. Te nowe są o tyle fajne, że dużo się nie różni maska od 385 a od np 3115.

C 385 to jest to samo co C 380 tylko 10 koni więcej, ma wejść do sprzedaży w maju.

Do końca roku będą sprzedawali jeszcze z Perkinsami. Z normą Euro 3A i Euro 3B.

 

Kabiny porównałem między innymi z Kubotą, Zetorem, JD serii E i powiem, że nie ma się czego wstydzić. Rzeczywiście mogliby te przyciski spod kierownicy na błotniki przenieść. Najgorzej to chyba ten indyjski John Deere wypadł. Plastiki odstawały miejscami od siebie o 1 cm.

 

Ludzi na stoisku multum. CHyba najbardziej oblegane stoisko. Dużo rozmów, opinii, widać chyba zmianę nastawiania. Sporo osób orientowało się w tym co działają czyli Vigus itd. Dużo pozytywnych komentarzy, również tych co już mają te ciągniki.

 

 

A tak z negatywów to nic nie zrobili z kabinami C 3150 obydwu wersji. Widać, że to jeszcze prototypy. W Vigusie kabina jakby podniszczona, spytałem się czy już jeździł w polu i potwierdzili. No i na razie będzie tylko 150 konny Vigus + pracują nad skrzynią 24x24. Długo rozmawiali z redaktorem z RPT i ma być o tym artykuł. Tłumaczyli mu jak działa sterowanie skrzyni itd.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Skomentowali jakoś zeszłoroczne zapewnienia o całej linii ciągników w wersji produkcyjnej na Vigusie, czy znów tylko obiecywali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Padło zdanie "Nie tak łatwo zrobić taką skrzynię od zera". Jeśli ruszy produkcja w tym albo na początku przyszłego roku to im wybaczę. :)

 

To jednak nie jest jakaś tam mechaniczna z pięcioma trybami. Tu już jest elektronika, sterowniki, czujniki itd.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Rozumiem że Zarajczyk wcześniej o tym nie wiedział? :D A teraz mydli oczy że przez nową legendarną już normę mają obsuwę... A wystarczyło uczciwie, podczas testów wyszły problemy techniczne, aby oddać do użytku w pełni sprawny produkt potrzebujemy jeszcze trochę czasu. I wyszliby z twarzą 

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No tak, ale rok temu nie wiedzieli, że może coś być nie tak :)

 

Marketing. :)

Pokazujesz  w TV super samochód w najlepszej wersji i podajesz cenę jego najsłabszej wersji w kredycie 50/50 :)

 

Zresztą kto ich tam wie. Nie chwalili się, że pokażą tyle nowych modeli i proszę. Dograją sprawę z największym ciągnikiem to jak ruszy produkcja to wsadzą skrzynię do dwóch mniejszych pokażą na targach i to już będzie dużo łatwiej. Najgorzej zacząć.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28741

Znowu nowe modele? A co w nich takiego innego ze trzeba to od razu nowym modelem nazywać, a nie dodać do dostępnych modeli jako opcje? To w sumie ile Już Ursus ma modelu w ofercie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Ja jak rozmawiałem na stoisku to powiedzieli mi że na Vigusa nie ma jeszcze konkretnego podanego czasu kiedy wejdzie bo trwają prace nad nim. Po za tym wydaję mi się że jak już będą robić transmisje to ciągniki z tą transmisją muszą mieć homologacje a to trwa więc na cały traktor trzeba pewnie jeszcze poczekać;/ co do 150 km na ZF ma wejść od polowy roku do sprzedaży 274 tyś( pewnie netto bo dużo ludzi o coś pytało i nie powiedział czy brutto czy netto) . Traktor c3110 HL z półbiegami będzie kosztować 152 tyś netto. Nowe ciągniki mają już trochę inne plastiki tzn: jest miejsce na butelkę, i jest miejsce głębokie na jakieś różne rzeczy(niestety nie zamykane ale i tak dobrze że takie jest). Tylko nie zapytałem kiedy kolumny nowe wprowadzą bo już rok temu były na targach.Co do spasowania plastików jest okej,choć mogłyby mieć kolor jak w Vigusie. Napewno w kążdym ciągniku jest do czego sie przyczepić( w nowej kubocie plastiki byle jak spasowane a kosztuje 175 netto za 113 km bez EHR, a w Steyer w wewnątrz kabiny powychodził klej z pod szyb podczas klejenia i nikt nie zadbał o estetykę tego a jednak jest to drogi traktor, w case C są tak nie poręcznie ulokowane dzwignie od podnośnika że ja po kilku razy spróbowania jakoś oswoić z tym zrezygnowałem), w Ursusie znowu jest mało miejsca w Kabinie na jakąś skrzynkę narzedziową itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie dużo nowości. Nowe modele C 31105, C-3115, C 395 Power, C385 Power. Te mają wejść w drugiej połowie roku do sprzedaży. Wszystkie na Deutzu Euro IV. Najbardziej wypasiony chyba C 3115 - skrzynia 32x32 power shift, power shuttle. Kabiny ładnie ogarnięte. Ujednolicili panele od klimy - są już takie same jak od świateł.

Jeśli chodzi o Vigusa rozmawiałem z paroma ludźmi i niby druga połowa roku, ale trzeba brać poprawkę na to co mówią, więc pewnie zostanie ten początek 2018. W Lublinie będą robić koła zębate, wały, montaż mechaniki, elektroniki, odlewy dostawca zewnętrzny.

Jeśli chodzi o silniki to również w tym roku rozpoczną produkcję licencyjnych Massey`owych jednostek na rynki poza unijne. Podobno na Algierii ma się nie skończyć i zaraz ma być następny kontrakt, więc będzie w co te silniki wkładać.

Zaskoczył mnie C 350. "Plastki" jak w Classie. Skóra albo jakaś imitacja na błotnikach i materiałowa podsufitka.

Jeśli chodzi o szyberdachy to chyba wszystkie są już przyciemniane. Maski też już ujednolicone nowe. Te nowe są o tyle fajne, że dużo się nie różni maska od 385 a od np 3115.

C 385 to jest to samo co C 380 tylko 10 koni więcej, ma wejść do sprzedaży w maju.

Do końca roku będą sprzedawali jeszcze z Perkinsami. Z normą Euro 3A i Euro 3B.

 

Kabiny porównałem między innymi z Kubotą, Zetorem, JD serii E i powiem, że nie ma się czego wstydzić. Rzeczywiście mogliby te przyciski spod kierownicy na błotniki przenieść. Najgorzej to chyba ten indyjski John Deere wypadł. Plastiki odstawały miejscami od siebie o 1 cm.

 

Ludzi na stoisku multum. CHyba najbardziej oblegane stoisko. Dużo rozmów, opinii, widać chyba zmianę nastawiania. Sporo osób orientowało się w tym co działają czyli Vigus itd. Dużo pozytywnych komentarzy, również tych co już mają te ciągniki.

 

 

A tak z negatywów to nic nie zrobili z kabinami C 3150 obydwu wersji. Widać, że to jeszcze prototypy. W Vigusie kabina jakby podniszczona, spytałem się czy już jeździł w polu i potwierdzili. No i na razie będzie tylko 150 konny Vigus + pracują nad skrzynią 24x24. Długo rozmawiali z redaktorem z RPT i ma być o tym artykuł. Tłumaczyli mu jak działa sterowanie skrzyni itd.

 

Czyli model C-3115 ma transmisje Vigus 32x32? Bo z tego co przeglądam katalog Marki Carraro to transmisja T120 ma najwięcej przełożeń 24x24 i jest to w fazie budowy. Katalog Carraro str 11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj