adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

lukig    96

Michelin zeszło do 0,8 bara. Niby kilka procent większe plony w miejscach gdzie jest ślad przejazdu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    368

W tylnych oponach jedynie na sianokosy jestem w stanie zmniejszyć nieco ciśnienie, teraz gdy zaczepie talerzówkę lub rozrzutnik jednoosiowy to wygląda nawet, jakby było za małe :) Ale może powinno  być tak, jak mówicie.

 

Zapomniałem dodać 

przód 380, tył 480 w moim przypadku

Edytowano przez tomo12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Nic nie zmienia że masz większe opony a w zasadzie to im większa objętościowo opona tym mniejsze ciśnienie.

Radialna opona powinna pracować całym bieżnikiem w innym razie nie wykorzystasz jej przyczepności w 100%. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Fajny materiał. Spodobał mi się fragment o Chińczykach i Hindusach, którzy przyjechali, wydoili i pojechali. I tak się mi skojarzyło z Polską...

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

ja tam jestem ciekaw ile w tym materiale jest propagandy i czy oni na prawdę tacy zadowoleniu. Żeby się nie okazało, że za talerz zupy składają te traktory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Powiedziała kobitka (która nie pracuje w fabryce tylko robi ciastka i kawę robotnikom), że kupiła sobie telewizor, 7 owiec ( :rolleyes: ) i posłała córkę do szkoły. Na pewno się im nie pogorszyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Taka fabryka to lepsza pomoc humanitarna, niż jakakolwiek zbiórka pieniędzy na jedzenie, leki, itp. Tu ludzie sami zarobią na życie, a dostęp do mat. spożywczych, leków, itp. zapewni właśnie ta montownia. Do tego żadna ze stron nie traci na tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Trochę na zasadzie dać ludziom wędkę a nie rybę.

Cóż film bardzo ciekawy, najlepszy kontrast między ciągnikami i innym sprzętem a wołami na polu.

Dodatkowo bardzo dobrze brzmią słowa p.Zajarczyka, może faktycznie uda się im zająć dobrą pozycję na tamtym rynku.

 

Chciałbym tylko zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

- murzynki kupili ten sprzęt za kredyt od naszego rządu, czyli jakby za nasze, nie wiem jaka jest wiarygodność tych krajów ale ja bałbym się im pożyczać większą kasę. Idąc tym tropem to nasz rząd mógłby nam dać ten kredyt i wyszłoby jeszcze lepiej bo Ursus miałby sprzedaż a ludzie ciągniki.

- Ursusy mają tam świetną opinię bo kiedyś były produkowane w PL (a raczej PRL), boję się, ze teraz te składane przed bambusków mogą być gorsze co spowoduje zepsucie wizerunku.

- co oni tak tam szlifują przy tych przyczepach, nie powinno tego być w filmie, szlifują element malowane co znaczy, że coś było w PL źle zrobione.

- słowa kilku Bambo i matki Bambo o wysokiej jakości maszyn są zbyt częste i zbyt naciągane. Co taki Bambo który nie odróżnia śruby od gwoździa może wiedzieć o jakości sprzętu, zwłaszcza po tak krótkim okresie użytkowania.

- może mnie ktoś oświecić jakie 20 modeli ciągników Ursus oferuje? Bo ja naliczyłem 11, mówimy oczywiście o modelach które można realnie kupić a nie wirtualnie wiszą na stronie.

Mnie jako laika to drażni, p. Zajarczyk jest profesjonalistą i takie rzeczy przepuszcza? Słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Pewnie z rozpędu walnął 20 bo razem z afrykańskimi.

A dla bambo, który do tej pory robił wołem, każdy ciągnik będzie super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

Trochę na zasadzie dać ludziom wędkę a nie rybę.

Cóż film bardzo ciekawy, najlepszy kontrast między ciągnikami i innym sprzętem a wołami na polu.

Dodatkowo bardzo dobrze brzmią słowa p.Zajarczyka, może faktycznie uda się im zająć dobrą pozycję na tamtym rynku.

 

Chciałbym tylko zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

- murzynki kupili ten sprzęt za kredyt od naszego rządu, czyli jakby za nasze, nie wiem jaka jest wiarygodność tych krajów ale ja bałbym się im pożyczać większą kasę. Idąc tym tropem to nasz rząd mógłby nam dać ten kredyt i wyszłoby jeszcze lepiej bo Ursus miałby sprzedaż a ludzie ciągniki.

- Ursusy mają tam świetną opinię bo kiedyś były produkowane w PL (a raczej PRL), boję się, ze teraz te składane przed bambusków mogą być gorsze co spowoduje zepsucie wizerunku.

- co oni tak tam szlifują przy tych przyczepach, nie powinno tego być w filmie, szlifują element malowane co znaczy, że coś było w PL źle zrobione.

- słowa kilku Bambo i matki Bambo o wysokiej jakości maszyn są zbyt częste i zbyt naciągane. Co taki Bambo który nie odróżnia śruby od gwoździa może wiedzieć o jakości sprzętu, zwłaszcza po tak krótkim okresie użytkowania.

- może mnie ktoś oświecić jakie 20 modeli ciągników Ursus oferuje? Bo ja naliczyłem 11, mówimy oczywiście o modelach które można realnie kupić a nie wirtualnie wiszą na stronie.

Mnie jako laika to drażni, p. Zajarczyk jest profesjonalistą i takie rzeczy przepuszcza? Słabo.

 

też się zastanawiałem nad tym szlifowaniem farby, ale na moje to jest tak, że to nie poprawki tylko w Polsce są spawane poszczególne elementy, np, boki, przód, tył przyczepy i malowane są te elementy na gotowo, później je wysyłają, a tam niestety żeby pospawać razem wszystko to trzeba trochę poszlifować, w sumie dobrze bo robią u nas na tyle dużo ile to możliwe,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

No chyba, że to była jakaś sztuka co na przykład do rowu wpadła i trzeba było trochę naprostować i pomalować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Przyczepy w całość składane są na miejscu, a elementy malowane są proszkowo, szybciej jest potem tą farbę zeszlifować niż bawić się w zakrywanie miejsc do spawania tym bardziej, że pracownik w afryce mniej kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Z konstrukcyjnego punktu widzenia przyczepa powinna być tak zaprojektowana, żeby można ją było złożyć z gotowych elementów, bez najmniejszego szlifowania czy spawania, używając samych śrub, nakrętek i jak najmniejsze ilości kluczy. Konieczność szlifowania i spawania gotowych elementów świadczy o żenująco niskim poziomie biura konstrukcyjnego producenta lub o jakimś uszkodzeniu/deformacji w trakcie transportu.

 

Dodam jeszcze, że moim zdaniem wiarygodność materiału wzrosłaby znacznie gdyby kilka pozytywnych słów o przyczepach czy ciągnikach powiedział ktoś z przedstawicieli tych firm, ale ktoś z pionu zarządzającego a nie robotniczego. Nie żeby usuwać robotników ale dodać jakiegoś dyrektora.

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Może w miejscu szlifowania ma być coś dospawane, czego w PL nie zrobiono. Możliwe, że na miejscu okazało się, że coś trzeba zmienić.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Przyczepy w całość składane są na miejscu, a elementy malowane są proszkowo, szybciej jest potem tą farbę zeszlifować niż bawić się w zakrywanie miejsc do spawania tym bardziej, że pracownik w afryce mniej kosztuje.

 zgadzam się z tym co mówisz, przyczepy idą w częściach i prawdopodobnie nie mieściły się w kontenerze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

W takim razie jak się drze farbę, spawa i nie ma potem żadnego zabezpieczenia antykorozyjnego (oni tam nie wiedzą nawet jak pędzel wygląda) to gdzie wg Was jest ta wysoka jakość?

A co za problem w PL przyspawać blachę lub dwie, zrobić 4 otwory i na miejscu zmontować z użyciem śrub?

To jest chałtura i dziadostwo a nie polska jakość.

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

[...]

To jest chałtura i dziadostwo a nie polska jakość.

Czyli właśnie "polska jakość"...

Tak naprawdę, to te przyczepy nie mogą się mieścić w kontenerach i są w częściach transportowane, praktycznie w formie kształtowników. Co za tym idzie muszą być na miejscu spawane i malowane. To nie takie skomplikowane. W 1:01 widać, że wzdłużne profile są przyspawywane do przedniej burty z wykorzystaniem płaskownika. Zapewne pod ten płaskownik jest wcześniej szlifowana farba. Do tego widać (niestety), że po wszystkim jest to zamalowywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Co Ci tak przeszkadzają te spawy i "nieuszykowanie tego pod skręcenie śrubami" ? I skąd niby wiesz że potem nie ma żadnego zabezpieczenia a ludzie tam mieszkający nie wiedzą co to pędzel. Byłeś tam, widziałeś jak to wygląda że już osądzasz ? Śmieszny jesteś z takimi swoimi stwierdzeniami. Jeżeli ot tak stwierdzasz że są to "gorsi ludzie" to raczej nie dziwne że później piszesz takie rzeczy. Nie uważasz że nie mogli być do tego przyuczeni i wykonywać różnych czynności w należyty sposób ? Widocznie cały czas masz obraz afryki z ludźmi biegającymi z dzidami za zwierzyną i twierdzisz że nie potrafią zrobić niczego innego. Sam nie mówię że jest to jakaś świetna jakość ani nie jestem fanem nowych Ursusów ale dajmy im chociaż trochę czasu a nie non stop nieustannie negować wszystko co tylko pojawi się z nowym logiem ursusa. Jeżeli się okaże za kilka lat że wszystko się rozpada i materiały użyte rzeczywiście były strasznie lipne to możecie sobie wieszać na nim psy jak tylko potraficie ale teraz jest to bezsensu tym bardziej po zobaczeniu krótkiego filmiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Cała skręcana przyczepa? jeszcze takiej nie widziałem, nawet najwięksi producenci wszystko praktycznie spawają bo taka przyczepa jest stabilniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

metaltech ręcznie spasowuje elementy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Spawa i to w takich miejscach że aż strach:) Kiedyś rama podłużnice miała wyprofilowane a teraz spawają do siebie na środku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Najwyraźniej analiza wytrzymałościowa w Ansysie albo innym Nastranie pokazała, że tak można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj