adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Mattti    456

Tylko nie rozumiem, po co znowu zmienili nazwę 11054 na C-3110...  :huh:  Ten 150 koni miał być znowu serią U, to już mogli tego 11054 nazwać U110 czy coś albo wcale nie zmieniać nazwy bo to wywołuje zamieszanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

apropoz modeli c-3110, czym się różni c-3110 POWER od c-3110 HL?? na stronie identyczne dane, więc po co dwie nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheWlkpTeam    0

ursus c-3110 na stronie ursusa jest przedstawiony zdjęciem ursusa 11054 z 2015 roku z kielc
​Normalnie c-3110, c-3110 hl i c-3110 power mają ten sam wygląd, dodatkowo wszystkie ursusy mają lusterka które były zakładane 15 lat temu ..
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

ta strona ursusa to jakaś jedna wielka lipa, oba modele mają identyczne zdjęcia i dane, nie ma ani słowa o innej skrzyni i sprzęgle, DAWIDURSUS 323 skąd masz te dane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Ze strony ursusa, poczytaj dokładnie, w danych technicznych są te różnice podane, i jest też jeszcze wydajniejsza hydraulika, ale nie pamiętam w którym. O tych sprzęgłach też pusze. Popatrz dokładnie. I zdjęcia też są minimalnie inne w wersji power i hl, a dokładniej napis na masce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 ...a może zamiast tych dźwigni od podnośnika w kabinie [C-360 - C-3102], które niezbyt łanie wyglądają niech producent z Lublina zastosuje HPS Plus? Jak myślicie, sprawdziło by się? Podnośnik cały czas byłby mechaniczny tylko zamiast dźwigni producent by montował siłownik elektryczny z panelem obsługi. 

YOUTUBE

hps_plus_3d.jpg

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Producent z Lublina? Ciekawe bo ja myślałem że to montażysta zarządzany przez ekonomistę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się szczegółów. Ja o czym innym wy też zmieniacie temat. Wiadomo ze to juz nie ta sama marka co kiedyś przed 30 laty bo tu trzeba mówić o Ursusie z przed 1990 roku. No ale co można było nowego wymyślić z konstrukcji np. modelu 1614 którego produkcja trwała do 2009 roku. Obojętnie kto by wygrał przetarg i tak by nie tłuk już tych samych ciągników bo to ani nie spełniało norm emisji spalin ani jakaś nowoczesna transmisja nie była. Wiec cieszmy się z tego co jest. Ważne ze logo pozostało historia dalej się toczy, vigus już niedługo ciężka seria wróci. Jak to będzie się prezentować - zobaczymy. Z tego wszystkiego tylko najbardziej mi szkoda fabryk w Warszawskim Ursusie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1946

co do sterownika - łatwiej wg mnie przebudować to na pełną elektrykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się szczegółów. Ja o czym innym wy też zmieniacie temat. Wiadomo ze to juz nie ta sama marka co kiedyś przed 30 laty bo tu trzeba mówić o Ursusie z przed 1990 roku. No ale co można było nowego wymyślić z konstrukcji np. modelu 1614 którego produkcja trwała do 2009 roku. Obojętnie kto by wygrał przetarg i tak by nie tłuk już tych samych ciągników bo to ani nie spełniało norm emisji spalin ani jakaś nowoczesna transmisja nie była. Wiec cieszmy się z tego co jest. Ważne ze logo pozostało historia dalej się toczy, vigus już niedługo ciężka seria wróci. Jak to będzie się prezentować - zobaczymy. Z tego wszystkiego tylko najbardziej mi szkoda fabryk w Warszawskim Ursusie :(

Dokładnie. Szkoda tych zakładów co zostały w Warszawie. Kawał historii. Ale cytując słowa piosenki ''Nic nie może przecież wiecznie trwać...''  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28742

Pamiętam zakłady w Warszawie, naprzeciwko nich był mały rynek spożywczy, każde wakacje tam z pomidorami przestałem widząc hale UrsusaI pamiętam też jak je rozbierali na zlom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/lipiec-kolejnym-miesiacem-spadku-sprzedazy-nowych-ciagnikow,66150.html

 

 

Fetor w lipcu 37 sztuk :) Czekam na dane całościowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Ale dlaczego ten uśmieszek? Zauważ że w porównaniu z rokiem poprzednim spadek w sprzedaży sięga 41%, myśli globalnie. Nie stać nas na nowe ciągniki... Więc nie ma z czego się cieszyć, przy obecnych cenach mleka i zbóż będzie tylko gorzej, również z Ursusem. Gdyby sytuacja na rynku była lepsza to i Ursus by sprzedał porównywalnie więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj