adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Szczerze to polecam bardziej wersję C . Wersja H ma w standarcie klime obciążniki itd. Ale jeśłi masz możliwość policzenia rabatu na całości nie tylko na ciągniku to wychodzi lepiej wersja C i wg mnie jest ładniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Seria H to turecki Hattat, a hattat to z kolei valtra serii A... lepiej kupić ciągnik serii C ten jest pomysłu przynajmniej naszych polskich projektantów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo99    68

Były problemy z owijarką Agro-Max  ogólnie miała jakiś feler, to niewyregulowana pompa, to łańcuch spadał i inne cuda nie widy, powiedzieli ze mam se do Będzina dzwonić bo to ich owijarka, a przed zakupem pytałem wyraźnie czy serwis bedzie u nich rozpatrywany wrazie czego oni ze tak oni wszystko załatwią, i klops, zawołałem mechanika bo na podlasie zamiaru nie miałem z nią jechać rozłożył złożył od nowa i działa o dziwo, niby ze coś tam była źle złożona nie wnikałem w szczegóły bo pracować trzeba było mineło nauczyło mnie to ze garażowych produktów już nie kupie. 

A z innej beczki co można sie dowiedzieć o nowym c360, miałby pracować za pomocnika oprysk nawóz transport, ciagnik warty uwagi czy jednak doplacić i kupić coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Lepiej c380. różnica w cenie nie duża a 20 koni więcej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Przy takiej cenie na C-360 nie ma nawet co się oglądać, ewentualne rozpatrywanie zacznij od 380

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo99    68

Tylko ze mam już zetora majora 80 i szukam jakiegoś zgrabnego pomocnika do niego :) 
a ursus pewnie wystawi jakiś wynalazek może już z własnym silnikiem?  podobnie jak czołg do trzciny cukrowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Tylko ze mam już zetora majora 80 i szukam jakiegoś zgrabnego pomocnika do niego :) 

a ursus pewnie wystawi jakiś wynalazek może już z własnym silnikiem?  podobnie jak czołg do trzciny cukrowej

 

Jaki to problem mieć dwa podobne ciągniki, skoro kupując mniejszy praktycznie nie oszczędzisz? 80tka z pewnością nie będzie mniej zwrotna ani bardziej paliwożerna od 60tki, a przynajmniej masz dwa ciągniki które idealnie będą się uzupełniać i ewentualnie zastępować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Mając majora 80 chyba nie ma sensu kupować taki ciągnik. C360 jest taki sam gabarytowo co C380 a więc i podobny do majora, jedyne co to inny silnik 3 cylindrowy, pewnie mniej spali ale czy wyłącznie ta różnica jest warta kupna nowego ciągnika (który tak szybko na pewno się nie zwróci przy obecnej cenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Tego majora masz jeszcze na zetorowskim silniku, czy skusiłeś się na ten niemiecki wynalazek z CR? Ursus C-380 to ponoć bliźniacza maszyna różniąca się od majora tylko silnikiem, a do tego silnik nie ma intercoolera, więc może dało by radę podnieść mu moc o założeniu chłodnicy? Taki tunning, oczywiście po gwarancji..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

XMK13, wydaje mi się że chodzi o premierę nowego Ursusa na targach w Kielcach :) Prawdopodobnie długo wyczekiwany U-4150 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na targach będzie premiera 149 KM Ursusa . Wiem coś o tym :D

 

Co do zakupu c-360 wolałbym dołożyć z 5 tyś i kupić c-380 :D

Edytowano przez HandlowiecOborniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

No niestety, cena tych małych ursusów jest trochę przesadzona, w porównaniu do np. C-380.Ta sześćdziesiątka całkiem fajna, ale przez tą cenę zapewne niejeden nie kupi, bo dołoży i weźmie C-380.Gdyby kosztował do 90 brutto, to paru ludzi zapewne stać by było go kupić bez żadnych unijnych środków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko 149 km? a ciągniki power będą? 

O to dyrektora nie pytałem . Bardziej interesowało mnie to czy rewers bedzie elktrohydrauliczny :D

Edytowano przez HandlowiecOborniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no pewnie raczej to prototyp na vigusie będzie. A ta premiera to w piątek czy sobotę? abo ja ze szkoły w piątek jadę. A bardzo chciałbym być podczas odsłony :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12079

jeszcze raz zapytam gdzie ta polska fabryka ? jak części z Iranu mają kupować . a wogule jak nie zaczną produkować ciągników z rewersem elektrohydraulicznym ehr i innymi tego typu udogodnieniami to nie wróże im sukcesu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Remo99    68

Panowie i może macie racje trzeba wszystko rozważyć,
ogolnie to bym chciał mniejszy zgrabny ciągnik do prac zielonkarskich zeby wygodniejszy był itp
a silnik w majorze jeszcze zetoroski ostatnia sztuka od dilera, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmr99    22

slawek 74 Podzespoły irańskie np silniki będą tylko w ciągnikach przeznaczonych na rynek afrykański

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. A kolega wyżej niech nie sieje propagandy jak nie wie o co chodzi.

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz zapytam gdzie ta polska fabryka ? jak części z Iranu mają kupować . a wogule jak nie zaczną produkować ciągników z rewersem elektrohydraulicznym ehr i innymi tego typu udogodnieniami to nie wróże im sukcesu .

A widzisz inny polski ciągnik ? Bo ja nie i cieszę się że jest w końcu coś co można śmiało polecić !!! Częsci z Iranu idą do wersji exportowych . Nie pozwolą sobie na utratę wizerunku już na starcie (bo tak można to określić) Podzespoły dalej będą te same do końca 2017 r . Później wiadomo muszą dostosowywać się do norm UE które wg mnie są chore .Co do rewersu będzie dostępny za 2-4 miesięcy tak jak EHR . Tylko to im więcej elektryki tym gorzej. Nie wiem co wy o tym myślicie . Ale każdy elektryczny dodatek to problem na później....

Panowie i może macie racje trzeba wszystko rozważyć,

ogolnie to bym chciał mniejszy zgrabny ciągnik do prac zielonkarskich zeby wygodniejszy był itp

a silnik w majorze jeszcze zetoroski ostatnia sztuka od dilera, 

Mam pytnie a jak skrzynia ? lub pompa wysokiego ciśnienia ? Szczerze polecam ci teraz zwłaszcza nie wiem czy każdy dealer ma tą możliwość kupna choćby c-380M i tur właściwie gratis :D

Niedługo wstawię filmik z drona i zdjecia z pokazów...

Edytowano przez HandlowiecOborniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Ja to się tyko zastanawiam, na choooj wam tyle tej elektroniki w traktorach?To już takie czasy przyszły, że to jest nieludzki wysiłek przesunąć wajchę ręką?Akurat to jest zaleta tych ursusów, że jest jak najmniej bajerów.Może na rynku typowo europejskim (Niemcy i inni) to jest minus, bo tam chcą wygody i komputerów, bo stać ich na serwis tego badziewia, ale u nas im prościej, tym lepiej.Ja rozumiem, ze jak macie Fendy i Classy z komputerami pokładowymi i pokrętłami od wszystkiego, to przy nich taki ursus, to złom na kółkach, ale każdy bajer musi kosztować i trzeba za niego zapłacić.Tyle narzekania, że to drogie traktory i nie mają bajerów, a gdyby tak były wyposażone jak zachodnie i w podobnej cenie, to znów każdy by pisał, że lepiej dołożyć i kupić coś zachodniego, bo tak samo wyposażony, a przynajmniej firma znana i pewna.Po co wam te rewersy elektryczne?Jeździłem sporo u znajomego zetorem proxima 90 z rewersem typowo mechanicznym, bez żadnych półbiegów i innych takich i był bardzo wygodny w obsłudze.Co to zmieni, jak będzie przycisk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja to się tyko zastanawiam, na choooj wam tyle tej elektroniki w traktorach?To już takie czasy przyszły, że to jest nieludzki wysiłek przesunąć wajchę ręką?Akurat to jest zaleta tych ursusów, że jest jak najmniej bajerów.Może na rynku typowo europejskim (Niemcy i inni) to jest minus, bo tam chcą wygody i komputerów, bo stać ich na serwis tego badziewia, ale u nas im prościej, tym lepiej.Ja rozumiem, ze jak macie Fendy i Classy z komputerami pokładowymi i pokrętłami od wszystkiego, to przy nich taki ursus, to złom na kółkach, ale każdy bajer musi kosztować i trzeba za niego zapłacić.Tyle narzekania, że to drogie traktory i nie mają bajerów, a gdyby tak były wyposażone jak zachodnie i w podobnej cenie, to znów każdy by pisał, że lepiej dołożyć i kupić coś zachodniego, bo tak samo wyposażony, a przynajmniej firma znana i pewna.Po co wam te rewersy elektryczne?Jeździłem sporo u znajomego zetorem proxima 90 z rewersem typowo mechanicznym, bez żadnych półbiegów i innych takich i był bardzo wygodny w obsłudze.Co to zmieni, jak będzie przycisk?

Zgadza się !!! Tyle że niemcy sai już zauwarzyli iż im więcej elektryki tym gorzej. !!! Tylko u nas dominuje to iż ktoś musi mieć Fendt lub Johna czy inne marki bo Ursus to polskie . a co Polskie to złe.... Tylko zastanówcie się co w tym Polskim Ursusie brakuje ? elektryki którą będziecie musieli w razie czego co chwila wolać kogoś z komputerem ?? +/ - 400 zł ?! samo sprawdzenie oczywiście nie licząc czujników lub co gorsze naprawy czegokolwiek.... Niemcom brakuje zwykłych manualnych maszyn dlatego niektórzy trzymają stare maszyny bez elektryki bo nie maja gdzie kupić nowej maszyny bez elektryki czy innowacyjności . I za to płacisz ... za swój własny w przyszłości problem ............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj