adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

kedziorek    83

I JD może sobie te normy wsadzić głęboko w d**ę.

Produkt wyprodukowany w Europie zawzsze będzie o wiele lepszy od produktu chińskiego.

Wiadomo, przestrzegajac pewnych norm utrzymuje sie jakość na dość wysokim poziomie ale i tak jest gorsza.

Wynika to chociażby z tego, że chińczyk nie ma nawet podstawowego przeszkolenia technicznego, jak mu każą toczyć z zadaną prędkością to on ją zwiększy żeby mieć większa wydajność, a to będzie błąd bo prędkość może być maksymalnie taka żeby utzymć pewne parametry.

Zobacznie sobie na stare produkty niemieckie, były produkowane przez niemców, mają 15-20 lat i jeszcze nie widać kiedy sie zużyją, a jak teraz niemcy biiorą części z Chin, to też są niby normy i wymagania, a myślicie, że ich współczesne produkty będa takie trwałe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radoslav    6

Dobrze mówisz, produkty wykonane w chinach to będzie zawsze badziewie.

Mniejsze koszta produkcji= tańszy traktor, a tańszy traktor to droższy serwis :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Nie macie zielonego pojęcia o rynku Chińskim. Wszystkie koncerny światowe mają tam swoje fabryki. Tylko nieznajomość możliwości tamtego rynku pozwala na pisanie chińskie = słabe. Chiny to potentat światowy, oczywiście jest cała masa fabryk robiący podróbki za grosze, co równa się słabej jakości ale są też firmy które robią zaawansowane wysokojakościowe produkty. Chińczyk jak przyjeżdża do Europy to od razu idzie do marketu kupić coś z elektroniki - na pytanie: dlaczego, przecież to u Was wyprodukowane - odpowiadają że są 3 klasy produktów - najlepsze na Europę, słabsze ale równie dobre na Amerykę i najgorsze u nich:) Przypomina to wam coś ( komuna:))

JD będzie miał gorszej jakości ciągniki z Chin tylko dlatego że mają być to tańsze ciągniki, jakby chcieli lepsze serie i dużo droższe to nawet niby nie zauważył różnicy w jakości. 

A Ursus to handlowy twór i tyle. Oni się szczycą biurem konstrukcyjnym, nowościami itd. Wszystko ładnie pięknie tylko najpierw gotowy produkt a później promocja. Komuna się dawno skończyła i promocja produktu którego nie można dostać już nie jest na czasie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Zaczyna się to robić denerwujące  bo nic się nie dzieje na obiecywali i co i nic 0 efektu miały być przekładnie  75-120 chyba i co niema. Te nowe ciągniki też miały być już dostępne i co niema.

 

Edytowano przez Graham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

cierpliowości firma z tak małym doświadczeniem nie będzie od razu strzelać modelami, zawsze będą optymistycznie się wypowiadać i obiecywa ale niedługo  będą mieli więcej własnych podzespołów niż zetor przecież seria crystal nawet swojej skrzyni biegów nie ma tylko 30/30 firmy ZF a Ursus ma już skrzynie tej klasy opracowaną....

 

A co do jakości ciągników to widze na przykładzie DF sporą różnicę mój Agrotron 155 rocznik 2005 wyprodukowany w niemczech jakością złożenia elementów znacznie przewyższa mojego Agroplusa 310 który jest trochę delikatniej złożony (nie chodzi tu o sam silnik i skrzynie bo tu zastrzeżeń nie mam tylko o kabinę, maskę, różnego typu pomysły typu osprzęt skrzyzni narażone na uszkodzenia i takie tam drobiazgi) także ja z poza europy średnio widze maszyny tym bardziej że w jednym koncernie widać już różnice miedzy wykonaniem w niemczech a we włoszech

Edytowano przez Agrotron155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Dobrze mówisz, produkty wykonane w chinach to będzie zawsze badziewie.

Mniejsze koszta produkcji= tańszy traktor, a tańszy traktor to droższy serwis :P

 

Tak samo Volkswagen, Opel czy Fiat zrobiony w Polsce to będzie badziewie? Mniejsze koszty produkcji=tańszy samochód.... Ale ten sam samochód składany przez Polaków  Litwinów czy Chińczyków w niemieckiej fabryce to już jest super? hehhehe Proponuję popracować w jakiejkolwiek fabryce światowego koncernu, żeby zobaczyć jak przebiega proces montażu na linii produkcyjnej a następnie kontrola jakości. Nie ma znaczenia czy przy lini stoi Niemiec, Polak, Turek czy Chińczyk bo i tak cały proces jest maksymalnie zautomatyzowany.

Co do Ursusa to na razie nie zrobili ani jednego swojego ciągnika. Na razie są montownią a nie fabryką. Niech najpierw te ich transmisje wejdą do produkcji, przepracują kilkanaście tysięcy mth i wtedy zobaczymy co są warte. Dzisiaj tak naprawdę każdy absolwent politechniki przy użyciu komputera może taką transmisję zaprojektować co nie oznacza, że będzie się ona sprawdzała w praktyce.....

Także na razie cierpliwości, bo panowie z Ursusa dużo gadają ale co z tego będzie to zobaczymy za parę lat. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Chciałbym tylko zauważyć, że Ursus nie ma jeszcze żadnego projektu skrzyni, do mocy 80-110 KM (czy jakoś tak) jest opracowywana a Vigus jest w fazie KONCEPCJI a nie proejktu.

 

A tak swoją drogą to bardzo ciekawe zdjęcia z Afryki, ale te z Ursusem na tle lepianki z piachu i patyków to miażdzą system :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

Tak samo Volkswagen, Opel czy Fiat zrobiony w Polsce to będzie badziewie? Mniejsze koszty produkcji=tańszy samochód.... Ale ten sam samochód składany przez Polaków  Litwinów czy Chińczyków w niemieckiej fabryce to już jest super? hehhehe Proponuję popracować w jakiejkolwiek fabryce światowego koncernu, żeby zobaczyć jak przebiega proces montażu na linii produkcyjnej a następnie kontrola jakości. Nie ma znaczenia czy przy lini stoi Niemiec, Polak, Turek czy Chińczyk bo i tak cały proces jest maksymalnie zautomatyzowany.

Co do Ursusa to na razie nie zrobili ani jednego swojego ciągnika. Na razie są montownią a nie fabryką. Niech najpierw te ich transmisje wejdą do produkcji, przepracują kilkanaście tysięcy mth i wtedy zobaczymy co są warte. Dzisiaj tak naprawdę każdy absolwent politechniki przy użyciu komputera może taką transmisję zaprojektować co nie oznacza, że będzie się ona sprawdzała w praktyce.....

Także na razie cierpliwości, bo panowie z Ursusa dużo gadają ale co z tego będzie to zobaczymy za parę lat. 

 

 

Rynek traktorów jest zupełnie inny. Jak napisałem widać różnice w wykonaniu między niemcami a włochami i to w tym samym koncernie po prostu niemcy wykonują to solidniej. Weźmy nawet serie k firmy DF pierwsze modele były składane w niemczech k90 k100 k110 i k120 a k410 k420 k610 i k430 we włoszech i to nie ta sama jakość a podzespoły te same....;/ znajomy ma składanego już we włoszech i to juz nie ta sama jakość miał problemy z układem paliwowym (wada przy składaniu), nie działała mu na samym początku klimatyzacja, i ciekła hydraulika....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

No i co byłem na pokazach i przy czwórkach pottingera się pocił jak nie wiem co. I mi się zdaje że jest w nim skrzynia zf bo jest taka jak w zetorze forrtera hd 150.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radoslav    6

Dalekowschodnie nigdy nie dorówna produktom z europy, przynajmniej nie w chwili obecnej. Mój kolega wielokrotnie bywał w chinach, patrzył co się tam wyrabia to aż głowa mała. Są fabryki które są nowoczesne z pozorów, większość maszyn to sprowadzane z europy obrabiarki które mają już wypracowane elementy. Normy? TQM, ISO, wszytko co chcesz... Ścieki do rzeki.

 

Wszystko jest tam inne, element który w europie produkuje się 5 min, tam ktoś robi na identycznej maszynie w 2min....

Naprawdę tam jest inny świat, ludzie pracują po 12h ok.6 dni w tygodniu ( przeważnie z własnej woli) i zarabiają mniej więcej tyle co robotnik przy analogicznej maszynie w Polsce. Tylko że tam na jedzenie to na cały dzień można kupić za równowartość 3zł..

 

Chinczycy pójdą po rozum za jakieś 10lat, wtedy nie będa pracować 200% normy, to można dopiero pogadać.

Teraz jest jak jest

jest tanio

Edytowano przez Radoslav

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Widocznie Twój kolega nie był w porządnej firmie. Jak chcesz to zapytaj byle jakiego sprzedawcę ile maszyn sprzedają w Chinach i jakie to maszyny. Przestań bajki pisać - jedź i zobacz.

Są różne firmy i różna jakość. Do jednego worka ich nie ma co wrzucać bo i tak się nie uda.

Poszukaj publikacji naukowców z Chin, zobacz co robią i na jakim poziomie już są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

A mi film się podoba.

Moim zdaniem C-380 ma chyba mniej wyżyłowany silnik jak 11054, bo 11054 to dymią jak parowozy.

Brak tablicy rejestracyjnej, ciekawe czemu ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

No to nawet jak jest Zetorowa przekładnia, ale moim zdaniem jest nic nie warta ponieważ jak robił z tym pługiem to zaczął mu wyciekać olej z siłowników na testach to co dopiero w normalnej pracy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Ursus jest zwykłą montownią. Sami robią tylko plastiki co z resztą widać. Nie przypisujcie im tu jakiś wielkich historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj