adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

krzychu12    41

Ten 11054 to jeden z pierwszych egzemplarzy. Ma on dach taki sam jaki był montowany w ursusie 11034.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Co Wy gadacie, zarówno w C-380 jak i w 11054 dachy są takie same jak były, bez żadnych zmian, od samego początku są takie montowane, albo ja ślepy jestem ;p.

Co do baku to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Ej no właśnie co z tymi przekładniami do ciągników od 70-160 km, i z przednimi mostami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Przyjrzałem się dokładnie i faktycznie ten z lewej nowych C-380 to pierwszy model 11054.

http://www.ursus-salon.pl/admin/wgrane_pliki/big_dsc00514%5B196%5D.jpg - to jest Ursus 11024 ze zmodyfikowanym dachem.

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1362916969/ursus-11034-tyl-kabiny_56902_551_22792.jpg - to jest 11034. Jednak kabina jest ta sama (Koja), tylko zmieniono szczegóły dachu.

http://img11.staticclassifieds.com/images_tablicapl/202214763_2_1000x700_ursus-11054ciagnik-po-pokazowy-jak-nowy-2014-30-mth-dodaj-zdjecia_rev015.jpg - to jest pierwszy 11054. Ma on nową kabinę (Ursusa) z dachem podobnym do tego z 11034.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Teraz pytanie z innego tematu. Wiecie może jak się zalogować do tej biblioteki cyfrowej ursusa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidki16    21

Teraz pytanie z innego tematu. Wiecie może jak się zalogować do tej biblioteki cyfrowej ursusa?

Na fanpage Ursusa było w którymś poście, ale o ile dobrze pamiętam to login: press a hasło również : press. no i tu link do tej biblioteki http://ursus.com/Download

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidki16    21

Teraz pytanie z innego tematu. Wiecie może jak się zalogować do tej biblioteki cyfrowej ursusa?

Na fanpage Ursusa było w którymś poście, ale o ile dobrze pamiętam to login: press a hasło również : press. no i tu link do tej biblioteki http://ursus.com/Download

 

 

Nie wiem dlaczego się dodały dwa posty. Przepraszam.

Edytowano przez dawidki16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Ale jak to jest to co na stronie ursusa podane + zdjęcia fabryki. A uwierz mi zanim oni to uzupełnią to minie czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Witam czy u was też serwis chce zapłatę za dojazd do usterki lub aby doporowadzić sprzęt do ich siedziby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja z serwisu nie korzystam więc nie wiem jak to jest dokładnie. wiem tylko tyle że serwis i to obojętnie jaki za dojazd sobie liczy obojętnie czy maszyna na gwarancji czy nie. Za darmo nie jeżdżą przecież...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus_    5

Odwiedziny w zakładach Ursusa w Lublinie

 

Janusz Piechociński, Wicepremier i Minister Gospodarki oraz Sławomir Sosnowski, Marszałek Województwa Lubelskiego odwiedzili zakłady Ursusa w Lublinie. W trakcie swojej wizyty obejrzeli pełną gamę ciągników z nowej serii URSUS C skierowanej głównie na rynki europejskie, oraz ciągniki serii A, eksportowane na rynki Afryki. Dodatkowo mieli okazję prześledzić proces montażu nowych transmisji, produkowanych w oparciu o krajowe komponenty z przeznaczeniem na eksport do krajów afrykańskich oraz zapoznać się z możliwościami najnowszego dziecka firmy, czyli transmisją VIGUS przeznaczoną do ciągników o mocy od 120 KM do 180 KM przeznaczoną na rynki europejskie oraz inne równie wymagające rynki. Premier wraz z Marszałkiem jako pierwsi z gości mieli okazję obejrzeć nowo wyremontowaną halę, która została wyposażona z zachowaniem najwyższych standardów obowiązujących w Europie. Zainstalowano w niej m.in. nową lakiernię, wydziały cięcia i obróbki metali wyposażone w maszyny najnowszej generacji, a wszystko to zostało sfinansowane z Programu Polski Wschodniej. Następnie Premier z Marszałkiem udali się obejrzeć najnowsze dzieło zakładów URSUSA czyli autobus elektryczny

 

 

post-154346-0-98077000-1438193770_thumb.jpg

post-154346-0-11197200-1438193777_thumb.jpg

post-154346-0-74501600-1438193787_thumb.jpg

post-154346-0-01252100-1438193796_thumb.jpg

post-154346-0-66392100-1438193807_thumb.jpg

post-154346-0-45639000-1438193824_thumb.jpg

Edytowano przez Ursus_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graham    11

Ej tam na zdjęciu jest ciągnik 3512 one są produkowane na Europę czy na Afrykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu12    41

Na fanpage ursusa na facebooku jest więcej zdjęć z fabryki. Widać tam m.in. modele c-380m i c-382 z nowym dachem. :D

A TU c-380 na szerokich laczkach. Wygląda zaj***ście. Jak widać w ursusie coraz ciekawiej. Oby tak dalej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harmar    2

 

 

Ja z serwisu nie korzystam więc nie wiem jak to jest dokładnie. wiem tylko tyle że serwis i to obojętnie jaki za dojazd sobie liczy obojętnie czy maszyna na gwarancji czy nie. Za darmo nie jeżdżą przecież... 

Z całym szacunkiem ale teraz to bzdury piszesz. Pracuje w serwisie maszyn (nie są to maszyny rolnicze), i za serwis gwarancyjny nie pobiera się opłaty. Nieważne czy jest to wykonywana praca  czy dojazd do klienta - od tego jest gwarancja. 

 

 

 

Ps. No chyba że w umowie masz zapisany jakiś reg. serwisu gwarancyjnego (co podlega gwarancji a za co pobierają opłatę to co innego). Ale nie sądzę żeby pobierali opłatę za dojazd gdy maszyna jest na gwarancji.

Edytowano przez harmar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Tylna oś w tej transmisji Vigus swym przekrojem przypomina relkę. Mam nadzieję, że będzie wytrzymalsza niż w nowym Zetorze Crystal i będzie pod tym względem dorównywać zachodnim ciągnikom. Jak pisze pewien Holender na zagranicznym forum to właśnie spowodowało niegdyś upadek sprzedaży na holenderskim rynku zarówno ciężkich Ursusów jak i Zetorów i przewiduje że będzie podobnie z modelem Crystal bazującym na skrzyni i tylnym moście Forterry, ponieważ na zachodzie używają przyczep i innych maszyn jednoosiowych mocno obciążających tylną oś. To jest luka którą powinien wykorzystać Ursus zarówno w konstrukcji jak i również później w promocji.

Niech się Ursus śpieszy bo Zetor pracuje nad swoją przekładnią dwusprzęgłową jak DirectDrive u JD.

Nie wiem czy mam prawidłowe dane ale nacisk na tylną oś przedstawia się następująco:

Zetor 16045 / Ursus 1634 - 5500 kg

Zetor Crystal/ Foreterra HD - 6000 kg

New Holland T6 - 7300 kg

John Deere 6150R - 7000 kg

John Deere 6170R - 10000 kg

 

Następna rzecz mogli by zaprezentować na naszym rynku C-360 i C-380 w wersjach bez kabin. Ostatnio sporo się widuje takich ciągników kupowanych do paszowozów  do niskich obór

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

w jakich rejonach kupują nowe ciągniki żeby zapiąć je na stałe do paszowozów??? u nas przy paszowozach jeśli w ogóle ktoś je posiada pozapinane są C-360 najczęściej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj