adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

kris14    267

5M ma własny most, 5R carraro, seria 6 ZF, modele produkowane w Waterloo (7,8,9R) są całe produkowane przez JD (pomijając jakieś tam drobnostki typu alternator, zaczepy, opony itp)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

Ale to i tak chyba JD jest najwięcej JD :D No jeszcze DF też taki swojski :D Ale piszmy o Ursusach bo to od tego temat,zobaczymy co wyjdzie 15014,mogli by poprawić jakość plastyków,ale wielki plus za skrzynię ZF i silnik Sisu,sprawdzone w miarę,lepsze to niż jaak z TYM'a


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Ale to i tak chyba JD jest najwięcej JD :D No jeszcze DF też taki swojski :D Ale piszmy o Ursusach bo to od tego temat,zobaczymy co wyjdzie 15014,mogli by poprawić jakość plastyków,ale wielki plus za skrzynię ZF i silnik Sisu,sprawdzone w miarę,lepsze to niż jaak z TYM'a

 

 

Deutz Fahr ma skrzynie zf :)

 

no dobrze dla ursusa jeśli dobrze je wykonają to bedą te ciągniki długo chodzić i cieszyć :)

 

Crystal orion tez ma skrzynie zf 40/40 z rewersem

ale do tego ma jeszcze amortyzacje kabiny i przedniej osi :)

mało tego można zamówić skrzynie bezstopniową do tego ciągnika i jest to polski traktor choć nie taki tani.

 

I jeszcze Pronar P10

Ta sama skrzynia zf 40/40 z rewersem

amortyzacja przedniej osi

i inne takie tam

 

także jest kilka polskich traktorów w okolicy 150-160 km, Ale do ursusa chyba większość rolników ma słabość której zazdroszczą inni polscy wykonawcy traktorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ciągnik zaawansowany nie będzie wcale tańszy- bo na czym się zaoszczędzi? na silniku? skrzyni? nie da się, skoro ma być taka sama jak w zachodnim. Oszczędności widać w kabinie (elementach użytych do produkcji, wygłuszenia itp), wyposażeniu, akcesoriach, stąd bierze się różnica w cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

pewnie masz racje :) ale jeśli stosuje sie sisu jako silnik i zf skrzynie biegów to trzeba to poskładać starannie i powinło być równie dobre co zachodni sprzęt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelu    5

Suma sumarum nie ma samowystarczalnych producentów... Takie koncerny jak Iveco czy VW tez nie wytwarzają same jednostek napędowych bo wtryskiwcze są boscha paski i łancuchy również sa innych producentów, bo po co samemu kombinować skoro są komponenty lepsze, sprawdzone, i ktoś daje na to gwarancje,.

Producenci poszczególnych zespołów również nie wykonują wszystkiego w 100% sami. Idąc tropem silników: dany producent wykonuje tylko blok silnika układ korbowy itp itd... ale pasków rozrządu, filtrów, łożysk wału korbowego, pomp olejowych, wtryskiwaczy oraz już wspomnianych wtryskiwaczych w wiekszosci silników są boschowskie.

Wiec po co wykładać kupe kasy na badania i testy skoro dane firmy zajmują sie tym od kilkudziesięciu lat przeznacając na ten cel horendalne sumy i są w danej dziedzinie pionierami??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3512    4

Dokładnie lepiej niech składają z dobrych sprawdzonych podzespołów, które mogą występowac w innych modelach róznych zachodnich marek. W przyszłości będzie łatwiej znaleźć części bo nic nie jest wieczne. Nie wiadomo jak długo Ursus będzie produkował dane modele, ciągle wprowadzane są zmiany z kabinami, maskami. Ciekawe czy za X lat będzie można dostac do nich szyby lub inne części bo narazie nie jest to produkcja masowa jak np. Proximy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mazur87    9
Zgodnie z zapowiedziami jako pierwszy do produkcji w lubelskim zakładzie zostanie wprowadzony ciągnik Ursus 5044, to kwestia drugiego kwartału tego roku. W związku z dużym zainteresowaniem ciągnikami w segmencie mocy średnich także postanowiliśmy uzupełnić ofertę o zupełnie nowy ciągnik Ursus 10014 T oraz odświeżyć i ulepszyć produkowany przez nas ciągnik Ursus 11034.

 

http://www.ursus.com/Aktualnosci/Targi-Agrotech-2013

 

Nie żebym się czepiał, ale od kiedy Ursus 11034 jest produkowany (jak dla mnie to im chodziło 11024)?! Zamiast zacząć produkować w pierwszej kolejności 11034 (sami zauważyli, że to popularny segment) to oni będą klepać 5044. Jak dla mnie decyzja kompletnie niezrozumiała. Nie ma też żadnej wzmianki o 15014.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

sądzę że produkcja 5044 wcale nie jest zła, wiele małych gospodarstw chce czymś zastąpić starą c-360, po pierwsze ma ich przyciągnąć magia napisu Ursus, a po drugie silnik 3-cyl. perkinsa, który rolnicy kojarzą z MF i 3P, który słynął z oszczędności, co w dzisiejszych czasach ma duże znaczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Znalazłem przypadkowo film jak składają zetora.Normalnie tak jak bym widział pomieszaną serię C i ciężką serię ursusa....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesssiu007    186

Ale piękną ma fabrykę zetor !! A warszawska fabryka ursusa co ????...... Przemilczę to :( :( :( :(

To że zetor własne silniki robi to wiedziałem ale że skrzynie biegów to nie :)

szkoda warszawskiego ursusa :( :( :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Ja tego nie rozumiem, czemu u nich można było tak rozwinąć te ciągniki jak i inne marki. A czemu u nas nie mozna było tak rozwinać ursusa przecież nie jesteśmy gorsi.

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demolka    40

Spokojnie - Ursus też dojdzie do takiego poziomu - to tylko kwestia czasu. Oby tylko znajdowali się chętni na jego produkty i żeby nasi rolinicy wspierali go w rozwoju.

Czesi przy pierwszej lepszej okazji blokują nasze produkty i wprowadzają na nasz rynek zatruty alkohol - trzeba zacząć banować pepików i wspierać nasze marki - a trochę ich jest oprócz Ursusa - Crystal, Farmer, semi ciapaty Farmtrac.

 

trzeba wysłać czechów tam gdzie ich miejsce czyli do pepikowa - nie pakujmy im kiebzy naszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi - oni przy każdej nadażającej się okazji niszczą i blokują nasze produkty.

 

wspierajmy to co nasze a wszystkim będzie żyło się lepiej.

  • Like 2

POLSKA dla POLSKICH PRODUKTÓW - CZESI WON Z POLSKI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A co tam @demolka o najbliższych planach lubelskiego Ursusa wiadomo? Ten ciągnik 11034 na transmisji Carraro jest zapowiedzią szerszej rodziny ciągników opartej na tych podzespołach. Kiedy rozpocznie się produkcja i sprzedaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demolka    40

5044 - oryginale carraro 12x12, oryginalny perkins 3cyl, kabina, maski, błotniki Ursus Lublin - wszystko składane na linii montażowej w Lublinie,

11034 - skrzynia do 120KM (oryginalne carraro 24x24 najnowszej generacji), będzie dostępna w zakresie mocy od 80 do 120 - na początku tylko 110 KM - wszystkie zaprezentowane w Kielcach modele poza prototypem bazowanym na skrzyni Tyma bedą dostępne w reguralnej sprzedaży najpóźniej do trzeciego kwartału - w kolejności - 5044 w ciągu 2-ch m-cy, 11034 w ciągu 4 m-cy, 15014 w ciągu 4 m-cy (150 KM ZF+Sisu również). Wszystkie dostępne ciągniki będą (poza serią H) będą wyposażone we własne kabiny produkowane w Lublinie - mała 4 słuki, średnia 4 słupiki oraz duża 6 słupków. Wszystkie prezentowane modele na targach poza serią H będą montowane w lubelskim oddziale Ursusa.

  • Like 1

POLSKA dla POLSKICH PRODUKTÓW - CZESI WON Z POLSKI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Czyli kabina SPS będzie zmodernizowana do 4 słupków?

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

i tu się mylisz kolego Bo Seria H też jest montowana w Lublinie wiem , kilka razy byłem tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zetor ma poważny problem, bo Polska to jego największy zbyt.I jak nie będą sprzedawać w Polsce to już jest po nich...Ursus to jest ogromny problem bo zobaczcie ile poszło ursusów H i farmtracków i jakie to są straty dla zetora...Czas zetora w Polsce już powoli dobiega końca :) I tu nawet nie pomogą nowe modele zetora przy takim rozwoju ursusa.

 

A to montowanie to wygląda na łączeniu silnika ze skrzynią czy wszystko oddzielnie?

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

Seria H mosty przednie tylne skrzynie Leża na paletach Gotowe do złożenia Silniki tak samo Gotowe Od Perkinsa

Kabiny przyjeżdżają na Tirach całe ciągniki są Montowane w Lublinie tak samo 11024

 

Najciekawsze z tego wszystkiego, że na Hali stoją tylko Ciągniki z Serii H , było kilka sztuk starej generacji typu Mido 5 sztuk i kilka coś pokroju 5044,11024 i jeden prototyp 14034 z Silnikiem Iveco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A możesz udokumentować montaż tego Ursusa H w Lublinie stosownym zdjęciem, ewentualnie tabliczek znamionowych znajdujących sią z tyłu kabiny twojego Ursusa H :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demolka    40

Czyli kabina SPS będzie zmodernizowana do 4 słupków?

 

3 kabiny (mała 4 słupki, średnia 4 słupki, duża 6 słupków) to zupełnie nowe konstrukcje opracowane od zera w lubelskim zakładzie Ursusa przez ostatnie 1,5 roku. Są to kabiny unikatowe przeznaczone tylko dla Ursusa.

 

A to montowanie to wygląda na łączeniu silnika ze skrzynią czy wszystko oddzielnie?

 

wszystko do fabryki przyjeżdża oddzielnie: oddzielnie transmisje, oddzielnie przednie osie, oddzielnie silniki, kabiny produkowane od zera na miejscu /specjalny profil produkowany jest w Austrii na podstawie dokumentacji stworzonej w Lu/, oddzielnie reszta gratów.

  • Like 1

POLSKA dla POLSKICH PRODUKTÓW - CZESI WON Z POLSKI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Czy są jakieś informacje na temat budowy czy założenia jakiegoś centrum rozwojowego czy też fabryki ursusa.

Kiedyś czytałem w którymś z wpisów na stronie ursusa że pieniądze uzyskane z emisji akcji mają być przeznaczone na takie centrum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

@Demolka, to znaczy że w przyszłości będzie ursus 80-cio konny oparty na konstrukcji tego 11034??!! :) Moje marzenia się ziściły :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj