Diacon

MF 255 problem ze wskaźnikiem temperatury

Polecane posty

Diacon    0

Witam, mam problem ze wskaźnikiem temperatury, nie ważne czy silnik ciepły czy zimny wskazówka ani drgnie. Czujnik wymieniony, może mi ktoś powiedzieć jak sprawdzić czy wskaźnik jest dobry???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

najlepiej wsadź czujnik do gorącej wody i zobacz co zegar pokazuje jeśli wskazówka sie nie rusza najprawdopodobniej zegar do wymiany lub sprawdź styki na zegarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

zobacz czy przewód gdzieś nie jest uszkodzony[od czujnika do zegara]


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesss    0

ja mam problem z wskaznikiem paliwa w MF255. Na poczatku wskazywalo zawsze ze jest pusto potem dolaczylem ten kabel do czujnika i wskazuje ze zawsze jest pelno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ehhh... Wskaźnik od poziomu paliwa, ciekawe kto go jeszcze używa. ^^ Może po prostu ten pływak sie zawiesił w jednym miejscu i to dlatego. Z tego co wiem to w mf 255 sa bardzo awaryjne wskaźniki poziomu paliwa (ja osobiście nie używam- jakimś brzeszczotem sie sprawadza poziom paliwa i to wystarcza). Pływak nie jest taki drogi w grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w moim u3512 przez pierwsze 10lat wskaźnik paliwa chodził dobrze, ale jak już zaczęło się psuć to nie mogę dojść do ładu, wieć zrobiłem sobie miarkę z listewki i to nawet z podziałką ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Na temat wskaźnika paliwa poszukaj odpowiedniego tematu ten jest o temperaturze, tam jest sporo informacji na ten temat i dodam, że u nas od 13 lat jest oryginalny i działa w 100%.

 

 

Co do autora tematu, to sprawdź połączenie kabelkami i czujnik temperatury, bo ewidentnie coś nie łączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

ja mam problem z wskaznikiem paliwa w MF255. Na poczatku wskazywalo zawsze ze jest pusto potem dolaczylem ten kabel do czujnika i wskazuje ze zawsze jest pelno

 

wykrec pływak i zobacz czy jest dobry umnie była malutka dzurka i sie napełnił to cały czas pokazywało ze zbiornik jest pusty nowy kosztuje cos ok 30 zł ale nie pamietam dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego Diacon prosty sposób na diagnozę zdejmujesz przewód z czujnika temperatury i dotykasz masy jak wskazówka pójdzie do konca zegara to świadczy o uszkodzeniu czujnika jeśli nie drgnie to albo przewód przerwany lub brak dojścia prądu do wskaźnika pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diacon    0

Dzięki za odpowiedzi, swoją drogą to nie mam MF tylko Tarpana z silnikiem Perkinsa, a mam taki sam wskaźnik jak w MFie. Sprawdzę i dam znać co i jak. A jak jest we waszych - w którym miejscu na skali utrzymuje się temperatura gdy silnik jest ciepły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

To zależy od tego czy masz zamontowany termostat, jeżeli jest zamontowany to wskazówka powinna być na środku, jeżeli go nie ma to jest podobnie jakby był wyłączony silnik (z drobnymi wahaniami w zależności od wykonywanej pracy i ilości cieczy chłodzącej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diacon    0

Wskaźnik sprawdzony, jest sprawny, czujnik ma niespełna pół roku więc raczej też jest ok. Wszystko fajnie tylko mój tarpan słabo się rozgrzewa, po długiej jeździe na mieście nie potrafi się rozgrzać by wskazówka ustawiła się pionowo, albo by nawet coś drgnęła. Założyłem zasłony na atrapę chłodnicy i nic to nie dało. Muszę chyba wyjąć termostat i sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek10    4

U mnie w mf255 podczas orki wskazówka jest w połozeniu wskazującym, że silnik jest nie rozgrzany, do tego cały czas się rusza... zepsuty zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Naj lepiej wykręć czujnik dotknij go do masy i podgrzej opalarką czy jakimś ogniem dobrymi zapałkami.Jak będzie działał to znaczy że tak ma być.MF się bardzo słabo grzeją

zwłaszcza wskaźniki tak pokazują.

Ja założyłem z samochodu jakiegoś i pokazuję przeważnie 40 stopni, rzadko kiedy się podniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

To znaczy co u mnie jest trochę po lewej stronie wskazówka ale jak przy pełnym obciążeniu to wskazówka idzie na środek to normalne czy może jest zle. Bo tak się boję żeby nie przegrzać silnika szczególnie w prasie jak jest upał. Chłodnica czyszczona układ zalany petrygo no i termostat jest oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Wchodzi na czerwone pole?? Nie... Więc się nie przegrzewa. A jak się wychyla to całkiem normalne pod obciążeniem, byle by na czerwone pole nie weszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Normalne też tak miałem jak silnik jest naprawde rozgrzany wskazówka jest jdealnie na środku. Co do wskaźnika paliwa awarja przeważnie polega na przetarciu się drucika oporowego przy pływaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Wie ktoś jaką oporność powinien mieć czujnik wody MF,bo już nie mogę dojść do ładu z tym czujnikiem?

Nowy zegar nowy czujnik i wskazówka idzie na max w prawo zaraz po przełączeniu kluczyka.

U mnie jesli czujnik leży na półce opornośc jest 0.8 ohm.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1002    1

witam odświeżam starego kotleta bo nowego nie będę lepił mam dylemat jak podłączyć wskaźnik temp.wody na zegarze mam 3 wsuwki oznaczane następująco 12v B T co mam podłączyć pod daną wsuwkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Panowie co jest nie tak? Pojechałem kośic boisko mf 255 i widze że wskażnik temp, jest coś za bardzo na prawo http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3974f044b255d9a5.html fakt było gorąco ale nie była to jakaś ciężka robota bo latał prawie na pusto, obroty do 1600 przecięż robota lekka a on jakiś za bardzo mi tu ciepły, dotykam dolny wąż od chłodnicy a on zimny, nawet się nie zagrzał.

W domu wyciągnąłem termostat i sprawdziłem go razem z drugim nowo zakupionym w garnku z wodą, otworzyły się jednocześnie czyli jest dobry.

Zauważyłem że z korka od chłodnicy oderwało się kawałek uszczelki (jakieś 2 cm.) i byc może wpadło do chłodnicy, więc przepłukałem też chłodnicę, nic z niej nie wyleciało i przepływ przez nią jest normalny. Złożyłem wszystko a tu dalej to samo wskażnik przechylony na prawo a przewód od chłodnicy dolny i 3/4 chłodnicy zimne.

Więc co jest? Grzebac jeszcze w pompie wodnej?, ale przecięż tam nie ma co się zepsuc. Już sam nie wiem co robic jeżdzic tak, to pewnie zaraz wywali uszczelkę pod głowicą.

Edytowano przez Kyristo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Przecież masz prawidłowy stan wskaźnika, u mnie po rozgrzaniu tak właśnie pokazuje. Jeśli nie wchodzi na czerwone to nie szukaj problemu na siłę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Jak ci wejdzie na czerwone to bedziesz mial sie czym martwic. Owszem z ta uszczelka dobrze zrobiles bo mogla sie gdzies zablokowac w kanalikach. Masz niby pewnosc ze "chyba" jej tam nie ma.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Dziś przewracałem łąkę w samo południe (ok. 30 stopni) i wsażnik stał jak na poprzednim zdjęciu, chłodnica i przewód dolny zrobiły się ciepłe.

No cóż może i tak powinien wskazywac, ale w okresie gdy nie ma tak wysokich temperatur, wskazówka jest lekko w lewo, bądż na wprost, najwyrażniej robi mu się ciepło w taką gorącabe.

A może mam żle ustawiony kąt wtrysku, bo na wiosnę zdejmowałem pompę by obniżyc dawkę paliwa (znak na pompie wyżej ok. 1,5mm od znaku na deklu), przy takim ustawieniu wdaje mi się że najlepiej pracował, może ustawic znaki na równo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj