damian89

Zetor 16245 -- czujniki

Polecane posty

damian89    1

Witam niedawno kupiłem zetora 16245 i chciałbym sie dowiedzieć co oznaczają kontrolki od czujników nad kierownicą.Pare kontrolek udało mi się rozwszyfrować ale chciałbym być pewny co każda z nich oznacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zależności od modelu i rozmieszczenia były kontrolki :ciśnienia oleju w układzie mikropomki,spadku ciśnienia układu pneumatycznego,kontrolka ładowania- wersja bez amperomierza i rezerwy paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nacolibre    0

W zależności od modelu i rozmieszczenia były kontrolki :ciśnienia oleju w układzie mikropomki,spadku ciśnienia układu pneumatycznego,kontrolka ładowania- wersja bez amperomierza i rezerwy paliwa.

 

Witam, jeżeli ktoś wie dokładnie co oznaczają to prosiłbym o pomoc:)49_1269689542.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

1, 2, 3- kontrolki od kierunków

4. nie wiem od czego ona jest, możliwe ze to czujnik od mikro pompki

5. małe ciśnienie w układzie pneumatycznym, przy 6 atm kontrolka powinna zgasnąć

6. kontrolka od wzmacniacza, żółw, zająć

7. u mnie to jest kontrolka od stanu oleju w silniku, nie wiem czy u ciebie też od tego będzie,

8. światła awaryjne

9. u mnie kontrolka jest pusta

10. brak płynu hamulcowego do sprzęgła i hamulców

11. światła przeciw mgielne,

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nacolibre    0

1, 2, 3- kontrolki od kierunków

4. nie wiem od czego ona jest, możliwe ze to czujnik od mikro pompki

5. małe ciśnienie w układzie pneumatycznym, przy 6 atm kontrolka powinna zgasnąć

6. kontrolka od wzmacniacza, żółw, zająć

7. u mnie to jest kontrolka od stanu oleju w silniku, nie wiem czy u ciebie też od tego będzie,

8. światła awaryjne

9. u mnie kontrolka jest pusta

10. brak płynu hamulcowego do sprzęgła i hamulców

11. światła przeciw mgielne,

;)

dzięki wielkie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie 4 jest podlączona pod poziom plynu hamulcowego

7 to nie jest stan oleju w silniku (nigdy sie z taka kontrolka nigdzie nie spotkałem), jest to kontrolka filtra powietrza.

10 u mnie nie była podlączona, podpiąłem sobie pod blokade przedniego napędu, jak się świeci ttzn ze blokada mostu działa ;)


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

7. faktycznie może to być czujnik od filtra powietrza, mój błąd, sugerowałem się tym co mi znajomy powiedział na temat tej kontrolki ;) . Będę musiał przejrzeć instalacje w zetroku i zobaczyć co jeszcze jest inaczej podłączone, @paktofonikas1987 z którego roku masz zetora?? ja mam z 1997r i są pod 7 i 8 jeszcze dwie zielone kontrolki od włączenia przedniego napędu i od blokady tego mostu. ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alex123    1

7-to kontrolka filtra powietrza 12245 tylko chcialem przytaknac hehe.

pozdrowko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

1, 2, 3- kontrolki od kierunków

4. nie wiem od czego ona jest, możliwe ze to czujnik od mikro pompki

5. małe ciśnienie w układzie pneumatycznym, przy 6 atm kontrolka powinna zgasnąć

6. kontrolka od wzmacniacza, żółw, zająć

7. u mnie to jest kontrolka od stanu oleju w silniku, nie wiem czy u ciebie też od tego będzie,

8. światła awaryjne

9. u mnie kontrolka jest pusta

10. brak płynu hamulcowego do sprzęgła i hamulców

11. światła przeciw mgielne,

:)

czujnik od mikro pompki to czujnik od żółwia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Witam;) Może mi ktoś coś napisać co może być przyczyna jeżeli dam gazu na maxa to świeci mi się kontrolka od filtra powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Zabrudzony filtr, ciągnik na większych obrotach potrzebuje więcej powietrza a pewnie mu brakuje i wyrzuca błąd.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj