Mlatek

Wspornik osi przedniej MF 255

Polecane posty

Mlatek    0

Niestety musze wymienic wspornik osi przedniej i mam kilka pytan. Czy jest to trudna praca zrobie to sam czy bede potrzebowal kogos do pomocy? Oprocz wspornika jakie czescie musze zakupic swoznie jakie i czy cos jeszcze ? Jak sie za to zabrac i poprosilbym jakas krotka instukcje co po kolei odkrecac i na co uwazac jakie niespodzianki moga mnie napotkac :D Z gory dziekuje za pomoc


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Czeka cię zdjecie maski, chłodnicy. Proponowałbym tez wyjać półosie (bedzie lzej wyjmować belke osi). musisz kupić sworzeń, dwie tulejki i sworzeń zbezpieczający. A i zaopatrzyć się w dobry młot żeby stary sworzeń wybić. :D Tylko nie zrób gafy jak bedziesz wbijał nowy sworzeń zabezpieczajacy i wbij go tak jak był oryginalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Dokładnie musisz zrobić tak jak kolega wyżej pisze, ale też zależy jak masz tą dziure rozdudłaną, bo u mnie było tak rozwalone że jak najechałem przednim kołem na miedze lub większą przeszkode to wiatrak zapierniczał o obudowe chłodnicy aż iskry się sypały, więc sam nic nie mogłem zrobić, a nowego odlewu nie uśmiechało mi się kupować, to oddałem do załadu i naspawali, rozwiercili i do tej pory się trzyma, oczywiście regularnie smarowany. Tak więc zależy jak masz wyrobione bo sama wymiana tulejak i sworznia może nie pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mlatek    0

Az tak zle nie ma :D Poprostu nie bylo to smarowane i dlatego strzelilo. Jestem dobrej mysli akurat ja bede caly odlew chcial kupic zeby to bylo porządnie zrobione no ale niestety calosc mnie bedzie kosztowac z 1 tys :D Mam jeszcze pytanie to wadliwe jest w fergusonach ze to tak strzela ?


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

U mnie jest po regeneracji cały przodek (MF 255 jesień 89r regeneracja jakieś 2 lata temu), ale to ze względu na jego ogólny stan (wybite zwrotnice, i ciągle wyskakujące tulejki). A tak ogólnie to nie wiem jak jest u innych braci MF :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

chłodnicy nie musisz demontować, przecież jest na gumowych wężach i wystarczy ją unieść do góry i czymś przywiązać. Jak koledzy pisali...półosie lepiej od razu zdjąć, jest dużo lżej.

Nie ma sensu kupować nowego odlewu wspornika. Ten co jest oddać do jakiegoś tokarza, rozwiercić i wprasować dorobione tuleje mosiężne- grubsze!!! wytrzyma nie jedne oryginalne zestawy.

 

A czy to jest wadliwe w tych ciągnikach?? - myślę że nie, psuje się dlatego że zapomina się o przesmarowaniu, potem się zapieka i chodzi na sucho aż się przetrą lub wyskoczą tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

ale pękł i nic się nie stało u mnie to oś poszła aż pod miskę całe koło pasowe na wale rozwaliło pompę wodną razem z obudową rozrządu urwało i tunel od chłodnicy pogieło no i drążki były zgięte ten wspornik jest za słaby w tym traktorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Umnie wyleciała tulejka to wyjołem os , oczwiscie odkrecilem zwrotnice i zawiozłem do zakładu , musiałem kupic sfozen ,tulejke ,kalamitki i podkładki do sfoznia takie duze zeby os do przodu i tyłu sie nieruszała...

 

A w wybijanie młotkiem sie niebawiłem bo sfozen jeszcze fabryczy i wogóle zapieczony , z poczatku sprubowalem ale niedrgnol to dalem spokuj zeby wspornik (zeliwny) niepekł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dajmen41    1

ja mam pękniety wspornik na łaczeniu z blokiem silnika tam gdzie jest sroba wkrecona pekniecie ma 3 cm dlugosci.Taki traktor kupilem ale doradzcie mi mam zamiar tura zalozycz to moge to zespawac i przetoczyc czy kupic nowa czesc.podejrzewam ze poprzedni wlasciciel podniosl przodek i walnoł o ziemie i pękło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj