Zaloguj się, aby obserwować  
kor

John deere 6800 migająca żólta kontrolka

Polecane posty

kor    0

Witam ,posiadam john deera 6800 w którym miga żółta kontrolka z wykszyknikiem(miga przy obrotach silnika 700-850,przy wyższych obrotach silnika gaśnie .Czy ktoś orientuje się jakie ciśnienie powinno być w skrzyni biegów. Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

ta kontrolka może świecić się gdy zapchany jest filtr oleju lub temperatura oleju jest zbyt niska[jeżeli się mylę niech ktoś poprawi]


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pos6630    0

u mnie taka miga jak jest woda w ropie przeczyść i myślę że będzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

ta kontrolka może świecić się gdy zapchany jest filtr oleju lub temperatura oleju jest zbyt niska[jeżeli się mylę niech ktoś poprawi]

 

filtry wymieniałem a co do temperatury olej to czy ciepły czy zimny miga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Sprawdź alternator :D Podejrzewam że już słabo ładuje :P


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

Sprawdź alternator :D Podejrzewam że już słabo ładuje :P

 

Tez mi podpowiadali że to alternator ale on był już sprawdzanyi jest ok powiem więcej zakładałem alternator z innego ciągnika i było to samo, a co do czujnika sprawdzałem oporność wydajesie też dobry.Z tą migająćą kontrolką zrobiłem jakieś 1000mtg i wszystko działa tylko ta kontrolka miga i denerwuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

jest jedna opcja żeby nie migała wyjąc żarówke :P ( kiedyś jak mi tata opowiadał jak w skrach jeździli na usługi to jak jednemu migała kontrolka od oleju w C360 to wzioł wyjął zarówke bo mówił że go denerwowała pojeździł do wieczora i silnik stanoł) u mnie też tak było jak np ruszałem do przodu ze zbyt wysokiego biegu i przygasał a to ci ciągle na wolnych obrotach mróga??


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

jest jedna opcja żeby nie migała wyjąc żarówke :P ( kiedyś jak mi tata opowiadał jak w skrach jeździli na usługi to jak jednemu migała kontrolka od oleju w C360 to wzioł wyjął zarówke bo mówił że go denerwowała pojeździł do wieczora i silnik stanoł) u mnie też tak było jak np ruszałem do przodu ze zbyt wysokiego biegu i przygasał a to ci ciągle na wolnych obrotach mróga??

 

 

Jak się czerwona zapali od smarowania to stop tylko osioł jedzie dalej ale ta żółta to sobie miga też próbowałem wyjąć ale przy tej elektronice to nie da rady ,prosze o poważne sugestie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

nie bierz na poważnie tego co napisałem :P wiesz kiedyś to nikt nie patrzył bo nie jego to co mi tam a oprócz tego wykrzyknika zapala się jeszcze jakaś?? a próbowałeś podkręci troche obroty??


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

nie bierz na poważnie tego co napisałem :P wiesz kiedyś to nikt nie patrzył bo nie jego to co mi tam a oprócz tego wykrzyknika zapala się jeszcze jakaś?? a próbowałeś podkręci troche obroty??

 

 

Ja ni biorę tego na poważnie też lubie zażatować ale szukam porad które pomogą mi to rozwiązać, a co do kontrolek zapala sie wykszyknik na desce rozdzielczej i równocześnie ten wykszyknik na tym wyswietlaczu bocznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przecież to chyba od alternatora jest ?-jak piszesz,zwiększasz obroty i gaśnie więc po prostu jest coś delikatnie z alternatorem i to wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

Przecież to chyba od alternatora jest ?-jak piszesz,zwiększasz obroty i gaśnie więc po prostu jest coś delikatnie z alternatorem i to wszystko

 

Alternator na próbe założyłem z innego jelenia i efekt taki sam kontorlka migała tak samo jak na starym alternatorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ja też mam tak że kontrolka świeci się po zapaleniu ciągnika po lekkim dodaniu gazu gaśnie i już się nie zapala-moim zdaniem ten typ tak ma (przynajmniej u mnie-no chyba że ta kontrolka u Ciebie jest od czegoś innego-u mnie jest od alternatora)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj