wojtekk2103

Obrotomierz 4011

Polecane posty

wojtekk2103    0

Witam, kupilem taki oto wskaznik 902178459.jpg

 

I mam takie pytanie, czy ten wskaznik po lewej stronie jest od cisnienia oleju czy cisnienia powietrza ?? Niby powinien to byc do cisnienia oleju, bo zadnej kontrolki do tego niewidzialem, ale znowu sprzedawca w sklepie mi mowil ze to od cisnienia powietrza, czy mial racje czy sie mylil? czekam na odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekk2103    0

To jest wskaźnik ciśnienia oleju.Ile to kosztowało?

120 zł zaplacilem, na allegro widzialem kiedys po 95 ale policzyc koszta wysyłki wychodzi prawie jednakowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Na 100 % jest to wskaźnik od oleju. Przecież widać u góry symbol silniczka i kropelki w środku :D


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bonfarms    0

Ja na oryginalnym liczniku mam ciśnienie oleju. i wydaje mi się że tu będzie to samo. W końcu na zdrowy chłopski rozum ciśnienie oleju ważniejsze niż ciśnienie powietrza. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

tak to jest wskaźnik ciśnienia oleju i było to bardzo dobre rozwiązanie o wiele lepsze niż te kontrolki które psują się non stop


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Ja w c-355 w orgonale miałem tam ciśnienie powietrza,a od oleju była kontrolka-zreszta nawet jak ta ma być od powietrza ,a podłączysz olej to i tak będzie działać prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Ja kupiłem taki licznik tylko, ma inne podziałki na obrotomierzu i ma zaznaczone nie 80 stopni Celsjusza,tylko 100. Ja podłączyłem pod ten wskaźnik ciśnienie powietrza z powodu, że nie ma takiego przewodu, który łączyłby czujnik, ze wskaźnikiem , a w dwu-wskaźnikach jest również ciśnienie powietrza. Ciśnienie powietrza i oleju jest chyba nawet takie same więc nie ma różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekk2103    0

Jest to cisnienie oleju :D mam juz go podlaczonego, elegancko pokazuje :) co do rurek, pokombinować troche trzeba i bedzie git, pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Remontuję Ursusa 4011 i mam pytanie do właścicieli: czy przekładnia ślimakowa obrotomierza do 4011 ma to samo przełożenie co ta z c-360?

Założyłem przekładnię z c-360 a obrotomierz od 4011 ale jakiś indyjski, i na całym gazie pokazuje ponad 3500obr/min, wychodzi sporo poza skalę.

Edytowano przez Cez4R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Ja też zakładałem od 60 i działa normalnie ,przekładnia jest chyba taka sama .Chyba kupiłeś wschodni bubel :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Ja w c4011 mam przekładnię z agromy do c360, a obrotomierz z allegro do c4011 i wszystko działa normalnie. Tylko jest w niej silnik z c360 i za te końcowe 2500 obr/min wychodzi bez problemu. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

To ja mam pewnie silnik od 4011, chyba różnią się rozrządem i może przez to pokazuje błędnie obroty:/ Obrotomierz też z alledrogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Chodzi mi to, że w c360 ,,maksymalne" obroty są 2800, a w c4011 są 2500, i dla tego wychodzi za licznik. Jak byś miał obrotomierz od innej c360 to byś mógł sprawdzić w czym problem. Ja sądzę, że obrotomierz jest źle ustawiony. Ja u siebie wymieniałem od razu licznik i przekładnię ślimakową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Ciekawa teoria nie wątpię ;P C-360 max obr ma 2450, gdy zdejmie się ogranicznik z pompy to wtedy 2600obr/min.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cez4R    1

Jak podepnę obrotomierz od c-360 to pokazuje sensownie bo 2300. Chciałem mieć od 4011 bo tam jest jakaś namiastka prędkościomierza, ale ten z kolei pokazuje około 3500obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Dlaczego c360 ma mieć 2450 obr/min? Nie chcę się kłócić ale wydaje mi się, że c360 ma 2800 obr/min. Ty chyba mówisz o 3p. a w zwykłej c360 to się podobno da do 3000obr/min podkręcić. A obrotomierz bym odesłał na wymianę , bo ten źle ustawiony. Jak ja bym dał gazu w opór to by wskazówce niewiele brakowało do górnej krawędzi obudowy zegara. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Podaje wg instrukcji obsługi :P A obrotomierze rożnie wskazują, 100% pewności że tyle masz nie ma żadnej.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rkuban    15

chcę odświeżyć ten temat. Mianowicie również kupiłem taki zegar do swojej 40 (na marginesie zetor 4011 z 64 roku, protoplasta ursusa)i zastanawiam się jak to ciśnienie oleju podłączyć i czym. W sklepach pytałem się o przewód to mówią że czegoś takiego to już nie ma. Proponują zostawić zegar i podłączyć kontrolkę a ja mam zegar i chcę zegar a nie jakąś kontrolkę.

drga sprawa związana z tym zegarem to to że prędkości na nim są większe na poszczególnych biegach od tego orginalnego w stosunku do obrotów tz. przy określonych obrotach które są takie same na obu licznikach nowy wskazuje większe prędkości. Morze tu mieć znaczenie przełożenie .Widać 40 polska była szybsza.

Znalazłem rozwiązanie problemu podłączenia zegara ciśnienia oleju, Gwint w bloku silnika to 1 i srednica śruby 10 ten wymiar posiada gómowy przewód chamulcowy bodaj że jest on od żuka ale nie jestem tego w stu procentach pewien. długośc około 20 cm dalej wkręciłem miedzianą rórkę też chamulcową nie wiem od czego ale miała 5mm średnicy 1,2m długosci. Przewody chamulcowe są wytrzymałe na wysokie cisnienia te elastyczne czyli gumowe dodatkowo odpone na olej więc powinno być dobrze. ja to testuje jóż prawie od miesiąca i się sprawdza (jak na razie).

Edytowano przez rkuban

Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj