Polecane posty

michu888    0

Witam forumowiczów. Problem jest taki -`

1.Zerwany frez na wałku napędzajacym przekładnie.

2.Uszkodzone zeby na przekładni planetarnej

3. Roztulejowany most.

Suma sumarum niezła bryndza a podniosłem go do przesmarowania! Doradżcie jak sie za to zabrac ,wszystko już na wierzchu rozebrane tuleje dorobie bo orginał za cienki, ale ten wałek ataku ????.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey11    1

walek mozesz dac dorobic w dobrym zakladzie tokarskim.Ja osobiscie dorabialem do agregatu glowny walek skrzyni,i naprawde zrobili to fachowo,czyli odpowiedni material po obrubce utwardzone,jednym slowem bajka. Mozesz,tez kupic cos uzywanego ,sprubuj poszukac na alegro,firma;AGROFARM;powinni cos miec za wmiare przyzwoite pieniadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

miałem dokładnie to samo. Tuleje dorobione, wprasowane, aby osadzony most miał zero luzu. Podstawa to wycentrowanie wałka atakującego do wałka wychodzącego ze skrzyni. Następnie u mnie wystarczyło obciąć końcówkę wałka ataku(ścięte frezy) i kupiliśmy wałek womu od c-360. Ucięta końcówka z frezami. Następnie wprasowana na ciepło zimno obcięta końcówka w wałek ataku po czym obspawane wszystko w koło dokładnie. Taki wałek u mnie trzyma już rok czasu i nie ma problemu. Podstawa to, żeby most był dobrze osadzony. Bez luzu i dobrze wycentrowany. Bo jeśli tego nie będzie to i tak nawet nowy oryginalny wałek się rozleci. Na wałku ataku nie ma tak dużego oporu. Wszystko jest spowodowane złym osadzeniem mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez Ogrodowa
      Witam mam pytanie odnośnie przedniego napedu do zetora 7211, czy moge zalozyc naped od 7245 na oponach 9,5/9-24 bo tyle sa 16,9-28 i moje pytanie czy to zgerywalo by sie  razem ze sobą??
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj