Skocz do zawartości

Polecane posty

michu888    0

Witam forumowiczów. Problem jest taki -`

1.Zerwany frez na wałku napędzajacym przekładnie.

2.Uszkodzone zeby na przekładni planetarnej

3. Roztulejowany most.

Suma sumarum niezła bryndza a podniosłem go do przesmarowania! Doradżcie jak sie za to zabrac ,wszystko już na wierzchu rozebrane tuleje dorobie bo orginał za cienki, ale ten wałek ataku ????.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey11    1

walek mozesz dac dorobic w dobrym zakladzie tokarskim.Ja osobiscie dorabialem do agregatu glowny walek skrzyni,i naprawde zrobili to fachowo,czyli odpowiedni material po obrubce utwardzone,jednym slowem bajka. Mozesz,tez kupic cos uzywanego ,sprubuj poszukac na alegro,firma;AGROFARM;powinni cos miec za wmiare przyzwoite pieniadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piterq1991    3

miałem dokładnie to samo. Tuleje dorobione, wprasowane, aby osadzony most miał zero luzu. Podstawa to wycentrowanie wałka atakującego do wałka wychodzącego ze skrzyni. Następnie u mnie wystarczyło obciąć końcówkę wałka ataku(ścięte frezy) i kupiliśmy wałek womu od c-360. Ucięta końcówka z frezami. Następnie wprasowana na ciepło zimno obcięta końcówka w wałek ataku po czym obspawane wszystko w koło dokładnie. Taki wałek u mnie trzyma już rok czasu i nie ma problemu. Podstawa to, żeby most był dobrze osadzony. Bez luzu i dobrze wycentrowany. Bo jeśli tego nie będzie to i tak nawet nowy oryginalny wałek się rozleci. Na wałku ataku nie ma tak dużego oporu. Wszystko jest spowodowane złym osadzeniem mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×