Skocz do zawartości
BLADE

Co sądzicie o John Deere 6534 Premium ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
marekgizio    1

4cylindrowy silnik w ramie 6cylindrowego.

Do ciężkich prac gdzie potrzebny jest cieżki ciągnik lepiej sprawdzi się 6cylindrowy silnik.

Do lżejszych prac gdzie lepiej sie sprawdza 4cylindorwy nie potrzeba ciężkiego i mało zwrotnego ciągnika, dodatkowo 4cylindrowy silnik musi pchać ciężki traktor.

 

Niewiadomo do czego ma służyć.

 

Jak jest potrzebny ciagnik do orki, agregatu ścierniskowego, agregatu uprawowo siewnego, transportu lepszy jest ciężki traktor z 6 cylindrowym silnikiem, np: 6630

Do Tura, brony, włuki, rozsiewacza nawozów, opryskiwacza lepiej sie sprawdzi lekki zwrotny traktor z 4 cylindrowym silnikiem, np: 6430

 

EDIT: Łukasz1987 --> pomyliłeś modele.

6530 to duża rama z 6cylindorwym silnikiem,

6534 to ta sama rama ale z silnikiem 4cylindowym takim jak w 6534 (niewiem czy nie zmienili mocy ale chodzi o to że to 4 a nie 6.

6530 chyba już nie produkują, a 6630 to najmniejsza szóstka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BLADE    0

czyli nie macie do tego modelu żadnych zastrzeżeń ?

może słyszeliście o jakiś wadach tego modelu to by mi bardzo pomogło bo planuje ten model JELONKA zakupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

On jest od kilku miesięcy na rynku. Chyba dopiero co go wprowadzili i niewiadomo jak sie sprzedaje więc skąd ktoś moze wiedzieć jak sie sprawuje?

Dla mnie koncepcja tego modelu jest chybiona i tyle.

 

Po co ci taki traktor? Z jakimi maszynami będzie pracował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLADE    0

On jest od kilku miesięcy na rynku. Chyba dopiero co go wprowadzili i niewiadomo jak sie sprzedaje więc skąd ktoś moze wiedzieć jak sie sprawuje?

Dla mnie koncepcja tego modelu jest chybiona i tyle.

 

Po co ci taki traktor? Z jakimi maszynami będzie pracował?

 

mam areał 56 ha i mysle ze taki ciagnik ułatwi by mi prace

a co do maszyn to kosiarka dyskowa fella od 3.5 m ,plugi 5 skibowe kverneland , beczkowoz 8400l agregat uprawowy to tylko kilka maszyn które planuje kupić w tym roku

 

Jeżeli zechce Ci się poczytać pa niemiecckij biggrin.gif to polecam Mój odnośnik

 

dzięki nie skorzystam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

4cylindrowy silnik w ramie 6cylindrowego.

Dla mnie koncepcja tego modelu jest chybiona i tyle.

czyli juz weszlo to czego sie obawialem i o czym mowilem w temacie o fendtcie 200. zrobione w jednym celu - obnizyc emisje CO2.

6534 bis zu 6 % weniger Kraftstoff

mydlenie oczu, ale chodzi o CO2

 

czyli silnik malej pojemnosci + wymiary 6 cylindrowca + nalozenie troche zelazstwa.

 

za 10 lat 150 KM nie uswiadczymy nawet w 4 cylindrach ;[

moze byc, ze to model przewidziany na konkretne rynki, np. w stanie california bardzo na to zwracaja uwage, badz jd chce byc zgodnie z moda i mysle, ze upatruje w tym swoja luke ;[ dobre podejscie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

nie wiem co chcieli osiągnąć wprowadzając ten model... bo w sumie niby silnik 4 cyl mniej będzie palił choć nie wiadomo bo masa może być za duża... no i w ramie 6 cyl to będzie mało zwrotny, ja trochę nie rozumiem tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

Nieważne na jakiej ziemi ale 5skib i ciągnik 4cylindory 125KM to dużo za mało.

Żeby ciągnik spokojnie ciagną 5 skib to musi być 6cylindrów i przynajmniej 150KM

 

Do sprzętu o ktorym piszesz bardziej by pasował 6930.

A jak problemem jest kasa do odpuść premium za które dopłaca sie z 50tyś zł i pewnie wyjdzie cię 6930 comfort.

A moc dodatkowa w premium jest do wykorzystania w transporcie i wom.

Więc przy pługu nic ci premium nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

tak samo ciagnal bedzie ten silnik 4 cylindrowy jak 6, KM sa takie same (oczywiscie mowie o ciagnikach z ta sama moca).

nie wiem co chcieli osiągnąć wprowadzając ten model...

czytales post wyzej? sproboj kupic w californi teraz nowe auto, ktorym nie bedzie toyota prius to sie zdziwisz. ciagniki widac szybciej to dotyka niz myslalem.

 

A moc dodatkowa w premium jest do wykorzystania w transporcie i wom.

Więc przy pługu nic ci premium nie pomoże.

a jednak moze pomoc. w wersji premium silniki nie roznia sie tylko boostem, ale maja np. inne glowice 4V, przebieg charakterystyk bedzie na 100% inny, strzelam w ciemno ze 4V bedzie lepiej sobie radzil w plugu.

 

natomiast zgadzam sie z przedmowca i tez bym wolal wziac ciagnik z silnikiem 6 cylindrowym - poki jeszcze mozemy ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLADE    0

Nieważne na jakiej ziemi ale 5skib i ciągnik 4cylindory 125KM to dużo za mało.

Żeby ciągnik spokojnie ciagną 5 skib to musi być 6cylindrów i przynajmniej 150KM

 

Do sprzętu o ktorym piszesz bardziej by pasował 6930.

A jak problemem jest kasa do odpuść premium za które dopłaca sie z 50tyś zł i pewnie wyjdzie cię 6930 comfort.

A moc dodatkowa w premium jest do wykorzystania w transporcie i wom.

Więc przy pługu nic ci premium nie pomoże.

 

mysle ze da rade

sasiad ma 6430 120KM i spokojnie ciagnie 4 skibowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

Ale 4 skiby to nie 5.

Mój sąsiad ma 6420 i też orze 4x45 ale z obciążnikami i turem, a silnik idzie na wysokich obrotach przy prędkości 7km/h. Drugi orze 4x50 ale 6620 + chip. I silnik chodzi na 1800obrotów przy 11km/h.

Ten drugi mniej spali, silnik jest mniej wysilony i szybciej zaorze.

 

Moja rada jest taka że zapomnij o 5 skibach do czterocylindowego ciagnika i do 120KM. Ale jak chcesz to kup i powiedz jak chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLADE    0

mowisz ze JELONEK 130KM nie pociagnie

to poradz jakie 4 skibowe pługi wziasc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

sam powinienes najlepiej wiedziec czy pociagnie czy nie, bo jak ktos ci moze doradzac skoro nie wie na jakiej glebie pracujesz, jakie uksztaltowanie terenu, jak wykonujesz zabieg i wiele innych.

lepiej sprawdz po sasiadach jakich mocy potrzeba do jakiego sprzetu, jesli nie umiesz samodzielnie okreslic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Na Polagra Premiery 2010 rozmawiałem z paroma fachowcami. Ciągniki serii 6x30 mają silniki dwuzaworowe. Serie premium - czterozaworowe, które są o wiele oszczędniejsze. Na zachodzie dealerzy zamawiają tylko czterozaworowe, zwykłe idą miedzy innymi do Polski. Jak kupujecie nowy warto zwrócić na to uwagę, gdyż wszelkie charakterystyki typu spalanie są robione dla tych właśnie oszczędniejszych silników i później jest wielkie zdziwienie i opowiadanie dookoła jak to john deere dużo pali. Przy zakupie nowego ciągnika warto zerknąć na naszych zachodnich sąsiadów i porównać niby te same modele. Polska jest traktowana ciągle jak ciemnogród.Dotyczy to również innych marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Chłopie co Ty piszesz-skąd masz te informacje-na Zachodzie też sprzedawane są wersje SE i to w całkiem pokaźnej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

I nie każdy chce mieć 4zaworowy silnik który jest wrażliwy na słabe paliwo, którego naprawy są o wiele bardziej kosztowne i recyrkulacja spalin z 4zaworowego silnika robi strasznego muła. No i cenna ok 50tyś więcej.

Nie odkryłeś ameryki i każdy o tych różnicach wie. A ty się tak zachowujesz jak to by był spisek i na niemcy by robili porządne 4 zaworowe silniki, a na polskę wciskali 2zaworową tandetę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Niepotrzebnie się panowie unosicie :P . Sam sie przymierzam do kupna ciągnika tej marki i nie zamierzam lać do niego opału i wole mieć silnik nowszej generacji. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Nie unosimy-tylko staramy się pisać sprawdzone informacje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

I nie każdy chce mieć 4zaworowy silnik który jest wrażliwy na słabe paliwo, którego naprawy są o wiele bardziej kosztowne i recyrkulacja spalin z 4zaworowego silnika robi strasznego muła. No i cenna ok 50tyś więcej.

Nie odkryłeś ameryki i każdy o tych różnicach wie. A ty się tak zachowujesz jak to by był spisek i na niemcy by robili porządne 4 zaworowe silniki, a na polskę wciskali 2zaworową tandetę.

A co 4 zawory na cyl mają do psucia sie od słabego paliwa ( no chyba że był to skrót myślowy w którym miałeś na myśli to że 4 zaworowy silnik w JD ma CR a dwu zaw. silnik nie ma CR) Panowie a JD premium ma jakiś czujnik czy przypadkiem w paliwie wody nie ma?? Lub jakiś rodzaj filtra wyłapującego wode z paliwa (takie coś co ma grupa SDF)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro NH ma takie coś, to JD chyba tym bardziej musi to mieć. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

no chyba że był to skrót myślowy w którym miałeś na myśli to że 4 zaworowy silnik w JD ma CR a dwu zaw. silnik nie ma CR

teraz 2V tez maja zasilanie CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×