Skocz do zawartości
Piotrekkk

Jaki ciągnik w przedziale 120-140km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rzeznik13    282

znajomy jakies 3 miesiace temu przprowadzil nh t 6070 i mówi ze swietny sprzet malo pali zwinny szybki serwis i nie taki drogi

ale powiedz na ilu ha miałby pracować i z jakimi maszynami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Jak Deutz Fahr to M610 bo agrotron 130 już nie produkują no chyba że chcesz używanego :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a8185    25

napisz coś wiecej, ile chcesz na to poswięcic, co nim bedziesz robil nowy czy uzywany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrekkk    0

Ciągnik ma być nowy. Cena do 270 tyś brutto! Będzie pracowal na 60 ha w produkcji mlecznej.. Maszyny to narazie plug Overum 4+ wiec moze bedze 5 skib, agregat podorywkowy 3m , agregat+siewnik 3m.. Ogólnie ma to być najwiekszy ciągnik do najwazniejszych prac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawello15    0

a co byś powiedział na fendta 412vario TMS .dobra przekładnia i spalanie dosyć przyzwoite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubj0072    1

w jakiej cenie, według mnie to DF M610 lub NH T6070 plus bo sam mam brac tylko sam jeszcze nie wiem jakiego pozdro napisz wiecej informacj1 :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Proponuje DF agrotrona w ful wypasie napewno cie niezawiedzie i spełni twoje oczekiwania radził bym też zamówić jak największe opony to będzie wyglądał na bardzo potężnego byka :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr93    1

Ja polecam Valtre T140. Mój kolega ma właśnie taką i pracuje z ładowaczem i sprawuje się bardzo dobrze. Jak na swoją moc jest bardzo zwinny, i mało pali. Tylko koszt takiego ciągnika to ponad 300tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Ja poleciłbym bym MFa 5475 o mocy maks. 145KM. W 270 tys brutto bys się zmieścił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrekkk    0

Do 270 tyś brutto.. Może ktoś poprzez swoje propozycje jakimis opiniamy o tych ciągnikach.. I może ktos wie jak wyglada spalanie w JD 6630?.. Najblizej mam do dilera JD i NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

obecnie moze i zmiescisz sie w cenie z 6630, ale bierz pod uwage spalanie JD ktore w wiekszosci przypadkow jest najwyzsze. Kupilbys tez MF 5460 w tej cenie. Wydaje mi sie ze ma lepsza skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Niedaleko mnie gosciu kupił sobie JD 6830 confort i jak gadałem z nim to sobie chwalił bardzo, miał tylko mały problem z hydraulikom ale serwis z tym problemem raz dwa się uporał.Mówił mi jeszcze że teraz to innego ciągnika by nie kupił tylko JD :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

nie kupilby innego, bo pewnie w niczym innym jak ursus czy mtz i wspomniany jd nie siedzial.

wystarczy, zeby chwile w premium popracowal, to ciekawy jestem czy by nie doplacil :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrekkk    0

Ciągnik nie musi być full wyposażony ważne zeby wykonywał dobrze cięzkie prace a do tego sie nie psuł.. Ale skoro mam do wydania 270 tyś to mysle o jakims lepszym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    1

270tyś brutto to za mało na 6630.

Goły 6630 Comfort kosztuje ok 290tyś zł. Jak by ci dawali 20tyś upustu to byś sie zmieścił ale ja bym zawsze licył więcej.

Poza tym warto dopłacić do miękkiej osi, szerszych opon, i tuz + wom jak masz hodowlę bo może się przydać.

6630 Comfort + miękka oś, szerokie opony, tuz, większy zbiornik paliwa i wydajniejsza pompa (81l) bo 63l to stanowczo za mało, kosztuje 270tyś zł ale netto. Brutto to ok 330tyś zł.

Bez tych kilku ważnych dodatków to ten ciągnik jest bardzo skromny jak na taka kase.

A jak byś dołożył 7000zł to by był 6830 z takim samym wyposażeniem zal z pompą 110l.

Dlatego różnica w cenie między nimi jest tak niewielka bo do 6630 jak weźmiesz bak 250l to 6830 już go ma, tak samo z mocniejszą pompą. Więć jak dobierasz kilka potrzebnych dodatków to robi się model większy który juz to ma no i 10KM więcej.

 

Kupujesz ciagnik na 20lat więc dopłać te 60tyś zł bo w gołym Comforcie to cały czas będzie ci czegoś brakowało.

 

A jesli niema mowy o większej kasie to zapomnij o JD i pomyśl o NH napewno z takim wyposażeniem się zmieścisz w kasie.

DF m610 z takim wyposażeniem jak pisałem to jest nawet ciut droższy od 6630.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
@marekgizio

bo do 6630 jak weźmiesz bak 250l to 6830 już go ma

 

W 6830 bak w standardzie ma 200L

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

Z NH to proponowałbym T6070 Plus lub T6050 RC lub PC pewno się zmieści w tej sumie. Dobrze się sprawują nie dużo palą i jest odpowiedni stosunek ceny do jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ceny do wyposażenia. :D Po drugie nie ma miarodajnych testów, które rozwiałyby wątpliwości odnośnie spalania. Jak już wiele przypadków pokazało nie zawsze łatka przypięta do marki nieodzwierciedlenie rzeczywistości. Poza tym co z tego, że mało pali i słabo ciągnie. Nie kierowałbym się jedynie spalaniem i ceną. Bardziej zawracałbym bym uwagę na rozwiązania techniczne i polecałbym posiedzieć w każdym i zobaczyć co i jak. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Ja po 5 letnimu uztkowaniu Jd 6620 SE nigdy wiecej nie wzial bym ciagnika w podstawowej wersji nawet gdy milabym wziasc 50 tys zl wiecej kredytu.Mozna powiedziec ze mam goly ciagnik.Kupujac dzisiaj wzialbym amortyzowana przednia os,kabine praktycznie najszersze ogumienie i przedni tuz bo teraz sie przekonalem ze tego mi brakuje wiec jesli wybierzesz Jaska to przemysl wyposazenie dodatkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik_Szuka
      Program, dzięki któremu dość dokładnie można się przyjrzeć konkretnemu modelowi traktora

      https://www.youtube.com/watch?v=MY8s-zLXEos Kubota
      https://www.youtube.com/watch?v=OC4i2Okeycw Zetor
      https://www.youtube.com/watch?v=3iYQ3XwXo_c Belarus
       
      Zobaczcie
       
       
    • Przez happymisiek
      Witam. chciałbym kupić ciągnik ok 80 km koniecznie z turem.ciągnik ma głównie pracować przy turze.Rozważam Ursusa 5714 lub 5524 . Co o tym myślicie o tym wyborze słyszałem że są oszczędne i nie ma problemu z ewentualnymi naprawami.
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez Sunf
      Witam, szukam opinii na temat kupna ciagnika 6 cylindrowego nowego glownie do orki siewu( również zasprzegniecie na przednim tuzie maszyn doprawiajacych) i do transportu. Głownie biore pod uwage marki Nh Jd Zetor Case Valtra MF 140 km do 160 km. Licze na wiarygodne opinie oraz podpowiedzi dotyczace tych marek. 60ha
    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
×