Polecane posty

Wojtks    0

Mam problem ze wspomaganiem. Na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica natomiast gdy gaz dam na 3/4 to chodzi lżej ale nie aż tak szybko. Natomiast jak chce szybko skręcić to się nie da nawet na pełnym gazie. Nie wiem za co się zabrać i gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Zacznij od najprostszych rzeczy typu ile jest oleju :unsure:




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtks    0

olej dolałem hydrauliczny 46 10l do skrzyni z tyłu pod kabiną i dalej bez rezultatu a może trzeba któryś filtr zmienić gdyż są 2 ale nie wiem który i czy jest potrzeba go wymieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

Bardzo mozliwe ze pompa od wspomagania juz siada. po prostu daje za male cisnienie i dlatego widac poprawe dopiero gdy masz wieksze obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jeśli stan oleju i filtry są ok to zapewne pompa jest już słaba. Ale możliwe też jest, że orbitrol wysiada...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Czekaj do wiosny ,bardzo możliwe ,że gdzieś przyłapal mróz(koledze zamarzło wspomaganie w czasie jazdy w v40)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtks    0

ciągnik sprowadzony ze Szwecji stan oleju od wspomagania był niski może 2 litry więc dolałem olej hydrauliczny 46 , 10 litry tak mi doradzili nie wiem czy taki powinien być i bez żadnej poprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Bo jak nie wiadomo co było to powinna się całkowicie wymienić a nie tylko dolać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
supelek10    0

Mam problem ze wspomaganiem. Na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica natomiast gdy gaz dam na 3/4 to chodzi lżej ale nie aż tak szybko. Natomiast jak chce szybko skręcić to się nie da nawet na pełnym gazie. Nie wiem za co się zabrać i gdzie szukać usterki.

 

Odkręć fotel i zobacz czy jest tam wystająca pokrywa przykręcona na 3 śruby 6 i czy z tej pokrywy wychodzi przewód do pompy. Jeżeli tak jest to odkręć ten dekiel pod nim jest filtr który trzeba wymyć bo inaczej ciśnienie go zgniecie i będziesz miał problem jak ja bo nie mogę dostać tego filtru. Jeżeli za schodkami po lewej stronie masz 2 filtry jak w moim DX90 to ten od tyłu prawdopodobnie jest od hydrauliki a od przodu od skrzyni biegów bo u mnie do tego filtra i wejście i wyjście wychodzi ze skrzyni. Jak pisał kolega oleju nie powinno się mieszać a filtr wymienić na nowy. Też mam problem bo jak zgniotło mi ten filtr to wywaliło uszczelkę i wyciekł olej i nie wiem jakim olejem teraz zalać układ i nigdzie nie mogę znaleźć tego filtru oznaczenie na nim jest F910.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj