Zaloguj się, aby obserwować  
KACZOR12

Jakie filtry poliwa stosujecie w swoich belarusach (920itp) i pronarach (82 aitp)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KACZOR12    0

Cz stosujecie zamienniki orginalnego filtra i jakie. Chodzi o ten wkręcany filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

ja 920.3 stosuje filtr oleju OP 525, i ciekawi mnie jakie Wy w swoich 920 stosujecie Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Ja przykładowo do belarusa 952.3 nie mam problemu ze znalezieniem filtra paliwa i to chyba nawet jest oryginalny gorzej jest z filtrem oleju bo musiałem w kilku agromach poszukać,a kupiłem w Grene jak dobrze pamiętam to jest on firmy Donaldson :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    8

do swojego 920 kupiłem w Toruniu zamiennik polski , kazali mi dać za niego 35zl co Mnie wkurzyło bo polskie to przecież po 12-13zl są więc w innym s sklepie kazałem poszukać podobnego i znależli od fenda też polski za 12zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jutro dam odp

sprawdzałem na ciągniku go nie mam bo już wymieniałem mam spowrotem orginalny , najlepiej wżiąść filtr i do sklepu to dopasują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    53

ja w swoim 952,2 mam orginalny filtr same deutz-fahr, znajomy pracuje w serwisie deutza i załatwia mi za grosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmija2a    1

Proponuję dodatkowo założyc filtr przepływowy. Tani ok. 10zł, łatwy w wymianie, sporo syfu zatrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj