Zaloguj się, aby obserwować  
Case856xl

Case 856 XL

Polecane posty

przemrolnik    14

Może nie chce wpaść w nałog ;D hah. A tak na poważnie to moze filtry przymarzły albo paliwo.akumulator dobry?może mu paliwo nie chce podejsc bo przymarzło. Przyczyn moze być 100...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

spróbuj odpalić przy pomocy samostartu


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Tematów typu nie chce opalić to już jest tyle że ciężko policzyć !!! A może coś więcej napiszesz !


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Napisz po jakim czasie zaczyna dymek z tłumika lecieć? Odrazu czy po iluś obruceniach wału?- głównym problemem tej serii jest schodzenie paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

Dymek idzie odrazu a palić nie chce.A jest w nim jakiś wtrysk paliwa na świece.A na jekiej zasadzie działa.Akumulator jest dobry a paliwo nie zamarza.jest garażowany ale garaż jest nie ogrzewany.samostarteru używałem ale mówią że to szkodzi na turbo,ale po tym pali jak ciepły nawet przy -30:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

witam kolego ja też mam case 856xl tylko mianowicie jest taki problem że on nie posiada świec do podgrzewania lecz grzałkę spiralną ona się znajduję w kolektorze ssącym czyli dolotowym jutro zrobię fotkę i ci dokładnie pokażę gdzie ona się znajduje,jak masz stacyjkę to są takie trzy stopnie jak przekręcasz do zapalania to na drugim zatrzymaj się stopniu to jak ci kontrolki trochę przygasną to znaczy że działa bo u mnie działa ta spiral, bo jest nawet taka kontrolka, która się powinna podświetlac podczas zapalanie lecz u mnie się spaliła i nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

A pali lekko po tym podgrzewaniu u mnie przygasają kontrolki a tą szpirale znalazłem i niby grzeje ale palić i tak nie chce.A ten wężyk poprowadzony z pompy co ma za znaczenie tam przy tej świecy.A jaki akumulator masz w nim bo u mnie jest 12V 135Ah 600A ale chcę go zmienić na mocniejszy.A masz turbo w swoim bo z tego kolektora ssącego jest przewód podłączony do turbo.

 

Kolego a ten jasny wężyk który idzie z pompy do kolektora na jakiej zasadzie działa i czy powinien mieć w sobie paliwo???Bo nie ma ani z niego nic nie kapie:)

 

Edytowanie posta po Moderatorze

post-21563-126583461444_thumb.jpg

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam, ten przewód co jest na zdjęci nie wiem do czego on tam służy, kolego może poszukaj gdzie indziej bo to może byc rozrusznik pobiera za dużo prądu ale wolno kreci przez to nie chcę palic lub jest po prostu już zajechany silnik i tyle i nie będzie palił tak łatwo przy niskich temperaturach. nie mogę pisac C z Zreską bo mi nie łączy klawiatura gdzieś dobrze raz pisze raz nie sorki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskarus    0

witam, podepnę się pod temat.

Odnośnie case 1056xl. W zasadzie to podobne traktory.

Mianowicie, przekręcam kluczyk czekam, aż świece (czy co tam ma) się zagrzeją itd.

I kiedy przekręcam kluczyk jest tylko takie głuche pstyk i nie kręci.

Zwierany na krótko pali, bez problemu.

Za pomocą kluczyka sporadycznie.

Czy jest jakiś wyjątkowy sposób odpalania tych ciągników, kolejność...

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Jest takie urządzenie jak próbówka,najpierw sprawdz czy stacyjka przekazuje prąd na rozrusznik,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

A gdzie znajduje się ten elektrowłącznik

Tam gdzie rozrusznik takie małe ustrojstwo gdzie idzie ten gruby przewód "+"

 

A żeby sprawdzić czy prąd ze stacyjki dochodzi do elektrowłącznika wystarczy odłączyć cienki przewód i wziąć kawałek przewodu i jeden koniec podłączyć w miejsce "rozłączonego przewodu" a drugim końcem dotknąć grubego przewodu "+". Jak bez problemu załączy to znaczy że coś nie tak ze stacyjką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

A ja stawiam na nieodpowiedni kąt wtrysku. Trzeba go przyspieszyć. Lub ewentualnie może mieć slabą kopmpresje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo1984    0

witam mam taki problem z 856xl... od kilku dni podnosnik przestal opuszczac mi ciegna. zaczelo sie od coraz to wolniejszego opuszczania a teraz mimo ze mam zalozony plug cztero skibowy czyli dosyc ciezki potrzebuje na opuszczenie ok 20 min. co to moze byc??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj