Zaloguj się, aby obserwować  
samczyk1991

MF 255 stracił moc , pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
samczyk1991    83

Pomocy, Ojciec niedawno pojechał za granice więc problem muszę sam rozwiązać. Jadę sobie fergusonem, wszystko ok. Zgasiłem go ,poszłem załatwić co trzeba , za 20 min wracam, odpalił normalnie i podczas trasy do domu stracił moc , a z tego "grzyba" od filtra powietrza można usłyszeć podobny odgłos co z tłumika i z tego "grzyba" dmucha powietrzem, na obroty bardzo powoli się wkręca, a do garażu już na terenowych wjeżdzałem :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

jedyna rada to tylko remont silnika bo jak dmucha w filtr powietrza to juz po ,,ptokach" a duzo juz nim mtg nakreciłes moze sie myle ale tak sie u mnie dzało w mf i niestety musiał dostac nowe serce silnik był robiony w zwoleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Niecały tysiąc mth po kompletnej kapitalce, wszystko było na nowe zmieniane :huh:

Wał, komplety naprawcze, panewki , głowica i inne pierdoły. Układ wtryskowy po regeneracji.

3 lata pracy na 17 ha, podejrzewam około 600-800mth po kapitalce :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Odpal go na ściągniętej pokrywie zaworów i zobacz na wolnych obrotach co jest grane z zaworami.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ciężko , bardzo ciężko mu wkręcić się na obroty. Muszę lecieć , wracam za 2h to odpowiem na wasze posty :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Uszczelka pod głowica tak jak kolega napisał. Tylko proponuje ja splanować (głowice), to nie bedzie takich problemów w przyszłości (rada mojego mechanika). Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

nim co kolwiek zaczniesz robić to wymień filtr paliwa bo może on broić mam 4514 , więc wiem że przez filtr może coś takiego się dziać i to niespodziewanie , a co do tego dmuchania to u mnie też tak jest a silnik jest super , jak to zauważyłem to miałem obawy ,ale ciągnik chodzi pięknie ma siłe dobrze odpala nawet w mrozy i oleju nie bierze. Tak więc wymień filtr paliwa i dmuchaniem się nie martw .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

A ja mam mf 255 i tez wiem, miałem takie coś po żniwach, że on nawet pustej przyczepy nie mógł radzić, wymieniłem filtr paliwa i było nadal to samo. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

A powiedzcie mi na czym polega planowanie głowicy ??

 

......polega na zrownaniu plaszczyzny, tej ktora dolega do bloku

 

A odnosnie tematu to...na poczatek zawory, a jesli jest ok to najprawdopodobniej, jak Koledzy juz napisali uszczelka pod glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Z tego co mi wiadomo to Planowanie głowicy to jej wyrównanie pod uszczelkę przez szlifowanie :blink: Czy jakoś tak !!! Ale nie mylić ze szlifowaniem boszką :huh:


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

ja też myślę że jest to uszczelka pod głowicą, zobacz ten filterek paliwa co jest w pompie paliwowej jest on pod głównym przewodem co wychodzi z filtra paliwa i idzie na pompe trzeba uważać przy wyjmowaniu tego filtra bo są tam takie zaworki i nie pomylić ich ponieważ pompa nie miała by smarowania


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Uważam, że nie dostateczna ilość paliwa nie powodowałaby zaburzeń w ruchu powietrza w filtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

 

Właśnie słychać takie cmokanie jak ze sprężarki , wielkie dzięki , co do planowania głowicy to nówkę zakładaliśmy więc nie sądzę żeby tak szybko coś się z nią stało , skoro mechanik tam mówi to pewnie ma racje.

 

Byłem przed chwilą palić go, mam rozrusznik szybkoobrotowy i nie zapalił . Rozrusznik kręcił przez pół minuty , coś tam łapał ale nie odpalił :blink:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a jaka ta głowica była, bo że nowa to nie oznacza że dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mgilek1    0

Jak mój traci moc i słychac cmokanie sprężarki, to zawsze wymieniam filtr paliwa, a potem go odpowietrzam i jest git.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Mam filtr w domu , to jutro wymienię, ale jestem sceptycznie do tego nastawiony , nie sadzę żeby to pomogło.


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Na 99% to uszczelka pod głowicą!Dmuchnęło ją pomiędzy 1 a 2 cylindrem-najprawdopodobniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam2290    1

u mnie w Ferdku tez tracił moc to była uszczelka pod głowicą i miałem coś takiego ze cztery razy ale splanowałem (czy jak to sie pisze) głowice i jest oki już ok 2 lat


długo by opowiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Heh... Na ogół w tym miejscu wydmuchuje :blink: jak ja nie splanowałem, tylko tak ja skręciłem, to mi wodę wyrzucało przez korek od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

na 100% uszczelka pod głowicą , za słabo była dokręcona głowica.Uszczelka powinna być miedziana,żadne filtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Moim zdaniem uszczelka pod głowicą w moim U3512też to przerabiałem i to kilka razy

 

pozdrawiam adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj