Skocz do zawartości
adam85235

Lamborghini R6 100 czy New Holland t6010 plus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
adam85235    0

Tak jak w temacie. Niewiem który ciągnik będzie lepszy do pracy z ładowaczem i transportu jeśli kotś jest posiadaczem tych traktorów to prosze o szczere opinnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    13

NH - http://agriculture.newholland.com/poland/pl/Products/Tractors/T6000Plus/Pages/T6010%20Plus_modelversion.aspx

Lambo - http://www.pilartech.pl/?ciagnik-traktor-lamborghini-r6.-100-110-115-125,54

Naprawdę cieżki wybór. ja bym wziąl NH chociaż ma gorszy troche silnik ale NH To NH.Lambo ma ekstra silnik. Ale za to NH ma lepszy tuz.Więc są + i - . Musisz sam zadecydować co lepsze. Pozdrawiam Przemrolnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

@przemrolnik co to znaczy NH to NH? i w którym miejscu ma lepszy TUZ? ze ma na podłokietniku EHR? :blink:

sąsiad ma NH i nie jest z jego zadowolony :/ duzo pali, czasem mocy nie ma o_O Gdy się spotykam z NH to od nowego cos było w nim robione. Jeden posiadacz miał NH i kupił Valtre to powiedział: "NH przy Valtrze to jak Pronar" - czyli grzmot (nie mówie ze NH są złe, mi się podobają). Podobno NH T6010 ma zły stosunek mocy do masy więc w transporcie nie bedzie "żwawy"

 

Lambo osobiscie jego bym wybrał. Nigdy się nie spotkałem ze złą opinią o grupie SDF. Komfort jazdy będzie lepszy. Do TUR'a bedziesz miał w wersji Hi-Profile lepszy joystick.

 

 

Jaką wersje Lambo bedziesz brac? a jaką NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

NH to z pewnością plus-a :blink: A wersja Hi-Profile tak jak kolega wyżej wspomniał znacznie odbiega pod wieloma względami od NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolu    1

Jeśli nh do ładowacza to może t5060 - 106 km - dużo zwrotniejszy ciągnik od serii 6000. No i mniej elektyki - skrzynia 24/24 z pólbiegami, elektrohydrauliczny rewers, bez ehr, klima, pneumatyka - niecałe 180 tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam85235    0

Jak bende kupował new holland to 6010 plus ze skrzynią Electro Command a Lamborghini R6 w wersj Hi-Profile chciałbym aby ten trakto był bardziej komfortowy wię nh t5060 odpada mam do przeznaczenia na ten ciągnik około 210 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Ciągnik bedzie wykorzystuwany do prac z ładowaczem i transportu. Do czego tu mocniejszy TUZ? Wiadomo że czasami bedzie wykorzystywany, ale NH pewnie ma mocniejszy TUZ o jakies 500kg więc nie widze tutaj duzej przewagi:)

 

Jak Lambo w wersji Hi-Profile to nie ma co się zastanawiac tylko brac Lambo. komfort pracy z ładowaczem bedzie 3 razy lepszy niż w NH. W transporcie Lambo z podłokietnikiem bedzie tez o wiele lepszy. Lambo ma bardziej precyzyjny układ kierowniczy, a NH lata po całej drodze. Lambo z ładowaczem bedzie palił jakies 4-7l/h. Ze spalaniem NH to nie mam pojęcia.

 

Decyzja nalezy do Ciebie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam85235    0

Ten ciągnik będe kupywał z przednim tuzem i womem więc w kosiarkach też bendzie pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

jezdzilem deutz fahrem serii k nie pamietam modelu ale 4 cylindry 110km takze odpowiednik r6 po placu i co mnie rozczarowalo slabo skręca ten ciagnik takze do ladowacza dla mnie on odpada, aha i półbiegi do tylu nie działają także tez duzy minus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kipper    1

Możesz podac ceny?

 

Wegług mnie lepiej bedzie jak weźmiesz Lambo, jak nie ma duzej różnicy ceny. Wersja Hi-Profile - marzenia. ^^ Na Lambo nie bedziesz musiał czekac jak stoi na placu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

Jeśli ciągnik miałby pracować w obejściu zwróciłbym uwagę na gabaryty tych ciągników. Promień skrętu, długość, szerokość i tak dalej. No fakt NH pod względem masy do mocy trochę traci. A interesuje mnie jeszcze jedna rzecz. Jak Lambo stoi na placu już ponad rok to pewnie jest rocznikiem starszy niż oferowany NH, więc to też brałbym pod uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam85235    0

Lamborghini R6 100 w wersj Hi-Profile z przednim tuzem i womem po wszystkich rabatach i z uwzględnieniem tego że stoi ponad roka na placu to 250 tysięcy brutt

New Holland t6010 plus z przednim tuzem i womem i ze skrzynio bjegów Electro Command 240 tysięcy brutt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

R6 z turem fajnie współpracuje, z ładowaczem stoll waży 6,1tony i na prawde żeby nim zabujać to trzeba po ładnych nierównościach jechać. Do ładowacza Lambo profi ma nieocenioną przewage - ma oddzielny olej - a to przy ładowaczu i półbiegach znacznie wydłuży żywotność skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro11    0

Tak jak w temacie. Niewiem który ciągnik będzie lepszy do pracy z ładowaczem i transportu jeśli kotś jest posiadaczem tych traktorów to prosze o szczere opinnie.

Lamborghini to potęga i siła nh wezmiesz krokodyl obornika i wietrzy tył a lambo nie mam przykład nh 5030 obciarzniki z tyłu ma i tył w góże nh nie ma tych koni co pisze. w belimie był test .jd 1 km brak .df 1. lambo 1 mtz 2. nh 17 brak :lol: :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez dami99
      Witam planuje zakup ciągnika ,oglądałem ciągnik reanult ergos 95 z automatyczną skrzynią biegów . Czy mógłby ktoś wyrazić opinie na temat tego ciągnika?
    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez damianxx54i
      Tak jak w temacie, który ciągnik lepszy, który bardziej polecacie, nie opisujcie mi innych ciągników interesują mnie tylko te dwa Fendt 309CI rok 2007 i Case Jxu 105 rok 2012(nowy).
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×