Pablorolnik

Belarus 952.3 i rewers

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zulus    0

że biegi ma tak napisane to nie bład Skrzynia jest identyczna z rewersem jak i bez tylko że jest ten rewers. Tewsteczne są dalej które po włączeniu rewersu są biegami do przodu

 

Identyczna jak najbardziej ale sama skrzynia ma 7 do przodu i 2 wsteczne,więc gdzie jest przekłamanie albo 14/4 z reduktorem albo jak podają koledzy 9/9 z rewersem. Według mojej oceny ta oferta jest mocno naciągana i liczy na niewiedzę kupujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Skrzynia starego typu montowana od X lat ma 9 biegów+ 2 do tyłu w głownej dźwigni. Po zastosowaniu samego rewersu skrzynia ma dalej 9 do przodu + 2 do tyłu a po użyciu rewersu 2 do przodu + 9 do tyłu. Skrzynie tą powinni oznaczyć 11/11 B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

czesio nie 9/9 jest w 952 niby rewers mówisz źle bo są na polowych 3 biegi do przodu + wsteczny czyli 4 biegi, oraz na szosowych 4 biegi do przodu + wsteczny czyli 5 biegów to daje nam łącznie 9 biegów + rewers jest 9/9


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ano właśnie, nie wiecie może czy są skrzynie 11/11, tzn. czy przy zwykłej skrzyni występuje rewers?


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

takie pogwatwane skrzynie mogli wymyśleć tylko ruscy :lol: :lol:


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

skrzynia jak skrzynia Za tą cenę cudów niebędzie ale te taśmy WOM są kompletnie do d**y ale ponoc od tego roku mają zakładac jakieś szersze...

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

czesio nie 9/9 jest w 952 niby rewers mówisz źle bo są na polowych 3 biegi do przodu + wsteczny czyli 4 biegi, oraz na szosowych 4 biegi do przodu + wsteczny czyli 5 biegów to daje nam łącznie 9 biegów + rewers jest 9/9

 

Sory pomyliłem modele. Myślałem o 820 i skrzyni 9 biegowej a nie jak ty 952 i synchro


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Żaden problem, ale to jest skrzynia z Belarusa 862


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ostatnio w CIECHANOWIE u dilera  Belarusa oglądałem   model 952.2 nowy i nawet nim jezdziłem  to jak  mi  oznajmili   , że  ma  14 biegoow  do  przodu  i  4  do  tylu   ,  a  w  modelu  952.3   ile jest  biegów  do  przodu  , a  ile  do  tyłu  ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Zakładam, że tyle samo, poszukaj specyfikacji 952.3


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

sam jestem ciekaw kupuje teraz belarusa, i 920,4 ma skrzynie zwykłą 18/4 biegów suchy filtr powietrza, intercoler i turbo, pompa tradycyjna, a 952,4 różni się tym że ma skrzynie synchronizowaną i 14/4 i nw jaka lepsza, jaka prędkość bo na szybie było max prędkość 28km/h kazde dane podają inaczej ta skrzynia 14/4 chyba jest taka jak w TS, na zwykłej 18\4 z oponami 18,4 pojedzie prawei 40km/h boje się tej synchro bo jeżdżę kupe w transporcie, nie mogłem nim wyjechać z placu bo był zastawiony, ma ktoś jakąś wiedzę?? ruski z intercolerem to już naprawdę coś 

monoblok jest wersją dodatkową, za doplatą 10tys w skład tego wchodzi podnośnik zaczep na szynie, zacep belkowy i zaczep na szyne taki krótki jak piton w zachodnich tyle że na bolec i klimatyzacja 6 tys doplaty w wałczu montują ale ponoć nie ruska ale podzespoły włoskie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ruski 40 nie wyciągnie za skarby świata przy obrotach silnika do 2400 na jakich oponach by nie stał. Spotkałem się na necie z opinią że 14/4 w polu jest mniej wygodna i brakuje czasem by dobrać sobie odpowiednią prędkość. Na ile w tym prawdy ciężko powiedzieć w 1`8/4 tego problemu nie ma na pewno. Ale do jazdy w transporcie kiedy często się rusza obie są do bani bo trzeba na 9-ce mieszać zającem i żółwiem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

jeśli chodzi o skrzynie 1025 to totalny kibel dość dużo robiłem pronarem np masz 4 biegi synchro chodzą super ale masz dźwignie tą drugą od 2 zakresów i szybkie wolne, to nie do przełączenia jest to w czssie jazdy zanim przełączysz traktor się zatrzyma,  a z jedynki nie ruszysz z ładunkiem 12 ton beczka, sprzęgło spalone, do tura to samo dwoma wajchami trzeba operować bo nie dobierzesz biegów żeby jechać do przodu tak samo szybk jak do tyłu,  np MTZ 82 przy turze pasuje dobrze bo jeździsz np 3 zająć i wsteczny, 

 

ten reduktor na długiej dźwigni dość szybko się przełącza ale to mnie najbardziej nurtuje bo traktor z skrzynią tą synchro miał napisane na szybie max 28km/h a z zwykłą 34km/h (oczywiście przy obrotach 2200(   

ktoś kiedyś pisał że TS miał zblokowaną pompę na obroty 1800obr/min i dlatego tylko 28km/h jechał, i tak może być w tym przypadku że rozpiska jest zrobiona na obroty silnika 1800obr/min

 

może dziele włos na czworo ale przy robieniu tygodniowo 300km to jest różnica z góry dzięki za info 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Patrząc na dane ts ma 29 km/h przy  1800 obrotach silnika. Pasuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    1555

Belarus 820 na stożku na standardowych kołach max 39 km/h, skrzynia 18/4. Ale wiadomo że na pusto i nie z górki tylko na równym odcinku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Belarus 820 na kołach 15,5r38 podaje 36 km/h przy obrotach silnika 2200. To nieprawda zawyżone około 5 km/h. Ten sam ciągnik na kołach 18,4r34 które wymiarowo są podobne przy 2200 jedzie około 32 km/h.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    1555

U mnie tyle się dało wycisnąć jak był nówka sztuka,teraz to 32 bez problemu śmiga. 920.3 29km/h dałem radę wyciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

ruski podają prędkość teoretyczną wynikającą z przełożeń, np na starych zegarach głównie chodzi która z tych skrzyń jest szybsza, kumpel jeden opowiadał że jeździli własnie tsem przy obrotach 1800 mieli go od nowości, jak ktoś im po  latach powiedzia ł że on ma jakieś wolne obroty uwolnili jego serce, bo turbo przecież przy takach niskich obr niewiele doładowuje chyba 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    1327

bo te zegary ładują do wszystkich modeli takie same. Pewnie nawet nie kalibrują pod dany model

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Zegary mają zapisane kilka kombinacji, gdzieś na forum były kody do licznika, żeby dobrze pokazywał prędkość.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj