gregJCB

JCB 2135 fastrac

Polecane posty

dawidg2    31

a co do zaczepu to ktoś ma na allegro ale nie wiem czy podejdzie ma cały z mocowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

dzieki! to juz widziałem i dryndałem chce 6tys netto tylko nowe a ja nie chciałbym tyle wydawac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ja maiłem jcb 2140 4ws 2004 rok ,jakm kupiłem miał 2000 mtg,hmm co miał ,wszystko pełna opcja ,abs-y,podnośnik ,wałek przód i obciążnik 900 kg,szerokie koła 540/32 i drugi komplet 600/30


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

oj no to niezły sprzet miales i sprzedałes zebym ja to wiedział. za ile poszedł?ten co kupiłem nie ma tuz bo pilniej musze ladowacz zalozyc a tuz domatuje jesli bedzie taka potrzeba lub jesli ten sie sprawdzi kupimy nowszego z lepszym wypasem. ma abs klima itp no i tez szerokie 540/30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

oj no to niezły sprzet miales i sprzedałes zebym ja to wiedział. za ile poszedł?ten co kupiłem nie ma tuz bo pilniej musze ladowacz zalozyc a tuz domatuje jesli bedzie taka potrzeba lub jesli ten sie sprawdzi kupimy nowszego z lepszym wypasem. ma abs klima itp no i tez szerokie 540/30.

 

 

No powiem Ci,że maszynka była pierwsza klasa ,żyletka.No był na allegrowink.gif ,sprzedałem za 190000 tys.zł , na paliwo na transport opuściłem.Wsumie tuz to nie potrzebny ,zależy co się robi,TUR chyba będzie drogi na niego i to musi być mocna konstrukcja,może jakiś MX.... no tylko że przy kołach u mnie 600/30 jak zapinałem siewnik z rotorem to za nisko podnosił i ciężko było nawracać...

Teraz rozglądam się za drugim...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

hmm coś 3170 -3200 maksymalnie,foty mojego są w galerii jcb 3 zdjęcie chyba z mega 20


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

co do ładowacza to mysle nad stollem gdzies tam widziałem pare urzywek i moze akurat cos podejdzie. Twojego kolego kumam wisiał jakis czas na alledrogo za 220tys a potem za 190 no i poszedł,kumam bo sam go sledziłem i ogładałem nie raz :blink: Powodzonka w poszukiwaniu u mnie jesli ten sie sprawdzi to za jakies 2-3 lata pomyslimy o zakupie 3185.pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

kolego podobno ładowacz Quicke Q75 to dobry ładowacz na JCB ,no wisiał trochę bo cenę dałem kosmiczną, tak na początek ,żeby rozpatrzeć rynek co i jaksmile.gif ,no i troszkę zszedłem i odrazu poszedł ,bo maszyna była warta swoich pieniędzy i awarii prawie nie było wcale,przez 2 lata,coś tam raz z elektryką było i biegów nie było co niektórych ale nic poważnego,

A jaką masz skrzynie ,ile idzie??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

No właśnie inni negują te ciągniki. a widzę kilku zadowolonych użytkowników jest. Choć ja i tak takiego Fastrac'a bym do transportu tylko wykorzystywał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

oj widziałem kolego ze wisiał dosc długo a potem raz dwa poszedł.Wiesz mam nadzieje ze u mnie rowniez nie bedzie problemow z takim sprzetem odnosnie awarii,a Ty swoim fastem na jakich olejach jezdziłes?ile moj idzie to niewiem skrzynia autoshift 54 biegi sprowadzony z angli i jeszcze go nie rozkumałem, miał go dowiesc piątek lub dzis a jednak nie dał rady wiec jak nie zrobi tego w poniedziałek to we wtorek srode sami na kołach nim zjedziemy,opanujemy i potem pomyslimy nad ładowaczem bo to dość pilne by go znalesc i zamocowac,myslimy nad urzywka w rozsadnej kasie. Narazie pokazuje w milach a orientujesz sie czy komputer i wyswietlanie idzie ustawic na kilometry?Kolego dobrze wiedziec o Twoim doswiadczeniu i bede smiało walił pytanka gdybym czegos nie wiedział tutaj.Widze ze paru znawców tematy jest wiec si. pozdrawiam :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ja swoim jeździłem na olejach BP,co do licznika to nie wiemwink.gif ,ja miałem w km,i nigdy nie sprawdzałem czy ma inne mozliwości...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Co do licznika zadzwoń do IH i spytaj. bo pewnie idzie kompem zmienić wartości albo moze tymi przyciskami z prawej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

fastrack jaka ma najmniejsza moc ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

z takich i z takich :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Ze starych to 115KM a obecnie produkowane to chyba ok.160KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

z nowych jak podają to 160 kW ale chyba mają błąd w katalogu modelu 2155 bo 7170 ma 173KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

hejka!!! juz albo dopiero odpisuje!! Mam fasta juz u siebie od piatku uf wg mnie narazie mniamniocha!jeszcze nie kumam co gdzie i jak ale daje rade. Polecialem jak narazie 40mil nA GODZ CO DAJE JAKIES 64km/h i wg.mnie wystarczy to i tak szybko. Mam pare pytan na temat sterowania tylnim tuzem-jak sie ustawia itp.

pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no wszystkie ustawienia masz z boku na pulpicie,wysokość,pozycje,szybkość ...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

główne pokrętło wiadomo podnoszenie opuszczanie,pokretło z żółw/zając szybkość reakcji ,pokrętło z strzałką do góry to ustawiasz jak wysoko ma ci podnosić,bezpieczniki masz za stacyjką pod dekielkiem


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj