gregJCB

JCB 2135 fastrac

Polecane posty

gregJCB    0

Witam szanowne grono forumowiczy!!

 

Jestem tu nowym i odrazu pytam o konkrety

Zakupiłem jcb 2135 2000r. 114kw ok.155 km we sobote maja go przywiesc na podworko. :)

Co o tych maszYnach sadzicie? ma to byc maszynka do kazdej robotki w moim gosp. do prasy, transportu obornika oraz zwozenia beli ok 60km od gospodarstwa mam 50ha oraz musze zamontowac do niego ładowacz. wiec dlatego wybralismy fastraca z ojvcem.

Potrzebowałbym rowniez jakies dane, jakie oleje itp.mam nadzieje ze cos doradzicie licze na kazda pomoc.

POZDRO :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

dane np. takie jak jakie oleje masa udzwig itp.

dzieki za podeslanie linku a dlaczego do ładowacza gorzej? ma to buc u nas najbardziej obrotna maszyna w gospsdarstwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Witam szanowne grono forumowiczy!!

 

Jestem tu nowym i odrazu pytam o konkrety

Zakupiłem jcb 2135 2000r. 114kw ok.155 km we sobote maja go przywiesc na podworko. :)

Co o tych maszYnach sadzicie? ma to byc maszynka do kazdej robotki w moim gosp. do prasy, transportu obornika oraz zwozenia beli ok 60km od gospodarstwa mam 50ha oraz musze zamontowac do niego ładowacz. wiec dlatego wybralismy fastraca z ojvcem.

Potrzebowałbym rowniez jakies dane, jakie oleje itp.mam nadzieje ze cos doradzicie licze na kazda pomoc.

POZDRO :)

Witam,ja kolego miałem 2140 4WS i sprzedałem niedawno,bo był za słaby.ja oceniam go dobrze w polu dawał radę z agregatem 3,7 kos unii gorzej w transporcie,rama na ładowacz jest ,tylko skręt miał mały dobrze ze 4 ws był a i ten rewers trochę nie bardzo bo musisz sie zatrzymać żeby rewers wpiął, ja skrzynie miałem 54 km/h a ty jaką masz?? ile godzin ma ??silnik perkins?? co do serwisu to części są bardzo drogie , ja używałem olejów BP a i do oszczędnych nie należy.jak coś to pytaj


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Akurat dużo jest sklepów co handlują cześciami do JCB i ściągają części z UK nieraz nawet dużo tańsze wiadomo jeśli niezależy na czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ale to i tak drogo , ja za mała szybkę w kabinie u dołu po lewej dałem 200zł:)


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

pracowałem takimi ciągnikami..

na bank nie ma 150KM tylko (jak sam jego numer mówi) 135KM

jeśli chcesz do niego założyć tura to powiem, że super sprawa pod warunkiem skrętnej tylnej osi..

jeśli chodzi o oleje to na pewno czeka Cię przejażdżka do serwisu bo byle czego nie możesz tam wlać. osobno przekładnie, mosty, hydraulika i silnik ale szczegółów dowiedz się w serwisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no dobra ta strona shell-a,no tak jak tur to tylko 4WS musi być ale kolega nie podał,czy jego to ma!!


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

Juz odpowiadam :huh:

Miałem do wyboru 2 szt. jeden tył skretna os tj 4ws ale bardziej zmarnowany ponad 8000mth no i 98 natomiast drugi bez skretnej ale z mniejszym przebiegiem bo niecałe 5000mth i z 2000 roku wiec wybralismy tego mam nadzieje ze i do tura tez sie sprawdzi. Wg mnie ma panad 150km bo to co pisze na masce nie zawsze odpowiada km w realu. na tabliczce na silniku perkins 6turbo pisze 114kw wg mnie daje to ok 155km tak mysle (gosc z interhaldel przez tel mi tez powiedzial ze moze tak byc)jesli zle to sorki. Szczerze to mawet potrzebowałbym jakas instrukcje albo cos takiego,bo sam zanim zakumam co i jak to sami rozumiecie :blink: ,gosc od ktorego kupiony zupełny lajik- sciaga sprzet budowlany no i to min. wpadłl mu fast no i go kupil,niewie ani co ani jak hm troche dupawo ale super do handlu no i gadania. Dodam fotki jesli tylko bede mial go u siebie.pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

A gdzie go kupiłeś? Dane jakie ilości olei dałem Ci w którymś poście wyżej i jakie tylko że akurat Shella oleje. A intrukcje to chyba tylko właśnie interhandlerze albo szukaj na ebay'u.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

wielkie dzieki

Tak mysle ze zmienie mu na tego Schella x3...

Kupilem go w okolicach Inowrocławia Instrukcje jakakolwiek ma mi podesłac interhandel ale jestem ciekaw :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

no tak,kazdy by takiego wybrał, choć to 4ws przy tej maszynie jest potrzenbne,bo nie wiem czemu ma taki mały skręt:(,tylko oby miał te 5000 mtg, a jak klocki i tarcze hamulcowe w dobrym stanie , ma zaczepy z tylu,jaki ma dolny hak ?? hmm ,mówisz instrukcja ,ja wiem czy potrzebna wszystko dosyc proste tam jest he herolleyes.gif ,jak coś to pytaj!!

Co do mocy to u mnie też pisało w dowodzie 114 kw ale nie jechał jak na tyle mocy , porównywaliśmy u mnie MX 135 do niego z pełnymi przyczepami zboża po ok.18 ton +6 przyczepa to MX szedł jak szalony a jcb dopiero jak się rozpędził to go zebrał ,jak dla mnie troszkę ospały ma silnik...

 

PS. massz obciążnik na tylną oś za kabiną??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

własnie zastanawiam sie czy podola do ladowacza z takim skretem. Tarcze sa w miare i klocki równiez wiesz dosc go probowalismy ogladalismy tip.nie wymyty wymalowany wypucowany jak indziej tylko poprostu taki jak przyjechal z Angli tak jest jeszcze kurz itp hehe. Własnie brak zaczepu transportowego(szukam jekby co) ma hak dolny zapewne wysowany ale niewiem jak??! i w wyposazenie ma nakładany taki dolny normalny zaczep na tek hak taki kwadrat.kumasz??TAk mowisz ze proste?? oj dorze wiedziec. Jak tam jest z tym rewersem??na sprzegle?musze wyzprzeglac?i czy przekladanie biegow z tego troj zakresu np z zolwia na zajaca wymaga sprzegla?i do czego slozy ten zolty guzik na dzwigni zmiany biegow obok polbiegow??i jak z ta pneumatyka z anglasow tam jest??co musze zmienic?

wielkie dzieki pozdro

 

aha ps obciaznik jest hehe

a Ty jaki rok miałes tego Twojego?? co miales w nim??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

czaje jaki zaczep ,ale co do wysówania to nie pomogę(pewnie na podnośniku wisi i tam jest zabezpieczenie jak np.case) bo ja to siodło miałem i kule ,tak jak w Dużych JD.Co do rewersu to możesz włączać bez sprzęgła nic się nie stanie(chodzi o uszkodzenia) ale rewers się nie zapnie,musisz wcisnąć sprzęgło i ciągnik jak stanie dopiero pitnie ci i rewers się zapnie,co do zmiany półbiegów to sprzęgło nie jest potrzebne ,zmieniach po przez naciśniecie.Co do tego trzeciego przycisku , to jest to automatyczna zmiana półbiegów ,wciskasz i sam sobie on zmienia półbiegi na podstwie obrotów silnika ,wciskasz go drugi raz i na kompie pisze auto aus ,połówki zmieniasz sam,

 

A obciąznik za kabiną masz??


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

nie jest typowy hicz ale mam nadzieje ze go rozwiarze. Obciaznik mam i na nim ladna skrzynia jcb na takie jakies graty narzedziowe. Dzieki za wyjasnienie tego rawersu ja wole wdusic nawet gdy nie trzeba lepiej sie wyczuje odległosc np przy cofaniu,a przy zmianie np z zolwia na zajace przy kierownicy urzywa sie sprzegła? a kumasz jak to jest z ta pneumatuka przy jcb z angli?? dzieki kolego pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

To musisz zmierzyć gwint i w sklepie z częściami samochodowymi kupisz żółte i czerwone gniazdo. A masz przyczepy na 2 obwodówkach czy na 1 przewodowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

tak tez myslełem ze musze tylko koncówki wymienic. Mam i takie i takie przyczepy, sanoskie, hl8 oraz 2 od ciezarowki jumbo dmc ponad 27t. na niskim podwoziu na poduszkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Jak będziesz kręcił to patrząc na tył ciągnika z lewej masz żółte a z prawej czerwone. A które przyczepy będziesz ciągnąć to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

co krecił?nowe koncówki?? to juz kumam gdzie itp.a przyczepy zapewne różne pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Taka zasada się przyjęła. w ciężarówkach też tak jest. Choć jak się często podłącza to lepiej duo matic założyć (2 przewody od razu się wpina)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregJCB    0

oj to o to Ci chodzi sorki bo nie załapałem. Jasne ze tak i tak tez zrobie. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj