Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rolnik122894

Obciążenie osi przedniej C-328.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Obciążenie
kielbasa    1

Powiem tyle: poza obciążnikami na koła nie eksperymentuj. :) U mnie był taki efekt, dobrze że nie było tak strasznie twardo... Kamieni na wozie było tyle, że jak się podparłeś ręką o dyszel jedno osiowej przyczepy to przód latał góra - dół. Trzeba było z tym pod górę wyjechać.

 

Zdjęcie

 

Tam gdzie brązowe widać spaw. Po drugiej stronie jest taki sam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

ja mam obciązniki na koła 2x2 oraz jesli zajdzie potrzeba przykrece 2 obciiążniki do wspornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

malorolny    0

Ja mam tak jak w oryginale + 50 kg dodatkowego balastu , sam to dorabiałem i nic złego sie nie dzieje ..... ale przydało by sie jeszcze z 50 kg ......... tej zimy w lesie było ciężko ..... zbyt dużo nieba sie naoglądałem .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Góra rok jazdy i oś na śmietnik. Ja dzisiaj płaską oś zakupiłem, a starą wywaliłem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

porównianie do linka rolnika

 

-wymiana wspornika

-kupno osi

-zakup piast + mocowanie do osi ile niewiem nieznam ceny

--wymiana felg -tam jest śrób-zmiaa na 6-wymiana drążków kierowniczych 2 galki od C-325 + galki do C-325

 

 

Poprostu cały nowy przód

koszt niewiem jakie sa ceny ponad 1000zł tak mysle

 

ps

zmianialem cały przód wyszło ok 10 lat temu

 

tym turem co na fotce to jaja... -pewnie oś wspornika wywalona na amen pomijam wsporniki co do bloku ida-gałki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Temat mam w jednym palcu cały dotyczący osi. Gadka taka:

 

Oś kompletna nówka ze wspornikiem w Grene 2200zł, ja kupiłem od rolnika używaną. Musisz wymienić drążki kierownicze - są dłuższe i obręcze kół bądź piasty. Albo to albo to. Do kolumny kierowniczej nie pasują końcówki drążków od C-330, bo tam jest szerszy stożek. Idzie dostać do C-328 za 15zł. Ale jest jeden problem: masz mocowanie na 4 śruby. Wytrzymuje to bez problemu. Ale jak chcesz mieć oryginał to musisz zmienić miskę olejową, obudowę koła zamachowego i koło zamachowe zmienić bądź przetoczyć. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

mysle ze koszt przerobienia zamknie sie ok 1500zł -ja mialem os okraglą od 360 -dokupilem wspornika jak pisalem wczesniej chyba z 400zł ale to dawno bylo temu-- porobie zdjecia bo juz koniec remontu doczepie do tego postu...:D

musialem zmienic piasty z 5 na 6 srób i mocowania do osi i felgi... drązki kierownicze -sa inne tez do wymiany ale galki te inne do ukladu kierowniczego mniejszy stozek mozna kkupic bo są ...oj wiele to pracy mnie kosztowalo pomijam kase......

 

 

ps kielbasa daj znac na PW mam pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Napisałem na PW, czekam na odpowiedź. :D Btw. widziałem Twój filmik z remontu na YouTube, dobra robota. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest ten filmik?

 

A co do wspornika to czy taki by mógł być? Co prawda to nie oryginał ale jaka cena ;[

 

http://www.allegro.pl/item912846578_wspornik_osi_do_c_330_c_328_c_330m.html

Widziałem jescze filmik na yt w którym koleś założył okrągłą oś na wspornik do c-328. Nawet nieżle to wyglądało.Poszukam wieczór i podam link. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×