Skocz do zawartości
ursus1634

John Deere 1450/1550 CWS/WTS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JarekWLKP    1

Po tym koszeniu nie zakleiły się nadzwyczajnie, jedynie tak jak zawsze poutykało się w sitach trochę towarku :lol: może odrobinę więcej niż zazwyczaj. Tak czy inaczej co jakiś czas i tak trzeba czyścić sita, tak co kilka dni.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Znam CWS-a i czy ten model tak szczególnie wyróżnia się w mokrym?

wlasciciel tego kombajnu i jego 2 synow (rowniez operatorow) twierdza ze tak, nic na to nie poradze - przedstawialem tylko fakt, ze chce sprzedac ten kombajn, a bardziej nawet zapytanie ile jest wart :lol:

 

na pewno nie chodzi mi zeby dogryzc innemu uzytkownikowi, ktory posiada CWS, tak prawde mowiac 1 zachodni kupiony kombajn jest czesto pudlem - dlatego tak duzo sprzedaje sie malych kombajnow, ktore nie moga dorownac jakoscia zbioru ziarna tym wiekszym


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Weź jakoś przeredaguj swój post, bo nie jest zrozumiały, szczególnie " tak prawde mowiac 1 zachodni kupiony kombajn jest czesto pudlem - dlatego tak duzo sprzedaje sie malych kombajnow, ktore nie moga dorownac jakoscia zbioru ziarna tym wiekszym " do czego się to odnosi?


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    236

chodzilo mi o przesiadke z bizona lub forszaja na nowego claasa, jd, nh, czy df. mozna zaobserwowac taka prawidlowosc, ze rolnicy kupuja na poczatku kombajny najmniejszych serii (razem z moim ojcem na terenie mojej gminy przybylo 6 medionow, lata 2001-02) i podejrzewam ze zaden z nich nie kupi juz tak malego kombajnu, ktory nie moze dorownac jakoscia omlotu i separacja ziarna tym z wyzszyc serii. zobacz ile jezdzi cws, tc, malych df i medionow, a praktycznie wszystkie mozna do jednego wora zapakowac :lol: , bo kazdego cos gryzie


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

A ja bym większego nie kupił, bo właściwie po co i do czego, jak tym wyrabiam się w kilka dni u siebie i jeszcze kilka razy tyle na usługach, nie każdy ma po 10 ha, są działki 1,2 ha i większy nie potrzebny.

 

Wiadomo WTS dużo lepszy, za większą kasę, tylko chodzi o ekonomiczne wykorzystanie. Mieliśmy wcześniej 3 Bizony i jaskość ziarna po CWS-ie jest jak dla mnie zadowalająca. Póki co nie myślkę nad zmianą kombajnu, przy moim kierunku produkcji w przyszłości zamienię go na sieczkarnię do kukurydzy bo usługi kombajnowania są w okolicy opanowane, "kombajnów jak mrówków" :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPL    0

Jak myślicie czy cws 1450 dał by radę zastąpic bs na 200ha w tym ponad 100 kukurydzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Z powodzeniem CWS nada się nawet na 300ha i więcej, jeśli sieje się kukurydzę i/lub rzepak. Nasz CWS będzie młocił 250ha w tym roku (rzepak 60ha + zboża) i może dojdą jakieś dodatkowe usługi.

 

chodzilo mi o przesiadke z bizona lub forszaja na nowego claasa, jd, nh, czy df. mozna zaobserwowac taka prawidlowosc, ze rolnicy kupuja na poczatku kombajny najmniejszych serii (razem z moim ojcem na terenie mojej gminy przybylo 6 medionow, lata 2001-02) i podejrzewam ze zaden z nich nie kupi juz tak malego kombajnu, ktory nie moze dorownac jakoscia omlotu i separacja ziarna tym z wyzszyc serii. zobacz ile jezdzi cws, tc, malych df i medionow, a praktycznie wszystkie mozna do jednego wora zapakowac :lol: , bo kazdego cos gryzie

 

Z pierwszą częścią posta się zgadzam, dokładnie trafiłeś w tendencje polskich rolników. Sami tak zrobiliśmy (przesiadka z Fortschritta E516B na 1450 CWS). Ale nie przesadzaj, małe kombajny aż tak nie odbiegają od większych.


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega ma takiego ale troche narzeka na spalanie, bo duzo pali:D


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szym20    0

Mam pytanko na temat ustawień mojego johna do zbioru rzepaku: jakie ustawienia sit, prędkości bębna i wentylatora, szczelina. Z góry dzięki za odpowiedź!!

 

To nikt nie może mi pomóc tylu użytkowników CWS-a i nic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
Mój kolega ma takiego ale troche narzeka na spalanie, bo duzo pali:D

 

To ile mu pali na godzinkę pracy, licząc na hektar pola to nam dużo mniej pali od Rekorda :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szym20    0

Witam! Kosze właśnie rzepak i wykazuje mi straty na wytrząsaczach? Jak można temu zaradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Młocarnie wez ciasniej zrob bo niedomłaca.Ale rzepak to musi domłacac chyba ze jeszcze nie zbyt dojrzały jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Nie chcę Cię martwić ale po obejrzeniu kilku kombajnów w akcji w tegoroczne zniwa tzn tc56, tucano 320, i oczywiscie 1450 jdeere to zabawka z krótkimi klawiszami która wystarcza na 100ha bardzo dobrego zboza o plonie 7ton nie wspominam juz o "zapychaniu" sie rzepaku nad klawiszami i w wysokim życie a wydajnośc naprawdę bizon rekord to praktycznie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

No nie rozsmieszaj mnie że Rekord to to samo, miałem wczesniej Rekorda i wiem co oba potrafią. Jelonek ma połowę większą wydajność, nie wspomne o cofaniu materiału z gardziela itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Jesli chcesz podam Tobie namiary na gości którzy mają jdeery i z chęcia by je sprzedali gdyby nie dofinansowanie z funduszy

p.s co do awaryjnosci to mój sąsiad ma to widzę kiedy młóci a kiedy "stoi"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

a rzepak to pewnie ze sie bedzie zapychał na klawiszach jak najbardziej! jak sie zakłada stół do rzepaku i sie mysli ze mozna swiat zawojowac... powiedział ktos im ze trzeba te roztrzasacze pokosu na klawiszach całkowicie zdjąc? ze sztywne noze przy sieczkarni zarowno w wilgotnej słomie (w życie i pszenżycie szczegolnie) jak i w rzepaku trzeba całkowicie opuscic na dół? mam pytanie, czy oni przeszli kompleksowe szkolenie do jazdy na tym kombajnie? z firmy? to nic ze maja kurs na kombajn (bizona) jesli nie to tylko i wyłacznie pretensje do siebie.... maszyne trzeba umiec używac i ustawic, teraz powiesz ze sie mądrze, ale ja tez wszystkiego nie wiem i cały czas sie ucze, ale ja nowego kombajnu nie kupiłem wiec to inna sprawa...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Robert Bara wytłumacz dlaczego klienci którzy kosza medionami koncza predzej zniwa niz ci którzy maja 1450 (jak i rekordy) i identyczny areał ta sama okolica te same ziemie płodozmian pola wokół gospodarstw

W kazdym badz razie moge jeszce raz powiedziec ze po obejrzeniu w pracy uwazam ze 1450 nie jest wart swojej ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Może wcześniej zaczynają ;) Ja mam tylko 50 ha do koszenia, reszta to łąki i kukurydza na kiszonkę a więc 3 dni na lajcie i po żniwach. na pewno nie bedę szedł w kierunku wzrostowym na zboża, raczej kukurydza i łaki -kombajn to więcej na usługach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Koncze dyskusje

50ha w trzy dni to sobie miedzy bajki wcisnij nie mam 15lat ja Ty zebym w to uwierzył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64

A czemu by nie dał rady...??? ;)

 

50 hektarów w 3 dni to daje coś koło 16,6 hektara dziennie, a kosić może od 9.00 do 20.00, czyli daje to 11 godzin, czyli 1,5 hektara na godzinę, ale tym kombajnem moim zdaniem zrobi więcej (jakieś 2 hektary na godzinę pewnie zrobi), no ale odliczyć jakieś drobne postoje itd, czyli te 50 hektarów zrobi bez problemu w te 3 dni... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

Jesli chcesz podam Ci na GG telefon do gospodarstwa 100ha które jdeerem 1450 zniwowało 2tygodnie a medionem sąsiednie 9dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    593

gosciu wpadasz tutaj i robisz dym ze ten medion jest taki ah och i wogole - to powiedz mi tylko konkretnie czemu w mojej okolicy sa tylko 2 claasy i to w byłych PGRach? kazdy z nich ma wiecej jak 5 lat,

zaden nowy kombajn nie pochodzi od korbanka


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Ja w tym roku pobiłem swój rekord CWS 1450: w 15h 32 ha przy plonie 4t/ha. Pszenica jara i jęczmień jary.Tylko 3 razy wysypywałem na postoju, reszta w czasie jazdy.

 

W pszenicy ozimej wychodzi mi ok 9 t/h w ciagu dnia, przy wysypywaniu 80% ziarna w biegu.

 

A w kuku mój rekord o wilgotności 24% 14t /h (90% wysypywania w biegu).

 

Jeśli chodzi o straty przy powyższych wynikach, były w normie poniżej 1%.

 

A że się klonkro ten kombajn to fakt. Mimo to przez 700 mth jakie go użytkuję z powodu awarii nigdy nie stał dłużej jak 5 godzin.

I zazwyczaj były to awarie które nie unieruchamiały kombajnu (łożysko 2 razy, pasek pompy jazdy i siłownik docisku hydrostatu 2 razy - moja wina przez pierwsze dwa sezony za ostro używałem hydrostatu, czujnik cisnienia oleju na załączaniu młocarni, no i w te zniwa urwana pompa klimy, raz urwała się śruba, drugi raz mocowanie pomy urwało się na spawie od ramy silnika) reszta awarii z mojej winy (wygiety dziub, głowka kosy, wyrwany bok hederu, zerwany pasek klimy).

 

No ale za różnice w cenie do mediona 310 w czasie gdy był kupowany, to mimo napraw to jeszcze dużo, dużo zostało pieniążków ;) .

 

także mimo doświadczeń z tym kombajnem, w tych samych realiach co wtedy z dzisiejsza wiedzą podjąłbym taką samą decyzję.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtron    0

wymłócić bizonem 10ha dziennie a "namłócić" to dwa rózne pojęcia przy ploach w moich okolicach pszenica 8ton w tym roku nie ma cudów bizon 7-8ha na dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
    • Przez michal_xs
      Witam. Sprawa ma sie tak planuje kupić jd 5100r. Chciałem M(cena) ale ludzie maja rozne opinie i biore R. Chce do niego założyć tez ladowacz i dillerzy mowia i zachwalaja od jd ale ta cena z adaptacja bez wyposazenia wolaja 34tys gdzie polski z agrimetu cx 16 18tys. Teraz pytanie do was jesli Polski to jaki? Wedlug mnie hydramet-agrimet ma dobre opinie? 
×