Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mateusz161615

Nie działa blokator w Zetorze 5211

Polecane posty

Pawel328    132

a co to jest blokator ?? :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Blokator to zapewne potoczna nazwa blokady mechanizmu różnicowego w tylnym moście zwana z angielskiego diff lock, radzę poszukać dobrze w tematach bo zdaje sie że był taki temat o blokadzie w Zetorze 7011 a niczym sie taka blokada nie różni od tej w 5211 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pawel328    132

aaa :) może zerwałeś blokadę ?? a działała, działała i nagle przestała czy coś się wydarzyło ?? :)


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno zerwał blokadę u nas chodziła do końca i było łożysko do wymiany w moście rozkręciliśmy paczymy blokada zjechana


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Jeśli blokator nie działa to napewno nawalił bulbulator i trzeba wymienić przyczłapy, taką część rubensztyka od holajzy, którą przykręca się do trykotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Mnie też powaliło.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

witam a jak czasami nie chce zaskakiwać(drganie czuć pod nogą) to co może być przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

podciągnołem i tylko ciężej sie wciska a pod nogą jak podskakiwało tak podskakuje :D jak powinno być ustawione na tych dwuch przesównych śrubach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Regulacja tych cięgiełek raczej za wiele nie pomoże. Ja miałem podobnie i naprawiłem to przy okazji remontu hamulców. Jak zdejmiesz prawą zwolnicę wraz z pochwą to najprawdopodobniej zobaczysz przyczynę - na samym dnie obudowy znajduje się cięgno blokady wraz ze sprężyną powrotną i to wszystko jest "zakopane" w piachu, ziemi która dostaje się z góry przez otwór nad cylinderkiem hamulcowym. Uniemożliwia to ściśnięcie sprężyny i całkowite włączenie blokady. Warto popracować nad zakryciem tego otworu jak i tych w przedniej części obudowy od cięgieł blokady i hamulca ręcznego. Tę dźwignię, która zamienia pionowy ruch pedału na poziomy należy przesmarować - pedał będzie wchodził o wile lżej. U mnie zrobił się tam dość duży luz ale pracuje nadal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

Zapytam sie tutaj chodzi mi o 7045 ale to to samo będe robił hamulce i trochę przeraża mnie ten mechanizm blokady.

Jak wyjmę zwolnice to mi się nie rozsypie i główna kwestia jak wkładaniem na czym się to sprzęgiełko trzyma przy wkładaniu wałka razem ze zwolnicą??

POzdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×