Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Petekw    3

No ja dzisiaj tez robilem próbe chamulcy. I otóz zaskoczylem sie bardzo. A mianowice gdy przedni naped jest wyłaczony chamuja tylko tylne koła ( to wiedzalem juz wczesniej ). Ale po włączeniu przedniego i wcisniecie chamulca prawie zabilem sie o przednia szybe!! Nie spodziewałem sie ze ciagnik ma chamulec przedniej osi i ze tym, baardziej umnie dziala :) Wielki + dla Mf-a.

 

I przychylam sie do prosby kolegi @pawel5314. jesli ktos by mogł bardzo prosze o fotki penumatyki jakiegos mf-a serii 3xx?? Bardzo ladnie prosze :)


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Jeśli chodzi o budowe układu hamulcowego to wersja 2 wd nie rózni sie niczym od 4 wd. Gdy jest włączony przedni napęd hamulce kół tylnych hamuja wszystko poprzez półosie mechanizm róznicowy tylny i wał przedniego napedu hamuje przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

u mnie czy przedni naped wylaczony czy wlaczony to zawsze hamuje na 4 koła i tak powinno byc!!! jesli u was hamulce na 4 kola dzialaja tylko przy wlaczonym napedzie to macie cos nie tak z instalacja - i odrazu mowie ze zalaczanie napedu dziala u mnie znakomicie i tylko gdy hamuje(noznym lub recznym) to zalacza sie naped lub wlacze go przyciskiem, a tak to naped przedniej osi jest wylaczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

Teraz u mnie napęd działa tak jak ja chce,mianowicie jak go włącze guzikiem to nic mi go nie rozłancza ani nie załancza.Zrobiłem obejście żródła prądu do włącznika i jest nie zależne.

Prosicie o zdjęcia sprężarki,dawno bym je zrobił ale tak naprawde to prawie nic jej nie widać spod blach,a chyba nie interesuje was butla i wyjścia na przyczepę.Zdjęcia postaram sie zrobić przy okazji jak blachówy pościągam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Panowie użtkownicy serii 300 oraz inncyh MF-ów. Chciałbym polecic wszystkim hurtownie częsci rolniczych do ciągników i maszyn która znajduje sie w mojej miejscowośći. A mianowicie chodzi mi o firme Agrorami. Ich strona to www.agrorami.pl

Panowie remontuje albo inaczej uszczelniam przedni most w swoim MF 365. Bo ciekl strasznie. Po rozebraniu stwierdzam wedlug katalogu że potrzebuje zestaw naprawczy na lewe koło. Biore numer z katalogu i dzwonie do Korbanka bo zalezy mi na czasie. I co slysze? :D

Zestaw tylko na zamówienie i cena to 865zl brutto :) Zawału dostalem (2 tulejki, 2 zimeringi i jakie jeszcze pierdoły)!!!

Dalem sobie spokój jade do agrorami bo to jakies 3 km ode mnie. Zajeżdzam podaje numer katalogowy. Bardzo uprzejmy pan dodam ze znajomy :) pyta oryginal czy zamiennik? Zdziwiony ze wogole maja coś takiego odpowiadam ze oryginal. Po czym przynosi mi ten zestaw i mówi 140zl + vat!!!!!!! :)

Oglądam wszystko opisane po angielsku, mucha nie siada! Kupilem podziekowałem i do domu składac. I ja sie pytam za co Korbanek chcial 865zl???? To sie nazywa przebitka. Jeszcze raz polecam Agrorami. Pozdrawiam. :)


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Nie wiem skąd mieli w agromie tak tanio generalnie te części w wiekszości sprowadzane sa z anglii stąd tak wysokie ceny a komplety naprawcze w agrommie mogli miec do ursusa 4514 np nie wiem czy tam czasami nie jest podobny most te ciągniki mają wiele wspólnych elementów.

 

Jedno pytanie ile czujników macie w podstawie filtra hydrauliki tego z prawej strony 2 ? jesli 2 to czy oba sa podłączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Agrorami to nie Agroma! Agroma przy nich to mały pikuś. Tutaj same hale maja 1km powierzchni ze o placu nie wspomne. A co do 4514 most jest podobny ale to troche inny model. I tam uszczelnienia są inne. Niestety zresztą.

 

A co do czujnika to u mnie jest jeden. Tzn dochodza 2 kabelki (zielony i niebieski bodajze).


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Z tym agrorami szybko czytałem stąd pomyłka. U mnie sa dwa czujniki podłączone jest ten z przodu (stojsz z prawej strony ciągnika patrząc na silnik) drugi jest z tyłu czyli po lewej stronie patrzącego i on jest nie podłączony a ni nie ma w pobliżu żadnych kabli do niego..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markus1    2

U mnie są dwa czujniki tak jak pisze hubertuss jednak są podłączone oby dwa .Daje to cztery kable,które wchodzą w wiązke izolowaną kończącą się (gniazdem-wtyczką)ale tam są już tylko dwa kable.Zmostkowałem te kable to zaświeciła się kontrolka od zapchania filtra oleju(żółta).Dodam że przy mostkowaniu kabli bezpośrednio przy tych czujnikach efektu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To prawie to samo co 255 tylko silnik z turbodoładowaniem i opakowanie ładniejsze. Masz jakies pytania konkretne? mało tych ciągników więc cięzko bedzie włascicela takiego trafić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

chodzi mi o włączanie wałka przekaźnika jak to jest rozegrane bo przy opuszczeniu dźwigni strasznie tarpie nic płynnie czy jest tam jakieś sprzęgłu może regulowany docisk??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

sprzęgło jest wielotarczowe mokre cos jak w romecie czy innych motocyklach. Tarpie ci nawe przy małych obciażeniach np opryskiwacz. Może z wałkiem lub maszyną cos nie tak jest. Mi wchodzi płynnie najwyżej przy większym obciążeniu obroty silnika lekko spadna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek7    0

Nie wiem jak to jest gdy napęd jest włączony i czy wtedy przod tez hamuje.

Ale gdy nie jest włączony to u mnie chamuje tylko tył. No i przod się napewno sam nie załancza.

Nie jestem pewien ale wydaje mi się że w tym ciągniku nie ma hamulców na przednie koła.

Jak wyjadę ciagnikiem to przetestuje bo naprawde nie wiem.

 

A tak pzry okazji. Ma ktoś z was uzytkowników serii 3XX. Sprężarke i instalacje pneumatyczna w swoim ciągniku?? Bo u mnie niestety jej nie ma.

witam, hamowanie z włączonym przednim napędem może spowodować uszkodzenie go. w nowych modelach czy to starszych jst taka sama zasada. hamują wszystkie cztery koła wtedy bo są z sobą sprzęgnięte i tak naprawdę to tylko tył hamuje. piszą że przód też ale to nie prawda.

 

No ja dzisiaj tez robilem próbe chamulcy. I otóz zaskoczylem sie bardzo. A mianowice gdy przedni naped jest wyłaczony chamuja tylko tylne koła ( to wiedzalem juz wczesniej ). Ale po włączeniu przedniego i wcisniecie chamulca prawie zabilem sie o przednia szybe!! Nie spodziewałem sie ze ciagnik ma chamulec przedniej osi i ze tym, baardziej umnie dziala :D Wielki + dla Mf-a.

 

I przychylam sie do prosby kolegi @pawel5314. jesli ktos by mogł bardzo prosze o fotki penumatyki jakiegos mf-a serii 3xx?? Bardzo ladnie prosze :lol:

hej, za którymś tam razem po takim hamowaniu uszkodzisz przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ciekawe rewelacje piszesz. Jak do tego doszedłeś? Producenci nowych ciągników stosują takie rozwiązanie więc może lepiej im to napisz. Może nie wiedzą co czynią. Hamują tarcze na tylnej osi przednia się dołącza, aby poprawić przyczepność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Panowie pomóżcie. Otóż w związku z dużymi mrozami nie moge odpalic swojego 365. I DOpatrzyłem sie swiecy płomieniowej w kolektorze (nie widziałem że ją ma). Kupiłem nową. Założyłem i d*pa nie działa. Wogóle nie dochodzi do niej prąd. Jak to u was jest. Zapala sie jakas kontrolka jak włączycie zapłon czy coś. U mnie od czasu jak go kupiłem nigdy to nie działało a chciałbym ją uruchomić. Proszę o rady.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Mam od niedawna MF-a 375 ze skrzynią 12/12. Zauważyłem że jest trochę za mało oleju w skrzyni i pasowało by dolać, a najlepiej wymienić. Jaki olej byście polecili?

Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Też mam skrzynie 12/12. To calkiem niezła skrzynia według mnie.

Co do oleju. To najlepiej wymień. Polecam Agrol U. Zresztą taki jest zalecany w instrukcji obsługi. Nie lej Chipolu!!! Ja nalałem i były same problemy. Także tylko Agrol U.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy:)

Czytałem wcześniej w tym temacie o tym biegu pełzającym w tej skrzyni 12/12(mf 375) i zauważyłem że u mnie też jest ta wajcha, próbowałem wciskać ale jak wcisnę w dół to nie chce w ogóle jechać i słychać jakby coś delikatnie zgrzytało. Chyba że jest jakiś sposób włączania tego biegu?

Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1992    0

Witam. Mam pewien problem z moim 399, a mianowicie pękł mi wał korbowy ze 2 tygodnie temu zrobiłem sam wszystko działa powymieniałem to co trzeba ale nie wiem jaki mam ustawić luz zaworowy, może ktoś z was wie, prosił bym o odpowiedz. A i to jest 96r i model silnika 1006.6 bo szły 2 rodzaje.

Edytowano przez Pablo1992

Massey Ferguson 399
Ursus 4514
Ursus c-330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Kolego @marcin.bogacz u mnie ten bieg załącza sie chyba tylko na 1 na zakresie L. Wtedy powinno ci się udać tą gałke wcisnać i na panelu z przodu powinien zaświecic sie slimak. Spróbuj. Pozdrawiam.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

czy posiada ktos moze MF-a 385 4x4 jakie opinie o nim? i jescze ciekawostka czy te pakistanskie mf-y mozna gdzies kupic w polsce??http://agripak.com.pk/massey-ferguson/massey-ferguson-mf-385-4wd.php

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj