AdamZetor12145

Co zrobić by paliwo nie cofało się do baku przy zetorze 12145 i pochodnych ?

Polecane posty

Witam was i proszę o pomoc ponieważ mam Zetora 12145 i przypuśćmy zgasiłem go o 20.00 a następnego dnia rano nie mogę go odpalić ponieważ paliwo się cofnęło do baku i trzeba się paprać i pompką pompować... założyłem separator wody ok kombajnu na wysokości pompy paliwowej i nie pomogło :) macie może jakieś pomysły ? z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xmen    20

poszukaj nieszczelności pomiędzy zbiornikiem a pompką paliwową albo założ zaworek zwrotny na przewodzie przy zbiorniku, może pomoże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przewody są wszystkie nowe bo silnik miał kapitalny remont... też myślałem nad jakimś zaworkiem ale ile on kosztuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xmen    20

kosztuje grosze, jakieś 30 pln max + zaciski na przewód, nowe nie znaczy dobre, może przy separatorze są nieszczelności, miałem tak kiedyś w bizonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Nie wiem jak jest w twoim modelu ale w 7245 i pochodnych są dwa zaworki zwrotne jeden pod spodem pompki zasilającej wkręcany na śrubokręt a drugi na powrocie paliwa z pompy do baku. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale w 7245 masz jeden bak paliwa a w ciężkich ciągnikach masz dwa, jeden pod maska 120 L i pod kabiną 80 L... jeden to zaworek to jest na boku pompy a reszty poszukam w piątek bo nie mam dostępu do ciągnika w tej chwili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

a ja miałem w 7211 taki przypadek, i jak oddałem pompe do regeneracji to gościu wyminił sprężynke taką mała na śrubce, i paliwo trzyma i sie nie cofa.Moze u Ciebie jest podobnie. Przemrolnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

Może jakis paproch sie dostał pod zaworek w pompce recznej Tak miałem w ursusie (pompa ta sama) miby wszystko wymienione sprawdzone przed remontem palił a po remoncie paliwo ucieka do baku okazało sie paproch pod zaworkiem, tak było umnie, moze to samo u ciebie


Małorolny jestem. (106ha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

fotek niemam a sprawdzałes ten zaworek zwrotny co jest na powrocie z tą kulką w srodku moze sprerzynka pekła


Małorolny jestem. (106ha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DF24    28

umnie jest na powrocie ale on wsumie niepowinien byc przyczyną ,chyba ze sie myle


Małorolny jestem. (106ha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Ten zaworek utrzymuje tylko odpowiednie ciśnienie w pompie wtryskowej i nie ma nic wspólnego z opadaniem paliwa.Sprawdz sobie zaworek ssący w pompce paliwowej bo to on trzyma paliwo w przewodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    317

ot chodzi w tym jest zaworek od paliwa (w tym korpusie od dołu taka wielka śruba na śrubokręt ) tylko tam nie ma kulki ale taki jakby grzybek przy rozbieraniu uwaga na części mogą wyskoczyć tego nie naprawisz bo raczej brak części

Miałem z tym paliwem problemy mniej jak pół zbiornika to się zapowietrzał po zgaszeniu nawet po 1 godzinie :) :) . Ten zaworek jak jest sprawny to pompką ręczną zaciągnisz paliwo z baku nawet jeśli wężyk będzie pusty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    0

Ja do swojego Zetora 5341 kupiłem taki zaworek zwrotny za ok.20zł no i paliwo już się nie cofa :)


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

u mnie w 1014 mam to samo z tym paliwem ale widzę że ten zaworek powinien pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    804

Ja rozwiązałem to w następujący sposób, a mianowicie po zjeździe z pola tankuję ciągnik i problemu brak, po prostu nie dopuszczam aby było pusto w górnym zbiorniku podczas dłuższego postoju.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zaworek znajdziesz w każdym sklepie z częściami do Zetora, tylko trzeba konkretnie podac model, rocznik ciągnika bo te zaworki się różniły i były różne jego modele, a kosztowac powinien kolo 30-50zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro jadę do sklepu to się rozejrzę... bo w katalogu tego raczej nie ma... może w samochodowym znajde... zobaczymy :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez antonio86
      Witam. Siadl mi silnik w 8045. Szykuje sie kapitalka i mam pytanie- za remont powiedzieli mi 6 tyś. minimum. Zastanawiam sie nad sprzedażą silnika na czesci i zakupem uzywanego od motopompy. Widzislem oferte za 6,5 tyś od pana z Gniezna. Mial ktos z nim do czynienia? Co o tym sądzicie?
    • Przez antonio86
      Witam po dłuuugiej przerwie.
      Mam problem z zetorem 8045 cieknie mi paliwo(tak na 90% jest to paliwo) z kolektora wydechowego z 4 cylindra. Problem pojawil sie nagle przy prasowaniu sianokiszonki wczesniej czasami saczyl sie olej ale teraz juz leci aż do miski olejowej. Dodam jeszcze ze pojawil sie bialy dym na zimnym silniku przy dodawaniu gazu i dym z odmy na rozgrzanym silniku. Co moze byc przyczynom tego? 
    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez Vroobel
      Witam 
      24 stopnie przed gmp w silniku zetor 8001 ile to mm ?
    • Przez Vroobel
      Witam 
      Gdzie w kujawsko pomorskim dobrze naprawiają pompy wtryskowe motorpal? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj