Zaloguj się, aby obserwować  
mchammer

mtz 52

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mchammer    0

Czy wie ktoś może ile waży mtz 52? W papierach mam 4500 kg, ale w googlach wyskoczyła mi mniejsza waga i kto tu kłamie. Jest on identyczny jak 82 silnik trochę słabszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel820    1

Jeśli jest identyczny ja 82 to waży 4500kg


Moja stajnia km MTZ Belarus 820 i MF 255

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

widziąlem takiego mtz-ta i oile sie niemyle mial na tabliczce 4200kg zalezy czy jest z przodkiem czy bez iczy ma wzmocniony przedni most i rame

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

zelezy jaka wersja przodku i ramy czy sa wzmocnione czy nie

 

3200 wazy ale bez przedniego napedu i bez wzmocnienia ramy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

nie jestem pewny ale mój MTZ82 z turem bez obciążników przednich waży 3900 albo 3800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

MA on przedni napęd, a czy wzmacniane, a tabliczki nie ma bo to importowany z niemiec. Właśnie tak jak piszę kolega wyżej, że na jakiejś stronie jest napisane 3200. I tak myślę nad dociążeniem przodu 200 kg wysunięte tak z 50 cm, a mianowicia położenie płaskie na dorobionej ramie dwóch obciążników z tylnych kół od t-25. Myślicie, że będzie miał lepszy uciąg ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mchammer    0

To ziwne, bo w papierach ma chyba 4500, straszne są te różnice członków af. Myślę jednak żę waży 4500 skoro tak mam w papierach i tyle też waży 82 jak ktoś wspomniał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

mtz 82 z 87 r waży 3800 + obciążniki oddzielnie

A Twój to może max ma ważyć 4,5 bo na pewno tyle nie waży

a dobrze patrzyłeś na konedata net bo waga to jest niżej przy coś 2 wd i 4 wd a Ty może 3200 spojrzałeś gdzie jest udźwig podnośnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Dane z dowodu rej. MTZ80

-maxymalna masa całkowita 5450kg

-dopuszczalna masa całkowita 5450kg

-masa własna 3520kg

-maxymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem 15000kg

-maxymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca 1500kg

-pojemność 4750cm3

-największy dopuszczalny nacisk osi 40,38kN

-pojemność 59kW

Ciągnik w oryginale, bez dodatkowych obciążników


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj