Skocz do zawartości
Bimbollo

Deutz Fahr Agrotron 130-Jak odpowietrzyć układ wtryskowy

Polecane posty

Bimbollo    0

Witam
Tak jak w temacie zapowietrzył nam się DF 130 i nie wiemy jak go odpowietrzyć.
Proszę o pomoc pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    22

kręć rozrusznikiem i pryskaj w rure doprowadzającą powietrze do silnika PLAK do mycia tapicerek. silnik zacznie sam pracować na niskich obrotach i sam się odpowietrzy


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    49

Ale porada :D:(:D . Głupszej nie słyszałem

 

Teoretycznie powinny bic na fltrach i na pompie śrubki, nie mam df więc ci lepiej nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil555    2

Możesz spróbować poluzować śrubkę na pompie o ile u ciebie taka jest albo poluzować któryś przewód paliwowy i kręcić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

jak przedmówcy najlepiej śrube na pompie poluzować, ale nie wiem jak jest w deutz fahr


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Po pierwsze!!! Dlaczego się zapowietrzył z braku paliwa to OK, ale jeśli paliwo było to już trzeba szukać innej przyczyny !!! Jeśli paliwa brakło i teraz chcesz odpowietrzyć to szukaj śrub odpowietrzających na filtrach paliwa, na pompie wtryskowej, i poluzuj. Najpierw na filtrach i pompuj ręczną pompką zasilającą ale nie może odpowietrznik być cały czas popuszczony bo to nic nie da odkręcaj i zakręcaj pompując jednocześnie!!! Jak pokażę się paliwo bez powietrza to zrób to samo tylko na pompie. A jak nie ma lub nie możesz znaleźć odpowietrzników to popuść na wtryskach i kręć rozrusznikiem!!! Powodzenia


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    17

coś mi się wydaje że ten df jest na pompowtryskach i nie ma pompy , jeśli ma pompkę zasilająca napędzaną paskiem tak jak u mnie to się ściąga pasek i kręci ręką w tą stronę co silnik kręci i odkręca się króciec na pompce , bynajmniej ja tak swojego odpowietrzałem jak filtr zmieniałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Te wszystkie rady aż włos jeży się na głowie, to nie c 360 że można luzować i skręcać wszystko, po pierwsze to zluzowane przewody paliwowe zaraz trzeba wymienić podkładki bo może potem się pocić, po 2gie broń boże dotykać rurek na pompowtryskach!!!!, jak się zapowietrzył to jest napewno jakaś śrubeczka na filtrze jednym i 2gim najpier filtr z odstojnikiem potem filtr dokładniej czyszczący luzujemy śrubkę kiwamy takim grzybkiem i pompujemy aż przestanie sączyć się piana i próbujemy odpalić, jeśli ciągnik nie łapie jeszcze raz luzujemy kiwamy i próbujemy odpalić, w ekstremalnym przypadku pomysł ze zluzowaniem paska i pokręcaniem to może też sposób ale przecież wystarczająco nakręci silnik podczas próby rozruchu a luzowanie i naciąganie paska klinowego też ogromnie skraca jego żywotność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Jeśli jest to silnik na pompowtryskach to inna gadka A Jeśli chodzi o popuszczanie na przewodach to zgadzam się że to niedopuszczalne a przy wtryskach nie mylić z pompowtryskiwaczami można luzować przewody ale to ostateczność!!! A tak to tak jak już napisałem i kolega Ferdek07 tylko odpowietrzniki na filtrach !!! Tylko dalej nie wiemy dla czego silnik się zapowietrzył ???


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    17

ja u siebie akurat nie widziałem odpowietrznika i nie chodzi mi o kręcenie przy pompowtryskach tylko przy pompce zasilającej , miałem takie szczęście że zadzwoniłem do serwisu i mi powiedziano jak to zrobić , lepiej zdjąć pasek niż męczyc rozruszniki i akumulator ale to juz jak kto woli :D

Spróbuj zadzwonić do serwisu może ci powiedzą co i jak ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

ja ma agrotrona 85 i tez mialem kiedys problem z zapowietrzeniem jak filtr paliwa zmienialem i paliwa mi brakło. ja zrobiłem nastepujaco: odkrecilem pasek i inny pasek zamontowałem na wiertarke i wiertarka kreciłem pompke, odkreciłem tez śrube z powrotu paliwa która wychodzi bloku z silnika bo wniej jest zawawór przelewowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    12

Witam.

Mam podobny problem co kolega. Mainowicie paliwo mi przymarzło, wymieniłem filtr pompuje pompką ręczną idzie nawet ciężko, ale jak kręce to ani dymka nie puści. Odpowietrzałem niby taką rurką która idzie od filtra do listwy zasilającej pompowtryskiwacze, paliwo cieknie ale dalej nie widać dymka.

Myslałem już o popuszczeniu rurek na wtryskach ale ktos wyżej napisał że nie wolno to lepiej nie biorę się do tego.

Mam DF Agrotrona 150 z 2008 jak już wyżej napisałem na pompowtryskiwaczach, seria przed CR


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam

Odpowietrzyłem traktor :D

 

Okazało się że pompa od paliwa jest na pasku. Znajduje się za kratką (jak się patrzy od filtrów na prawo).

Kratkę należy odkręcić jest na 3 śrubkach. Jak się zdejmie kratkę to widać pasek.

Jak jest pasek to z prawej strony w głębi jest śruba koloru żółtego lub złotego od paliwa należy ją nieco odkręcić i próbować zapalić traktor aż zacznie lecieć paliwo. U nas było bardzo ciężko z rozruchem i musieliśmy użyć sprayu "SUPER START" którym należy psiknąć w filtr powietrza. To na tyle dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    22

ten spray super start ma takie same dzialanie jak plak, tyle że używając samostartu można uszkodzić silnik. może użycie plaka jest według kolegi głupią radą, ale według praktyków jest najbezpieczniejszym sposobem na odpowietrzenie silnika na pompowtryskach


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey1993
      mój massey ostatnio zapowietrza sie nie mam pojecia co to moze byc wymienilem pompe bo mialem zapasowke nowa popke reczna filtr paliwa oraz przewody smok od zbiornika zostal sprawdzony juz nie mamy pojecia co to moze byc wtryski rok temu robione co o tym sadzicie co moze byc mieliscie taki przypadek?
    • Przez mateusz7745
      Witam mam zablokowany 4 bieg w deutzu agrotronie rok ciągnika to 1998 ktoś podpowie jak to odblokować, czy dam radę sam czy trzeba mechanika 
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
    • Przez Yogurt
      Witam,  zastanawiam się nad kupnem "nowego" ciągnika i przegladajac ogłoszenia znalazłem tę oto ofertę : https://m.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/19607966/lamborghini-r6-190-vrt.html ale problem jest taki, że o ile z marką sdf juz się zaprzyjaznilem o tym modelu pijecia zielonego nie mam. Ani jak to się obsługuje, ani jak tym się pracuje a przedewszystkim.... jak wygląda sprawa z awaryjnoscia tego sprzetu. Wiem,  że to to samo co deutz 630 ttv. ale zbyt wiele opini tych maszyn nie znalazlem. jakiekolwiek informacje dędą mile widziane.
×