News
Bimbollo

Deutz Fahr Agrotron 130-Jak odpowietrzyć układ wtryskowy

Polecane posty

Bimbollo    0

Witam
Tak jak w temacie zapowietrzył nam się DF 130 i nie wiemy jak go odpowietrzyć.
Proszę o pomoc pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

kręć rozrusznikiem i pryskaj w rure doprowadzającą powietrze do silnika PLAK do mycia tapicerek. silnik zacznie sam pracować na niskich obrotach i sam się odpowietrzy


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    69

Ale porada :D:(:D . Głupszej nie słyszałem

 

Teoretycznie powinny bic na fltrach i na pompie śrubki, nie mam df więc ci lepiej nie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil555    2

Możesz spróbować poluzować śrubkę na pompie o ile u ciebie taka jest albo poluzować któryś przewód paliwowy i kręcić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

jak przedmówcy najlepiej śrube na pompie poluzować, ale nie wiem jak jest w deutz fahr


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Po pierwsze!!! Dlaczego się zapowietrzył z braku paliwa to OK, ale jeśli paliwo było to już trzeba szukać innej przyczyny !!! Jeśli paliwa brakło i teraz chcesz odpowietrzyć to szukaj śrub odpowietrzających na filtrach paliwa, na pompie wtryskowej, i poluzuj. Najpierw na filtrach i pompuj ręczną pompką zasilającą ale nie może odpowietrznik być cały czas popuszczony bo to nic nie da odkręcaj i zakręcaj pompując jednocześnie!!! Jak pokażę się paliwo bez powietrza to zrób to samo tylko na pompie. A jak nie ma lub nie możesz znaleźć odpowietrzników to popuść na wtryskach i kręć rozrusznikiem!!! Powodzenia


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

coś mi się wydaje że ten df jest na pompowtryskach i nie ma pompy , jeśli ma pompkę zasilająca napędzaną paskiem tak jak u mnie to się ściąga pasek i kręci ręką w tą stronę co silnik kręci i odkręca się króciec na pompce , bynajmniej ja tak swojego odpowietrzałem jak filtr zmieniałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

Te wszystkie rady aż włos jeży się na głowie, to nie c 360 że można luzować i skręcać wszystko, po pierwsze to zluzowane przewody paliwowe zaraz trzeba wymienić podkładki bo może potem się pocić, po 2gie broń boże dotykać rurek na pompowtryskach!!!!, jak się zapowietrzył to jest napewno jakaś śrubeczka na filtrze jednym i 2gim najpier filtr z odstojnikiem potem filtr dokładniej czyszczący luzujemy śrubkę kiwamy takim grzybkiem i pompujemy aż przestanie sączyć się piana i próbujemy odpalić, jeśli ciągnik nie łapie jeszcze raz luzujemy kiwamy i próbujemy odpalić, w ekstremalnym przypadku pomysł ze zluzowaniem paska i pokręcaniem to może też sposób ale przecież wystarczająco nakręci silnik podczas próby rozruchu a luzowanie i naciąganie paska klinowego też ogromnie skraca jego żywotność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Jeśli jest to silnik na pompowtryskach to inna gadka A Jeśli chodzi o popuszczanie na przewodach to zgadzam się że to niedopuszczalne a przy wtryskach nie mylić z pompowtryskiwaczami można luzować przewody ale to ostateczność!!! A tak to tak jak już napisałem i kolega Ferdek07 tylko odpowietrzniki na filtrach !!! Tylko dalej nie wiemy dla czego silnik się zapowietrzył ???


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

ja u siebie akurat nie widziałem odpowietrznika i nie chodzi mi o kręcenie przy pompowtryskach tylko przy pompce zasilającej , miałem takie szczęście że zadzwoniłem do serwisu i mi powiedziano jak to zrobić , lepiej zdjąć pasek niż męczyc rozruszniki i akumulator ale to juz jak kto woli :D

Spróbuj zadzwonić do serwisu może ci powiedzą co i jak ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

ja ma agrotrona 85 i tez mialem kiedys problem z zapowietrzeniem jak filtr paliwa zmienialem i paliwa mi brakło. ja zrobiłem nastepujaco: odkrecilem pasek i inny pasek zamontowałem na wiertarke i wiertarka kreciłem pompke, odkreciłem tez śrube z powrotu paliwa która wychodzi bloku z silnika bo wniej jest zawawór przelewowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    15

Witam.

Mam podobny problem co kolega. Mainowicie paliwo mi przymarzło, wymieniłem filtr pompuje pompką ręczną idzie nawet ciężko, ale jak kręce to ani dymka nie puści. Odpowietrzałem niby taką rurką która idzie od filtra do listwy zasilającej pompowtryskiwacze, paliwo cieknie ale dalej nie widać dymka.

Myslałem już o popuszczeniu rurek na wtryskach ale ktos wyżej napisał że nie wolno to lepiej nie biorę się do tego.

Mam DF Agrotrona 150 z 2008 jak już wyżej napisałem na pompowtryskiwaczach, seria przed CR


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bimbollo    0

Witam

Odpowietrzyłem traktor :D

 

Okazało się że pompa od paliwa jest na pasku. Znajduje się za kratką (jak się patrzy od filtrów na prawo).

Kratkę należy odkręcić jest na 3 śrubkach. Jak się zdejmie kratkę to widać pasek.

Jak jest pasek to z prawej strony w głębi jest śruba koloru żółtego lub złotego od paliwa należy ją nieco odkręcić i próbować zapalić traktor aż zacznie lecieć paliwo. U nas było bardzo ciężko z rozruchem i musieliśmy użyć sprayu "SUPER START" którym należy psiknąć w filtr powietrza. To na tyle dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

ten spray super start ma takie same dzialanie jak plak, tyle że używając samostartu można uszkodzić silnik. może użycie plaka jest według kolegi głupią radą, ale według praktyków jest najbezpieczniejszym sposobem na odpowietrzenie silnika na pompowtryskach


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez chrobi123
      Tak jak w temacie, jak odpowietrzyc hydraulike w mf.5445 dyna4, zmienilem olej i filtry a ciagnik nie moze sie uwlec, nie ma sily, czuc jak skrzynia dusi silnik, prosze o pomoc
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj