Polecane posty

juras390    2

jakie powinno byc minimalne cisnienie oleju na wale korbowym przy rozgrzanym silniku :unsure: bo umnie jest 2 bar i niewiem czy takie morze jeszcze byc :blink:

pomuszcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

A po co Ci to wiedzieć, jesli kontrolka się nie zapala to jedziesz dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

zdaje mi sie ze mój john 6310 ma zaduze wibracje na biegu jałowym co moze byc przyczyna czy moze to ze silnik jest zawieszony na ramie czy poprostu ten typ tak ma a moze wtryski czy luzy zaworów B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

na ciepłym i zimnym silniku tak samo ? jak duże są te wibracje ? jakie obroty ma silnik na biegu jałowym ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

na ciepłym i zimnym silniku tak samo ? jak duże są te wibracje ? jakie obroty ma silnik na biegu jałowym ?

obroty biegu jałowego 800 a ponizej jest lepiej co do wibracji to takie same na ciepłym jak i na zimnym do 1300 obr. a jak okreslic wielkosc jest to SE wiec po drganiach komina i maski są spore Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

Sprawdź ten temat: Wał napędzający skrzynię PQ

stuków raczej nisłychac tylko te ch..ne drgania a niema takigo ciagnika aby porównac a wydaje mi sie ze zaczeło sie to po regulacji zaworów jak ustawiłem je 0,25 i 0,35 to było ok. a jak 0,35 i 0.45 to zaczeło trzes ale te pierwsze luzy to zamałe :( co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

stuków raczej nisłychac tylko te ch..ne drgania a niema takigo ciagnika aby porównac a wydaje mi sie ze zaczeło sie to po regulacji zaworów jak ustawiłem je 0,25 i 0,35 to było ok. a jak 0,35 i 0.45 to zaczeło trzes ale te pierwsze luzy to zamałe :( co

i jak myslicie Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

ma ktos w okolicy Piły john deere 6310se bo chciałem porównac by miec swiadomosc czy mój silnik dobrze pracuje bo mam obiekcje a niema mi kto doradzic chodzi mi głównie o wibracje silnika B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

A czy to normalne ze na tym samym biegu ciagnik do tyłu jedzie szybciej niz do przodu czy moze przewody jakies odwrotnie są podłaczone.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

To jest normalne że do tyłu jedzie szybciej. Nawet w instrukcji obsługi są podane prędkości do tyły szybsze niż do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a koledzy na jakim biegu oracie tymi ciagnikami pługiem cztero skibowym zagonowym 4x35 chodzi mi o JD 6310 i ile wam palom na godzine przy orce ?

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

a jaką masz skrzynie ? PR 16/16 ? jeśli tak to ja orzę na B3-B4-C1 w zalężności co gdzie i jak


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jakim pługiem bo jak wspomniałem ja mam UG kobuz bez zabezpieczen 4x35 i tez orze od B-3 B-4 a rzadko C-1 16\16 skrzynia a chce zamienic na inny pług na zabezpieczeniu tylko niewiem jeszcze na jakom firme postawic

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

unia tur 4x50 poprzednik orał na b3, ja nie mogę znaleźc nic do ręki i czasem orzę 3x40 kverneland resor zagon na c2


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

jak ja mysle to nawet przy trójce to zaszybko by dobrze odłozyc role bo predkosc robocza przy orce to 5-8 km\h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

do 10 ok


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a co ile motogodzin w john deere 6310 robi sie naprawe głowną silnika bo mój ma 8400 mth i w zime cieżko pali mysle ze chyba pare stracił lecz jesienią było ok. bo olej brał w znikomych ilosciach około100 ml na dzien pracy z pługiem a drugiego mam 1640 co ma 14300 mth i chodzi jak zyleta pali zimą bez zazutów :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ten model zawsze cieżko pali w mrozy ja tym roku założyłem http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=user&section=user&user=56 i mrozy nie straszne, Trzeba mieć bardzo wydajny akumulator do niego niestety a na grzałce pali od strzała. znajomy robił teraz 6210 wtryskiwacze pierscienie panewki nowe uszczelki bo stracił moc oleju nie brał i teraz smiga jak nowy panewki i pierscie 80euro na tłok uszczelki 160 E a wtryskiwacz 99 E mówie o cenach netto oryginał


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a ile pali ci kolego w orce bo mi w 4-skiby predkosc 9km/godz okolo 10 l/godz. a mówiom ze JD duzo palom mialem Ursusa 5314 73km orałem okolo 7 km/godz. tym samym pługiem i spalał mi 12 l/godz. a zetor 9540 z tym samym pługiem predkosc 8/godz i spalił 11 l/godz.

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

nie potrafie odpowiedziec w litach na ha czy na h bo nie mierzyłem tylko jak już piszesz to napisz jaki pług jeżeli już gleba warunki itp. a co najważaniejsze aby to było obiektywne musza być takie same warunki i najlepiej pole bo długosc pola i uwrocia maja duzy wpływ. raz piszesz spalanie na h a drugi na ha, skąd mam wiedzieć ile zaorzesz jd a ile zetorem czy ursusem. Ursusa mierzyłem 4514 i przy kasymalnym obciążeniu spalał 8l/h (pług, talerzówka po rame), w lekkiej pracy poniżej 4 litrów się mieści, johna trzeba by zmierzyć ale najpierw dołoże mu 4tą skibę bo póki co latałem z 3.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

jakimi obrotami silnika mozna jezdzic po szosie jaskiem by nie zaszkodzic silnikowi bo 40 km\h uzyskuje przy obrotach 2500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj