Polecane posty

jankris    12

Witam

Użytkuję taki ciągnik.

Zamierzam wymienić olej i filtry w skrzyni biegów.

Może wymieniał już ktoś w podobnym modelu. Ile jest filtrów, czy koniecznie trzeba zmienić olej jeśli niedawno dolałem 40l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

umiesz czytać? to jeszcze zacznij uzywać funkcji szukaj - 2 tygodnie temu wymieniałem wszystko w 6810, znajdziesz na forum co i jak


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Drogi yacenty. Nie wiem dlaczego zdenerwował Cię mój post. Chciałem w tym temacie zgromadzić rózne opinie użytkowników dotyczące tego ciągnika. Gdybyś był bardziej bardziej uprzejmy, to podałbyś link do swojego tematu. A tak na marginesie, gdybyś chciał się dowiedzieć co to jest kultura osobista, to napewno znajdziesz coś na ten temat nawet w internecie. Wystarczy poczytać.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

powiedz mi prze sympatyczny i kulturalny kolego co ma na celu pisanie tej samej wiadomości w 3 tematach? z mojego punktu widzenia robi tylko zamęt.

Ja sie nie denerwuje takimi postami jak twoj.

O kulturze osobistej to i owo wiem - mi to wystarcza, ty natomiast chyba mało wiesz o regulaminie naszego forum i o netykiecie

pozdrawiam serdecznie

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Sporadycznie zabieram tu głos, dlatego każda rada co do sposobu uczestnictwa w forum przyda się. Bardzo się cieszę, że są ludzie którzy starają się aby forum rolnicze było prowadzone na wysokim poziomie. Poproszę o usunięcie mojego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mam pytanko i prosze o oswiecenie ! gdy jade swoim jelonkiem pod gore z talerzowka o szerokosci 3.40 Ruska to szybko zpada z obrotow ale nie dymi i musze redukowac z B-4doB-1czyli predkosci 6 km/h czy to normalne ? a czy morze tego byc powodem zamałe opony na przodzie bo z tyłu mam 16.9x38 a zprzodu 13.6x24 i wtedy chamuja wedle mnie musiały by byc wieksze z przodu pracuje nim pierwszy rok przedtem miałem zetora 9540 i myslałem ze ten JD6310 bedzie duzo mocniejszy a moze ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

żeby zredukować ciągnik tej mozcy z B4 na B1 to musisz mieć duuuużą górę i talerze muszą głeboko pracować


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

żeby zredukować ciągnik tej mozcy z B4 na B1 to musisz mieć duuuużą górę i talerze muszą głeboko pracować

 

teraz talezuje c1-c2 10-12km\h a przyczyna trkwiła w pąpce paliwa wymieniłem na nową i po problemie no i jeszcze przednie opony z 13.6-24 na 14.9-24 teraz lekko zrywa i mniej pali około 10 l\h aknfort prac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

tak na widzi mi się zmieniłes sobie opony z przodu na większe?

jesli tak to życzę powodzenia w dalszym użytkowaniu ciągnika, jesli wyskoczyłes poza dopuszczalny limit różnic predkości a na 95% tak się stało to szybko może ci paść sprzęgło lub skrzynia


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

to nie moje widzi mi sie :) a wczasie pracy trzeba czuc sprzet kturym sie pracuje a ja niedawno go kupiłem i niewiem kto co załozył na chandel moze akurat miał 13.6i takie dał bo ciagnik w rekach polskiego chandlaza...cytuje porade jaka otrzymałem od kolegi zforum-.Dla JD 6310SE-przód 420/70R24, a tył 480/70R38 przynajmniej u mnie tak wyświetla.Juras390 masz założone z tyłu 16.9/38 to na przód aby zachować proporcję trzeba by było założyć 14.78/24 ale najbliższy wymiar jest 14,9/24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

A ja proponuję zakupić instrukcję obsługi...


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jaki powinien byc luz zaworow bo czuje jagby troche klekotał :o moze ktos pomoze bo jakos cisza wsrod uzytkownikow tego typu...? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

czy ktoś może mi powiedziec gdzie jest w tej serii ciągników świeca żarowa ? tylko tak dokladnie bym prosił bo szukałem i nie moge znaleźć. wydaje mi sie że jest nad pompą paliwową w bloku silnika/głowicy. proszę o pomoc ewentualnie fotke


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

w 6310 se swieca znajduje sie w kolektorze sącym jedna na wszystkie cylindry tuz nad alternatorem... ;) to taka wkładka miedzy kolektorem a kolankiem.

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

o ile się nie mylę to jest to podgrzewacz paliwa a świece są przy każdym wtryskiwaczu tak wynika z mojej obserwacji


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

o ile się nie mylę to jest to podgrzewacz paliwa a świece są przy każdym wtryskiwaczu tak wynika z mojej obserwacji

no chyba ze masz inny silnik :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

jaka może być przyczyna nie działającego obrotomierza ? raz działa raz nie działa, wie ktoś jaka jest przyczyna ? Jest jakiś czunik eletroniczny czy na jakiej zasadzie to działa ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

masz czujnik obrotow wkrecony w pokrywe rozrzadu z przodu przed pompa wtryskowa lub troche nizej na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

i to może być przyczyna ten czunjnik czy jeszcze coś w grę wchodzi ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

zaglądałem do katalogu jakbym do czegoś wiedział to bym nie wiedział


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

odkrecał ktos rozruszni w 6310 SE bo niemam pojecia jak dojsc do tej sruby na dole ani płaski ani oczkowy ani grzechotka ?

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

jakie powinno byc minimalne cisnienie smarowania

Edytowano przez juras390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj