Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michasko    1

Chciałbym wymienić płyn w chłodnicy ale nie wiem jak dokładnie spuścić stary płyn. Czy wystarczy spuścić śrubką w bloku i w chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

jeśli odkręcisz kraniki w chłodnicy i w bloku to wszystko powinno zlecieć bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    646

a jak nie zleci wszystko po odkręceniu kraników to odkręć dolną gumę co idzie do chłodnicy i wtedy już napewno wszystko zleci :D a jak te parę mililitrów zostanie w układzie i zalejesz nowym płynem to nic sie nie stanie :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Lepiej w starym ciągniku gum z układu chłodzenia nie ruszać, poobczajaj w bloku silnika musi być gdzieś jakiś korek spustowy, jak spuścisz z chłodnicy to jeszcze ze 2-3l w bloku zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    2

Ja zawsze odkręcam kraniki z chłodnicy i z bloku gdy wszytski zleci to z 2 litry wody destylowanej do chłodnicy wlewam czekam aż wyleci zamykam kraniki i dopiero płyn do chłodnic :D Na jakich płynach jeżdzą wasze ciągniki?


Wyznaje jedna zasade taką że nie ma zasad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    646

ale jak ciągnik nie jest stary, a gdyby nawet był i guma w dobrym stanie to można zdjąć :D ja jeżdżę na wodzie :D a kiedyś na Borygo :(


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Temat jak mniemam tyczy się do posiadaczy (MF3070) jak spuścić płyn, a nie jak we władku czy c330, z tego co się orientuje ani w bloku ani w chłodnicy nie ma kranika jak ma to miejsce innych sprzętach. Ja osobiście dołączam się do pytania jak się spuszcza płyn w MF bo mnie też czeka wymiana. Szczerze nie chciałem się na pałe przybierać bo jak zobaczyłem ile tam przewodów i chłodniczek to dałem spokój(mam klime).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    646

@matis251 nie to żebym się czepiał ale Władki (T25) są chłodzone powietrzem :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Władki- w naszych stronach na wszelką maść ruskich sprzętów (belarus, MTZ) woła się władek albo rusek. A że T25 chłodzony powietrzem to wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

w chłodnicy jest taki plastikowy kranik tzn ten plastik wykręcasz i to znajduje się z prawej strony a w bloku też masz do wykręcenie przy kabinie z lewej strony wszystko mówię patrząc od tyłu i cały płyn zleci sam wymieniałem z 3 miesiące temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    8

Mój MF chyba miał płyny pomieszane, bo jak się płyny pomiesza to mogą się kłocić i wyżerać dziurki, w jednym miejscu mi przecieka przy pompie wodnej ,teraz myślę żeby kupić uszczelniacz do chłodnic, ale czy to nie pogorszy właściwości płynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    646

my zastosowaliśmy uszczelniacz jak Zetor miał rok bo też mu gdzieś leciało i wszystko było w jak najlepszym porządku :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukkar37    0

nikt nie powiedział, że trzeba jeszcze z chłodniczki oleju silnikowego płyn spuścić wykręcając od spodu małą śrubkę(o ile taka chłodniczka w modelu 3070 jest tak jak w 3080) powinna byc ona po lewo od filtra oleju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcun    1

A może ktoś się orientuje jak spuścić płyn z bloku w massey 8220? Z chłodnicy ładnie zleciało ale z bloku nie chce czy jest jakiś korek spustowy albo coś w tym stylu?Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SamaPrawda    412

Trochę odkopie temat, żeby nie zakładać nowego, gdzie znajduje się kranik płynu chłodniczego w mf6180? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj